Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Liittymä ei toimi ulkomailla!

Liittymä ei rekisteröidy verkkoon ulkomailla. Onkohan sopimuksessani mahdollisesti joku esto ulkomaiseen verkkoon liittymisestä? En siis pysty soittaa ja minua tavoita kukaan, kiireinen asia! Avasin uuden liittymän syyskuussa.

Kommentit

  • Hei Kimmo!

    Kannattaa alkuun kokeilla käynnistää puhelin uudelleen. Mikäli tästä ei ole apua, niin kokeilethan manuaalisesti valita asetuksista eri operaattoreita. Jos puhelin ei kuitenkaan kirjaudu vieläkään verkkoon, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Olen käynnistänyt uudelleen monta kertaa ja yrittänyt rekisteröityä käsin, ilmoittaa että liittymä ei salli sitä. Tarvitsen puhelimen toimintaan kiireesti, odotan tärkeää puhelua Suomesta. Vaihdettiin vaimon kanssa samaan aikaan liittymät DNA:lle ja hänellä toimii liittymä normaalisti. En ala soittamaan asiakaspalveluun 3€ min, yrittäkää nyt päivittää se minun liittymä sillein että se toimii ulkomailla!
  • Minkä takia tämän pitää nyt olla näin vaikeeta päivittää se liittymä, ymmärrättehän että tämän asian hoitaminen täältä päin on aika hankalaa ja aikaan vievää.
  • Emme pysty päivittämään liittymääsi tätä kautta, kyseessä on julkinen keskustelupalsta emmekä pysty asiakastietojasi ikävä kyllä käsittelemään. Jos liittymälle on kytketty esto verkkovierailulle, onnistuu tämän poistaminen asiakaspalvelun kautta
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Mites soitat sinne jos en pysty rekisteröitymään verkkoon.
  • Kerroit että vaimollasi on toimiva liittymä ja pystyt myös ottamaan meihin yhteyttä Twitterin tai Facebookin avulla kuten yllä on mainittu. Yhteydenotto onnistuu myös sähköisellä lomakkeella, mutta näiden käsittelyajat ovat muutaman arkipäivän.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei,

    Olen Saksassa enkä pysty soittamaan puhelimesta Suomeen tai täällä saksalaiseen numeroon. Tulee ilmoitus ettei puhelua voida yhdistää. Olen myöskin yrittänyt numerolla (tähti)140(tähti).... muttei sekään enää toimi. On ennen toiminut. Pari päivää sitten vielä toimi puhelin. Operaattorin vaihto manuaalisesti ei myöskään onnistu. Mikähän tässä taas on? Olen myöskin käynnistänyt puhelimen uudestaan. Tarvitsen pikaisesti apua.
    T. Anette
  • Hei Anette!

    Suosittelen olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, että saamme tilannetta tarkemmin selvitettyä asiakastietojen kanssa. Jos et pysty tällä hetkellä soittamaan asiakaspalvelun numeroon (ulkomailta soitettaessa +358 44 144 044) niin voit laittaa meille myös viestiä sivuiltamme löytyvän chat-asiakaspalvelun kautta, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.