Laskutus

Hei, mikä mahtaa olla vikana, kun palvelunumerosta työntyy kuukausittain viesti, että laskusi eräpäivä on tänään, mutta omassa DNA palvelussa ei ole mitään tietoja laskuista eikä e-lasku veloitu tililtä. Alkaa ärsyttämään kun ongelma ei korjaannu.

Kommentit

  • Hei Roosa!

    Voidaan katsoa tätä tarkemmin kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme numerossa 044 144 044. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Hei !
    Kysyisin laskustani, jonka maksuaika on nyt helmikuussa, laskun tietoja, summaa ym. Kävi nimittäin niin, että kun olin vahvistamassa laskua, se jostakin syystä karkasi tiedostosta.
    Mauno
  • Hei Mauno!

    Löydät laskut kätevästi Minun palveluni kautta täältä.

    Laskuja voit tarkastella ja maksaa näppärästi myös Oma DNA -sovelluksella. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Miksi lasku ei aukea pdf:nä? En siis pysty tarkastamaan laskun tietoja.
    Tuula
  • Hei Tuula!

    Mitä kautta yrität siis avata laskun PDF-versiota?
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Laskusta tulleen viestin linkistä minun palveluni. dn.fi ja siitä laskuihin.
    Tuula
  • Eli jos olet siis kirjautuneena Minun palveluuni ja avaat Laskut-osiosta haluamasi laskun niin PDF-versio ei suostu sitä kautta avautumaan? Esim. tietokoneen selaimella PDF-versio latautuu siis erillisenä tiedostona koneelle eikä välttämättä selaimesta tai sen asetuksista riippuen avaudu automaattisesti.

    Toistuuko sama useamman laskun kohdalla? Kannattaa myös testata toistuuko ongelma jos kirjaudut Minun palveluuni toisella selaimella tai eri laitteen kautta.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Aiemmin ovat avautuneet normaalisti. Minkään laskun pdf ei aukea puhelimessa eikä tabletilla.
    Tuula
  • Mitään yleistä ongelmaa laskujen latautumisen tai avautumisen kanssa ei ole tiedossa ja testasin vielä että täällä avautuvat PDF-laskut normaalisti. Kokeile vielä kirjautua uudelleen palveluun ja jos et saa laskuerittelyä sittenkään esille niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että pääsemme selvittämään tilannetta sitä kautta tarkemmin, Tarvittaessa asiakaspalvelusta saadaan myös laskukopio lähetettyä sinulle esim. sähköpostiin.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot

    Voit olla yhteydessä meihin myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Nyt toimii minullakin, latausten hallinnasta löytyivät.
    Siellä oli kuitenkin yksi 5€:n kuukausittainen maksu, josta en tiedä mistä se tulee ja haluan poistaa sen. Ei siis DNAn vaan jonkun ulkopuolisen perimä. Miten poistaminen onnistuu?
    Tuula
  • Jos jonkun veloituksen kanssa on epäselvyyttä niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, missä voidaan selvittää asiaa tarkemmin.
    DNA Hanna palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.