laskutus

Vaihdoin nettiliittymää ja laskutus uudesta liittymästä alkoi 18.9 mutta nyt tuli lasku vanhasta liittymästä 30.9 asti eli joudun maksamaan päällekäin kahdesta liittymästä 2vk ajalta, ei hän sen näin pitänyt mennä???
Jarkko Siivonen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Jarkko!

    Jos kyse on DNA:n laajakaistan päivittämisestä, korjataan laskutus automaattisesti seuraavan kuun laskussa, jossa hyvitetään vanhan liittymän kuukausimaksu loppukuun ajalta.Tarvittaessa laskutustilannetta voidaan katsoa tarkemmin, kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme joko laittamalla viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta tai soittamalla numeroon 044 144 044.
    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.