laskun saajatiedossa virhe?

Työantajani maksaa nettiliittymän. Nyt olen saanut tiedon, että nettilasku on siirtynyt nimelläni perintään. Mitä asiassa olisi voinut mennä väärin? Kun minulla ei pitäisi olla mitään tekemistä laskun maksamisen kanssa.

Kommentit

  • Hei! Olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta laskutilanne voidaan tarkistaa, kiitos!

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Saan x puolisoni asunnon netti- ja TV-liittymän laskuja vaikka irtisanoin sopimukseni DNA Welho marraskuussa ja tein oman langattoman nettiliittymäsopimuksen tilalle. Voisitteko perua nimelläni lähetetyt laskut ja laittaa ne tilaajalle eli x puolisolleni xxxx osoitteeseen?
    Miska Kuhalampi
  • Hei Miska!

    Huomioithan, että DNA:n tukifoorumi on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai puhelimen sovelluskaupasta löytyvän Oma DNA -sovelluksen viestien kautta.
    DNA Iiro palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.