Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Laskutus esim. 6 kk:n välein

Voiko laajakaistan laskuja saada esim. 6 kk:n tai peräti vuoden välein. Joka kuukausi laskun syöttäminen verkkopankkiin (tai pelkkä e-laskun hyväksyminen) tuntuu ylimääräiseltä työltä. Voisin maksaa tuon aikajakson vaikka etukäteen.

Kommentit

  • Ei onnistu.
    Kyselin samasta asiasta aikoinaan.
    Lasku tulee kerran kuukaudessa edelleen.
    Menee suoraan e-laskuna verkkopankiin.
    Kännykkään tulee textiviestinä ilmoitus,kun lasku on lähetetty.
    Siellä on verkkopankissa automaattinen maksaminen päällä.
    Ei tarvitse syötellä mitään laskun tietoja erikseen,eikä hyväksyntää.
  • Hei!

    Laskutusvälin muuttaminen on esim. TV- ja viihde- tai laajakaistapalveluiden osalta mahdollista. Puhelinliittymän laskutusväliä taas ei ole mahdollista muuttaa vaan lasku tulee aina kerran kuukaudessa. Eli ns. kiinteällä kuukausihinnalla laskutettavien palveluiden laskutusväliä on kyllä mahdollista muuttaa. Olethan tästä vielä yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme niin saadaan hoidettua asia kuntoon sitä kautta, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.

    Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Kun kysyin tota laskutusvälin muuttamista Dna kaupasta,esim 3 kk jaksoissa.Myyjä sanoi,että ei voi muuttaa.
    Lasku lähetetään kerran kuukaudessa.
    Oli myös kiinteä laajakaistamaksu kyseessä.
    Eikö myyjät tiedä,vai kuka tässä nyt oikein valehtelee päin naamaa.

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.