laskutus

Vaihdoin nettiliittymää ja laskutus uudesta liittymästä alkoi 18.9 mutta nyt tuli lasku vanhasta liittymästä 30.9 asti eli joudun maksamaan päällekäin kahdesta liittymästä 2vk ajalta, ei hän sen näin pitänyt mennä???

Kommentit

  • Hei Jarkko!

    Jos kyse on DNA:n laajakaistan päivittämisestä, korjataan laskutus automaattisesti seuraavan kuun laskussa, jossa hyvitetään vanhan liittymän kuukausimaksu loppukuun ajalta.Tarvittaessa laskutustilannetta voidaan katsoa tarkemmin, kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme joko laittamalla viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta tai soittamalla numeroon 044 144 044.
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Minulle tuli kaksi erillistä laskua. Miksi näin?
    Eikö ne voisi yhdistää yhdeksi laskuksi.
  • Hei! Ihan kaikkia palveluita ei valitettavasti saada yhdelle ja samalle laskulle.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • miten,piti maksaa2x89, 2,12 ja viikonpäästä sama uuestaan onneksi tarkastin.ihmettelinkin
    Sirkka
  • Hei Sirkka!

    Kannattaa tarkastaa laskuerittely jonka löydät laskun toiselta sivulta. Mikäli tämän jälkeenkin on vielä epäselvää niin otathan yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme jonka kautta voidaan katsoa näitä tarkemmin. Kiitos!

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ilkka palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.