Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

LASKUT

EN LÖYDÄ LASKUJANI OMA DNA:STA?
Tiina Suurhasko Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Tiina!

    Minkä palvelun laskuja et löydä Minun palvelustani? Kun klikkaat kirjautumisen jälkeen etusivun ylälaidata Laskut -linkkiä, löydät laajakaista- ja TV-palveluiden laskut. Tuosta näkymästä pääse tarvittaessa katsomaan myös puhelinliittymien laskuja klikkaamalla sivun yläosasta löytyvää linkkiä. Puhelinlaskuja pääset katsomaan myös klikkaamalla suoraan etusivulta kyseisen liittymän kohdalta. 

    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Mistä voin vaihtaa laskun s postiini paperilaskun sijasta?
    Henna Kainulainen
  • Hei Henna!

    Laskutustavan vaihto paperilaskusta sähköpostilaskuun onnistuu olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Puhelimeen tuli lasku DNA:ta mutta oma DNA ilmoittaa ei laskuja.Ketähän uskoisi?         t.karri
    kari
  • M inä ilmoitin että haluan vain puhelimen honor 9 ja maksan kuukausittain määrätyn summan halusin perua muut liittymät, mutta.
    nyt tulee laskuja eikä ole peruttu sopimuksia en maksa mitään ylimääräistä sopimusta terveisin Sinikka Äpätti

    Sinikka Äpätti
  • Hei Kari ja SInikka,

    Olettehan laskutusasioista yhteydessä asiakaspalveluumme, niin pääsemme tutkimaan tapauksianne tarkemmin. Tämän julkisen keskustelufoorumin kautta emme voi selvittää asiakkuuksiinne liittyviä asioita.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä

    https://www.facebook.com/dna.fi
    https://twitter.com/DNA_Palvelu

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Laskussa näkyy tekstiviestit ulkomaille, vaikka enole testannut sinne. Mitä nämä ovat? Mistä saa selville mistä laskutetaan?
    Tuula Niemenmaa
  • Hei Tuula!

    Tarkemman laskuerittelyn näet Minun palvelustani.

    Kirjauduttasi sisään klikkaa kyseisen liittymän kohdalta ja valitse tämän jälkeen avautuvasta näkymästä vasemmalta Laskut. Klikkaa laskunäkymän yläosassa näkyvää asiakasnumeroasi ja erittelyn laskulla veloitetuista tapahtumista näet klikkamalla oikean laskun kohdalta löytyvää Tapahtumat-linkkiä.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Miksi laskun päivämäärä muutettu 18.1 kun ollut 22.päivä maksupäivä
    Rauno Manninen
  • Laskut-linkin takaa ei löydy laskuja, ei maksettuja eikä maksamattomia. Ei ole löytynyt moneen kuukauteen.
    Sanna
  • Hei Sanna!

    Mikäli etsit puhelinlaskujasi, löydät nämä klikkaamalla kirjautumisen jälkeen etusivulta kyseisen liittymän kohdalta ja valitsemalla tämän jälkeen avautuvan sivun vasemmassa laidassa näkyvästä valikosta Laskut. 
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Etsin vanhoja maksettuja laskuja. Mistä löydän ne????
    Ulla Groop
  • Hei Ulla!

    Mikäli kyse on vanhemmista laskuista joita ei löydy Minun palvelustani, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Moro, miksi mun pitäisi maksaa lasku helmikuussa, eräpäivä 23.2.2018 mikä koskee DNA tuplakaistaa ajalta 1.7.2018 - 31.7.2017
    pepe
  • Hei pepe!

    Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme jossa laskua päästään tutkimaan tarkemmin. Näin julkisen tukisivuston kautta emme asiaa pääse selvittämään.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Liittymäni puhelinnumero on salainen. Puhelimen ja liittymän käyttöoikeus vain ja vain minulla. Jo fyysisesti on täysin mahdoton, että joku pääsisi käsiksi puhelimeen-liittymään. Mitään sovelluksia minun iPhoneja 7 puhelimeen tallennettuja ei ole. Kyseessä ei voi olla myöskään, että joku olisi ”kaapannut” numeroni. Tarkemman laskuerittelyn näin Minun palvelustani. Puhelinerittelyssä näkyy tekstiviestit ulkomaille. mm. Pakistan, Iso-Britannia, Tanska.  Minulla ei ole mitään aisaa ei Pakistaniin, Iso-Britanniaan eikä Tanskaan. En ole lähettänyt mitään viestejä enkä vastaanottanut vistejä.
    Kävin Dna-liikkeessä ja pyysin selvittää, miten on mahdollista, että 3:ssa erittelyssä näkyy tekstiviestin ulkomaille, kun en ole lähettänyt tekstiviestejä ei Pakistaniin, Iso-Britanniaan eikä Tanskaan. Eikä puhelimessa kaan ole lähetettyjä viestejä. Minulle luvattu selvittää paremmin, mutta asiakaspalvelustanne lähetetty sama puheluerittely. Kyseessä ei ole tekstiviestin hinta 0.09 x 7 viestiä joista olen kuitenkin maksanut, vaan miten on mahdollistaa kyseiset viestit yhdistetty minun puhelinliittymään. Montako laskutettavaa tekstiviestiä tulee seuraavassa laskussa???
    Liittymällä on kiinteä hinta. Lähinnä yhteydenpitoa työnantajan kanssa varten
    Puhelinerittely
    Elokuu 2017:
    Puhelut lankaliittymiin                            1min. 33 sek.
    Puhelut matkapuhelinliittymiin             11 min. 26 sek
    Tekstiviestit muihin liittymiin                  2 kpl

