laskutus
Vaihdoin nettiliittymää ja laskutus uudesta liittymästä alkoi 18.9 mutta nyt tuli lasku vanhasta liittymästä 30.9 asti eli joudun maksamaan päällekäin kahdesta liittymästä 2vk ajalta, ei hän sen näin pitänyt mennä???
Seuraa viestiä
1
seuraajaa
Jos kyse on DNA:n laajakaistan päivittämisestä, korjataan laskutus automaattisesti seuraavan kuun laskussa, jossa hyvitetään vanhan liittymän kuukausimaksu loppukuun ajalta.Tarvittaessa laskutustilannetta voidaan katsoa tarkemmin, kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme joko laittamalla viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta tai soittamalla numeroon 044 144 044.
Eikö ne voisi yhdistää yhdeksi laskuksi.
Kannattaa tarkastaa laskuerittely jonka löydät laskun toiselta sivulta. Mikäli tämän jälkeenkin on vielä epäselvää niin otathan yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme jonka kautta voidaan katsoa näitä tarkemmin. Kiitos!
www.dna.fi/yhteystiedot