Laskutus esim. 6 kk:n välein
Voiko laajakaistan laskuja saada esim. 6 kk:n tai peräti vuoden välein. Joka kuukausi laskun syöttäminen verkkopankkiin (tai pelkkä e-laskun hyväksyminen) tuntuu ylimääräiseltä työltä. Voisin maksaa tuon aikajakson vaikka etukäteen.
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Kyselin samasta asiasta aikoinaan.
Lasku tulee kerran kuukaudessa edelleen.
Menee suoraan e-laskuna verkkopankiin.
Kännykkään tulee textiviestinä ilmoitus,kun lasku on lähetetty.
Siellä on verkkopankissa automaattinen maksaminen päällä.
Ei tarvitse syötellä mitään laskun tietoja erikseen,eikä hyväksyntää.
Laskutusvälin muuttaminen on esim. TV- ja viihde- tai laajakaistapalveluiden osalta mahdollista. Puhelinliittymän laskutusväliä taas ei ole mahdollista muuttaa vaan lasku tulee aina kerran kuukaudessa. Eli ns. kiinteällä kuukausihinnalla laskutettavien palveluiden laskutusväliä on kyllä mahdollista muuttaa. Olethan tästä vielä yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme niin saadaan hoidettua asia kuntoon sitä kautta, kiitos.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe klo 8-18
la klo 9-16.30
Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna
Lasku lähetetään kerran kuukaudessa.
Oli myös kiinteä laajakaistamaksu kyseessä.
Eikö myyjät tiedä,vai kuka tässä nyt oikein valehtelee päin naamaa.