Liittymä ei toimi

Klikkasin dna:n omilla sivullani "Muokkaa" linkkiä ja liittymä meni pois käytöstä. En saa sitä takaisin käyttöön eikä apua tullut, vaikka soitin asiakaspalveluun. Sanottiin että kyllä se on käytössä.
Linkissä ei saisi lukea muokkaa vaan poista, mielellään vielä varmistuskysymys.

Kommentit

  • Hei Tarja!

    Kaikkien liittymän Muokkaa -painikkeiden alle avautuu vielä erikseen joko Tallenna tai Aktivoi -painike jolla varmistetaan haluttu toiminto. Asiakaspalvelustamme nähdään kyllä kaikki muutokset mitkä ovat Minun palveluni kautta tehty, joten liittymän toimimattomuus johtuu nyt jostakin muusta.

    Kokeilethan vielä käynnistellä laitetta uudelleen ja mikäli tästä ei ole apua, niin otathan uudelleen yhteyttä asiakaspalveluumme.
    DNA Ilkka palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.