Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Liittymän lopettaminen

Hei,
miten saan liittymäni lopetettua?

Kommentit

  • Hei Juho!

    Irtisanomiset hoidetaan asiakaspalvelumme kautta, mutta mikäli kyse on TV-palveluista niin voit myös tehdä irtisanomisen tätä kautta.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Irtisanon liittymäni tällä päivämäärällä 7.2.2018
    xxx

    Pyydän vahvistuksen sähköpostiini

    edit. Liittymänumerot poistettu / DNA Ida T


  • Hei Pentti, irtisanominen ei onnistu tämän Tuki -keskustelupalstan kautta.

    Irtisanomiset hoidetaan asiakaspalvelumme kautta.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei.Kuinka lopetan muistisairaan äitini liittymän 84v. ei osaa soittaa eikä vastata puhelin kadonnut nyt mistään ei löydy lähin DNA liike on 60km päässä ei ole autoa.
  • Hei Matti!

    Jos äitisi ei kykene hoitamaan omia asioitaan niin voit myös irtisanoa sopimuksen valtakirjalla tai lääkärintodistuksella
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei !
    Joudun sanomaan irti äitini liittymän, hän kuoli pari viikkoa sitten.Mitä tarvitsen että voin suorittaa irtisanomisen, valtakirjaa ei ole.Pitääkö olla kuolintodistus ? Käykö seurakunnasta haettu sukuselvitys vai riittäkö pelkkä liikkeessä käyminen ?
  • Hei Arja, asian hoitaminen onnistuu asiakaspalvelun tai DNA Kaupan kautta ilmoittamalla
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Mistä löydän DNA:n valtakirjan liittymien lopettamseksi? Kyseessä on yrityksen liittymät.
  • Hei PL!

    Yleisen valtakirjan liittymämuutoksia varten löydät täältä.

    Palveluiden irtisanominen onnistuu asiakaspalvelumme kautta. Mikäli kyse on yritysliittymistä, olethan yhteydessä yritysasiakaspalveluumme.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Miten purkaa sopimus??? Teill huono asiakaspalvelu, internet nopeus ei sovi sopimukseen, sopimuksen ehdot rikkoutunut !!!!
  • Hei!

    Olen kahdesti yrittänyt sulkea liittymäni teiltä ja kummallakin kerralla on vakuutettu, että asia on nyt hoidossa, eikä laskuja enää tule. Kyllä niitä vain tulee. Millä kielellä teille pitää puhua, että haluan sulkea liittymäni? On otettu ylemmälle taholle viime puhelussa yhteyttä, mutta silti en pääse liittymästäni eroon. Mitä voin enää tehdä, kun luvataan asian olevan kunnossa ja liittymä suljettu, kun asia ei kuitenkaan ole näin? Onko teillä pelkkiä kesähessuja töissä, puheen ymmärtämisessä vikaa, teknisissä taidoissa vikaa vai mistä kiikastaa?
  • Soitin DNA asiakaspalveluun ja sanoin että lopetan toisen puhelin numeroni. Sieltä vastattiin et voi lopettaa. Sinulla on määräaikainen sopimus kuukausi maksut laitetaan vaikka lopetat numeron! Miksi pitää maksaa muka kuukausi maksua? Jos numero on lopetettu kokonaan,ei sillä voi soittaa eikä viestitellä. Vaikka toinen numero on edelleen käytössä. Ja olen Dna liittymässä edelleen.
    Haluan vastauksen sähköpostiini.
  • Kyseessä on määräaikainen sopimus, liittymän kuukausimaksut veloitetaan aina määräaikaisuuden loppuun vaikka numeron siirtäisi pois DNA:lta. Liittymän voi toki irtisanoa heti mutta tällöin liittymä lakkaa toimimasta etkä voi käyttää liittymää määräajan loppuun. Kuukausimaksut veloitetaan silti määräajan loppuun.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Irtisanon kännykkä liittymäni nro. xxx,   10.10.2018 päättyväksi, enkä uudella numerolla olevaa liittymää ota.
    Sähköpostiini vahvistus irtisanomisestani.

    edit. poistettu liittymänumero sekä hetu / DNA Ida T
  • Hei Kaino, tämä on julkinen keskustelupalsta, jossa viestisi on kaikkien nähtävillä. Ethän ikinä julkaise netissä mm. henkilötunnustasi. Emme toivo myöskään tänne keskustelupalstalle julkaistavan mitään henkilökohtaisia tietoja, esim. puhelinnumeroa.

    Liittymän irtisanominen onnistuu olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.
    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Haluan irtisanoa liitymäni, laitoin viestin Minun Palveluni kautta noin kuukaisi sitten. En saanut minkäänlaista kuittausta eikä viestini tallentunut mihinkään. Liittymäni näkyy edelleen olevan voimassa. Nyt laitoin viestin uudelleen Twitterissä ja tallensin itse viestin sisällön sekä lähetysajankohdan. Johan tämä on erikoinen proseduuri. Näkyy sentään Twitterissä joku jopa vastaavan.

    Näin niikuin palautteena (joka toivittavasti menisi DNA:n asiakaspalvelua ylemmäs firman hierarkiassa) voin sanoa että tällaisten manöveerien takia äänestän jaloillani; otin mobiilidata liittymän kilpalevasta firmasta yksinkertaisesti siksi että koen heidän asiakaspalvelunsa paremmaksi ja siksi että se oli edullisempi.
  • Hei Juha!