    Syyskuu 2017:
    Puhelut lankaliittymiin                           1 min. 16 sek
    Tekstiviestit muihin liittymiin                  2 kpl

    Lokakuu 2017:
    Puhelut muihin matkapuhelinliittymiin   20 min 01 sek
    Tekstiviestit muihin liittymiin                   4 kpl
    Multimediaviestit sähköpostiin                1 kpl
    Tekstiviestit ulkomaille 9252XXX    Pakistan 1 kpl 

    Marraskuu 2017
    Puhelut DNA:n matkapuhelinliittymiin           2 min 37 sek
    Puhelut muihin matkapuhelinliittymiin          7 min. 41 sek
    Tekstiviestit muihin liittymiin                              4 kpl
    Tekstiviestit ulkomaille 447786205XXX        Iso-Britannia 1 kpl

    Joulukuu 2017
    Puhelut muihin matkapuhelinliittymiin          43 min 59 sek
    Tekstiviestit muihin liittymiin                              6 kpl
    Tekstiviestit ulkomaille 37255588XXX             Viro 2 kpl
    Tekstiviestit ulkomaille 4532326XXX             Tanska  5 kpl

    Ei jää muuta vaihtoehtoa kun tehdä rikosilmoitus ja pyytää poliisia selvittämään asiaa. Myös kuluttajaviranomaiselle kanne palvelusta josta minua laskutetan
    Sofia
  • Hei Sofia!

    Laskuerittelyllä näkyvät puhelut ja viestit on lähetetty puhelinliittymäsi SIM -kortilla ja viestit on myös lähetetty tietyn laitteen IMEI numerolla. Nykyinen digitaalinen puhelinverkko on tapahtumatietojen osalta hyvin luotettava. Laskutuksen pohjana ovat laissa määritellyt teletunnistetiedot, joilta edellytetään erittäin suurta luotettavuutta.

    Alan toimijoiden tai viranomaisten tiedossa ei ole tapauksia, joissa olisi esiintynyt suoranaista virhelaskutusta siinä merkityksessä, että operaattorin laskutustietoihin olisi ilmestynyt "tyhjästä" ylimääräisiä tapahtumia.

    Mikäli laskussa esiintyy "ylimääräisiä" puheluita tai muita palveluita, kannattaa kuluttajan yleensä selvittää onko joku muu henkilö mahdollisesti luvatta käyttänyt hänen liittymäänsä.

    Ainakin yhdelle näistä löytyy selkeä syy, tekstiviesti Iso-Britanniaan on Facetime/iMessage palvelun aktivointiviesti jonka lähettämisen olet hyväksynyt puhelimestasi. Kyseessä on iPhonen ominaisuus: https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/tekstiviesti-ulkomaille-1/#c1836146 

    Luultavasti siis muillekin näistä viesteistä löytyy puhelimeesi asentamasi sovellusten lähettämät viestit, jos tarvitset apua laskun tulkinnassa tai täydellisen puheluerittelyn jossa näkyvät nämä numerot kokonaisena, olethan yhteydessä asiakaspalveluun p.044 144 044
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei,



    lähettämässäni yhteydenpidossani ilmoitin, ettei minun
    puhelintani/ puhelinliittymää kukaan fyysisestikään pääse käyttämään, joten
    tätä versiota minulle ei kannata toistaa, että joku luvatta....



    En ole käyttänyt Facetime/iMessage palveluja enkä
    aktivointiviestin lähettämisen ole hyväksynyt puhelimestani.



    Vaikka minulla on upea puhelin, liittymäni käyttö on ja
    tulee olemaan minimi aina. Puhelimeeni ei ole mitään sovelluksia asennettu.



    Olen ollut yhteydessä Apple tukeen. Puhelintani ja sen
    järjestelmää sarjanumeron perusteella on tutkittu perusteellisesti. Ei ole
    havaittu mitään joka aiheuttaisi minun puhelimestani tekstiviestien
    lähettämistä Pakistaniin, Iso-Britanniaan sekä Tanskaan, mm. kasvattavasti
    tekstiVestien määriä jotka eivät jätä dataa puhelimeeni.



     



    Kuten olen jo ilmoittanut, minulla Iphone 7. Pyydän että
    vastaatte: Mikä on ”tietyn laitteen” IMEI numero? jota yhdistätte minun
    Sim-korttiini ja vakuutatte minun omakseni



     



    Olen yhteistyössä Apple tuen kanssa ja odotamme tarkemaa
    selvitystä operaattorilta DNA, sillä olen
    edellyttänyt erittäin
    suurta luotettavuutta.



     



    T: Sofia Viljakainen



    Sofia Viljakainen
  • Hei Sofia!

    Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten valitettavasti tätä kautta emme pysty tilannetta tarkemmin selvittämään. Asiaa voidaan tutkia tarkempien asiakas- ja liittymätietojen kanssa kun olet suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Siis ongelmani on se, etten löytänyt mistään joulukuun ja tammikuun laskuani, koska olin silloin ulkomailla enkä voinut tulostaa niitä saman tien!!!
    Ulla Groop
  • Laskut löydät aina Minun Palveluun kirjautumalla.

    Mikäli käytössä on sähköpostilaskutus, löydät laskut myös sähköpostistasi ellet ole poistanut viestejä.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Dna piilotti osan laskuista pari kuukautta sitten. Mikäli et löydä laskujasi ensimmäisestä osiosta, käy tarkistamassa myös toinen osio.
    irritus

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja kirjoittamasi viesti saattaa näkyä kaikille.
Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti. Lue ehtomme