Liikkeestä ostetun tuotteen palautus
Hei, ostin muutama viikko sitten liikkeestä handsfreen ja tarvisi saada palautettua, onko se mahdollista? Osa maksettu lahjakortilla.
Seuraa viestiä
4
seuraajaa
Myymälästä ostettua tuotetta ei ole lähtökohtaisesti mahdollista palauttaa, vaan ostopäätös on sitova. Mikäli tuote on vielä avaamatta paketista niin kannattaa käydä kysäisemässä DNA Kaupasta josta olet sen ostanut, olisiko palauttaminen tai tuotteen vaihtaminen mahdollista. Emme kuitenkaan voi luvata, että tämä onnistuu.
Luurin piti olla samsungin lippulaiva s22, silti käsittämättömän huonot ominaisuudet, vaikka hinta liki 900 euroa. Edellinen noin puolet halvempi ja paljon parempi samsung meni rikki 2,5 vuoden jälkeen, jota ei korjattu, vaan sain hyvityksen noin 200 euroa. Olisin halunnut että se korjataan.
En ikinä enää osta samsungia tämän jälkeen ja ostan seuraavan luurin niin, että kaupan voi purkaa, ellen usko varmasti saavani hyvää luuria.
Kadun syvästi liian kallista ja erittäin huonoa luurikauppaa. Tottakai oletin että uusi ja kallis malli olisi vähintään edellisen tasoa. Ei tullut mieleenikään, että tämä voisi olla monista ominaisuuksistaan huonompi kuin aiempi s10e
Olen ostanut airpods2 viime viikkol mutta äänenlaatu ei ole enää ihan sama kun ostin niitä. Onko minulla palautus oikein tai jotain muuta?
Olethan yhteydessä laitevalmistajaan suoraan, joka osaa neuvoa tässä laitteen yhdistämisessä puhelimeen. Myymälästä ostettua tuotetta ei ole lähtökohtaisesti mahdollista palauttaa, vaan ostopäätös on sitova. Voit toki käydä kysäisemässä DNA Kaupasta josta olet sen ostanut, olisiko palauttaminen tai tuotteen vaihtaminen mahdollista. Emme kuitenkaan voi luvata, että tämä onnistuu.