Laskut

Hei, puhelinmyyjä myi uuden yhteyden.
Moneen kertaan sanoin ”joo käy jos hinta pysyy samana”... no ei sitten ollut pysynyt, oli silti vaihtanut liittymän ja tietysti hinta nousi. Kävin liikkeessä (Lahti Trio) oikaisemassa/perumassa puhelinmyyjän tekemät muutokset.
Vielä jäi kysyttävää..
kysymys 1.
Olin 15.1.-21 jo maksanut 31.1.-21 asti liittymästäni. Uusi liittymä oli laitettu 18.1.-21 alkaneeksi, eli maksoin puolikkaan kuukauden päällekkäistä maksua? Missä palautus/hyvitys päällekkäisyydestä?
kysymys 2.
Minulla on ollut hubi laite jo kaksi vuotta käytössä (ja kotinetti jo monta vuotta), niin miksi jo käytössä olevan laitteen avausmaksu pitää maksaa uudestaan?
Rydman Liisa Hannele Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei! Laskutusasioissa olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme 044 144 044, kiitos.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei.
    Halusn tietää mistä edellinen ja nyt tämänhetkinen lasku muodostuu??
    Olen viimekuussa sopinut kk maksu 18.90 €
    Odotan yhteydenottoanne pikaisesti!
    Tuula Mäkelä
    Puh xxx
    2 kpl ostettua puhelinta olen sopinut kk maksut sovittu tulee kk maksut /lyhennykset sähköpostiin.
    Olen aina ollut teidän asiakas ja toiminut hyvin, mikä nyt ettei mikään tunnu sujuvam!!


    edit. Numero piilotettu /DNA Ida T


    Tuula Mäkelä
  • Hei Tuula, ethän julkaise tänne tukifoorumille mitään henkilökohtaisia tietojasi, kiitos.
    Laskun erittelysivuilta, eli sivulta 2 lähtien pääset tarkistamaan mitä laskutetaan ja miltä ajalta. Mikäli tarvitset apua laskun kanssa, olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme 044 144 044.
    DNA Ida T palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.