Liikkeestä ostetun tuotteen palautus

Hei, ostin muutama viikko sitten liikkeestä handsfreen ja tarvisi saada palautettua, onko se mahdollista? Osa maksettu lahjakortilla.

Kommentit

  • Hei Tiia!

    Myymälästä ostettua tuotetta ei ole lähtökohtaisesti mahdollista palauttaa, vaan ostopäätös on sitova. Mikäli tuote on vielä avaamatta paketista niin kannattaa käydä kysäisemässä DNA Kaupasta josta olet sen ostanut, olisiko palauttaminen tai tuotteen vaihtaminen mahdollista. Emme kuitenkaan voi luvata, että tämä onnistuu.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Ostin viime viikolla täysin surkean luurin liikkeestänne. Kadun syvästi etten ostanut Powerista, jossa palautus on mahdollista. 

    Luurin piti olla samsungin lippulaiva s22, silti käsittämättömän huonot ominaisuudet, vaikka hinta liki 900 euroa. Edellinen noin puolet halvempi ja paljon parempi samsung meni rikki 2,5 vuoden jälkeen, jota ei korjattu, vaan sain hyvityksen noin 200 euroa. Olisin halunnut että se korjataan.

    En ikinä enää osta samsungia tämän jälkeen ja ostan seuraavan luurin niin, että kaupan voi purkaa, ellen usko varmasti saavani hyvää luuria.

    Kadun syvästi liian kallista ja erittäin huonoa luurikauppaa. Tottakai oletin että uusi ja kallis malli olisi vähintään edellisen tasoa. Ei tullut mieleenikään, että tämä voisi olla monista ominaisuuksistaan huonompi kuin aiempi s10e




    Leena
  • Moi

    Olen ostanut airpods2 viime viikkol mutta äänenlaatu ei ole enää ihan sama kun ostin niitä. Onko minulla palautus oikein tai jotain muuta?
    Denis Frroku
  • Denis, kuulokkeet voi toimittaa huoltoon DNA Kaupan kautta tai suoraan huoltoliikkeeseen https://www.dna.fi/tuki-huolto
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei, ostin liikkeestä 2 aktiivisuusranneketta joululahjaksi (honor band 5). Jouluna selvisi ettei näitä saa mitenkään käytettyä (paketin kyljessä kerrottu äppi ei ole enää olemassa ja "vastaavaa" äppiä huaweilta Android ei pysty asentamaan puhelimeen (honor health ei ole vaihtoehto, ei yhdistä laitetta ollenkaan, millään puhelimella)...kaikki johtuu ilmeisesti honorin huaweista irtautumisesta.. Ilman applikaatiota rannekkeella ei tee mitään, ei päästä luurin yhdistämisen ohi.  Eli käsissäni on 2 roska-laitetta. Luulisi että tämä olisi validi syy palauttaa?
    Piia
  • Hei Piia!

    Olethan yhteydessä laitevalmistajaan suoraan, joka osaa neuvoa tässä laitteen yhdistämisessä puhelimeen. Myymälästä ostettua tuotetta ei ole lähtökohtaisesti mahdollista palauttaa, vaan ostopäätös on sitova. Voit toki käydä kysäisemässä DNA Kaupasta josta olet sen ostanut, olisiko palauttaminen tai tuotteen vaihtaminen mahdollista. Emme kuitenkaan voi luvata, että tämä onnistuu.
    DNA Laura palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.