Laskutus
Hei,
maksoin verkkopankista tilillenne, mutta liittymä ei toiminut. ostin myös prepaid.kortin mutta sekään ei toiminut. tosin joidenkin tuntien pääst se alkoi toimia. Asiakaspalvelu oli saanut verkkopankkisuoritykseni, mutta ilmeisesti yteyksissä oli jotain vialla. Minulle luvattiin palauttaa verkkopankin suoritus, kos lähetän maksutiedot, eli viitenumero + arkistointitunnus. Tässä nyt sitten laskutapahtuman tiedot:
EDIT: Poistettu maksutiedot // DNA Hanna-Mari
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Hei!
Olethan asiakaspalveluumme yhteydessä. Tämä on julkinen keskustelupalsta, täällä voimme neuvoa vain yleisellä tasolla.
Asiakaspalveluumme saa puhelimen 044 144 044 ja sähköisen lomakkeen https://www.dna.fi/yhteystiedot lisäksi yhteyden Facebookissa www.facebook.com/dna.fi ja Twitterissä https://twitter.com/dna_palvelu