    Pahoittelut, että viestiisi on jostakin syystä jäänyt vastaamatta. Viesteihin vastataan yleensä 2-3 arkipäivässä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Eihän viesti ole esim. mennyt roskapostikansioon? Kannattaa myös vastaisuuden varalta tarkastaa, että sähköpostiosoitteesi on varmasti oikein. Viestin lähetyksen jälkeen pitäisi myös tulla "Kiitos viestistäsi! Normaali vastausaikamme on 2 - 3 arkipäivää. " -viesti ruudulle.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Minun Palveluni yläpalkin kautta kirjoitettu viestikö roskapostikansioon? Ei kait se sentään jonain sähköpostina lähde DNA:n sisäisestä portaalista johon pitää kirjautua että ylipäätään voi viestin lähettää?
  • Ja ei, ei ole eikä ole ollut omassa roskapostikansiossa vastausta. Tarkistin uudelleen juuri hetki sitten. Olisi suotavaa että Minun palveluni kautta lähetetyt viestit tallentuisivat johonkin, jäisi edes jokin 'track record'
  • Pitääkö Palauttaa moi sim kortti. Kortia ei ole aktivoitu ja  osoite mihin korttin voi palauttaa.
  • Pitääkä paluttaa Aktivoimaton sim kortti,En aktivounut Sim korttia kun en ottanu moi liittymää. Jos pitää palauttaa niin mihin osoitteesen.



    Kalle L
  • Hei Kalle! Moi-liittymän perumisesta kannattaa kysellä suoraan Moin asiakaspalvelusta https://www.moi.fi/asiakaspalvelu/.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minut huijattiin tekemään määräaikainen DNA nettiliitymä kertomatta että sitä ei saa irtisanottua,kerrottiin vain kuinka se halpenee jne. Nyt kun yrittänyt saada itseni irtisanottua sopimuksesta ei suostuta kertomaan ketä henkilö DNAlta kanssani sopimuksen teki ja yllättäen sopimus aikakin on pitkittynyt!! Yrittänyt saada kuluttajaneuvonnasta apua mutta ei voi mitään... Nyt pitää maksaa liittymästä mitä en käytä satoja euroja pari vuotta. Todella törkeää huijaamista! Ei minkäänlaista hyvää asiakaspalvelua DNAlta että jotenkin voisin saada liitymäni lopetettua. Varokaa sopimuksia DNAn kanssa!

  • Minulle myytiin määräaikainen sopimus mistä en pääse eroon vaikka myyjältä vielä erikseen varmistin sitoudunko johonkin, voinko vaihtaa operaattoria kun haluan. Vastattiin että voin vaihtaa koska vaan en sitoudu mihinkään.  Kerrottiin, tarjouksen olevan vuoden minkä jälkeen on normaali hinta. Näin meitä huijataan.
    Hyvä syy muistaa miksi minusta ei koskaan enää tule dna asiakasta.
  • Minua harhaanjohdettiin juuri DNA 4g mokkulan ja DNA TV hubin myynnissä. DNA TV ei sisältänyt luvattua palveluja. Yritin irtisanoa palvelun seuraavana päivänä tilauksesta sekä DNA liikkeessä että asiakaspalvelussa. Oston yhteydessä saamissani tilausehdoissa on 14 päivän peruutusoikeus. Olen tehnyt kirjallisen peruutusilmoituksen ohjeen mukaisesti heti seuraavana päivänä suullisesti että sähköpostilla palvelu@dna.fi Otan yhteyttä kuluttajaasiamieheen mikäli asiaan ei tule ratkaisua. Toivon, että asia ratkaistaan rauhallisesti.
  • Jos kyseessä on etämyynnin kautta tekemäsi tilaus, on tällä etämyynnin 14 vuorokauden peruutusoikeus. Seuraathan silloin saamasi peruutuslomakkeen ohjeita.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Kyseessä on Gigantin liikkeen kautta tehty tilaus, jossa minulle annettiin etä-tilausehdot ja jonka sopimuksena tein siis. Puhelin asiakaspalvelussa sanottiin eilen, että etäsopimusehdot eivät pätisi. Toisaalta tuo on ainoa sopimus ehtoineen, jonka olemme tehneet.
  • Vill avsluta abonemang kundnummer xx Abonemang xx Tack!
  • envsluta abonemang   TACK
  • Hej!

    Vårt supportforum på svenska finns på https://tuki.dna.fi/org/dna-se/

    Det här diskussionsforumet är publikt, följaktigen publicera inge personlig information här. Om du vill avsluta abonnemangen, var god och kontakta vår kundservice https://www.dna.fi/se.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Voinko lopettaa prepaid liittymän jotenkin?
  • Hei Timo!

    Prepaid-iittymän voimassaoloaika on 6-12 kuukautta joten jos sen jälkeen liittymälle ei enää lataa saldoa, poistuu liittymä verkosta automaattisesti.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • voiko määrä aikaista puhelinliittymää vaihtaa entisee liittymään?
  • Hei Sami!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan tarkastaa tilanne. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • DNA:lta soitettiin, että mokkulani on vanhentunut ja olisi nyt ilmainen uusi. Mokkulani toimi normaalisti.Uskoin soittajaa ja tilalle tuli Welho.Soittaja ei ilmoittanut, että kuukausimaksu korottuu Welhon johdosta 14,90 eurosta 27,90 euroon! Samassa yhteydessä soittaja onnistui sitouttamaan minut edelleen kahdeksi vuodeksi. Lisäksi kotini paikkakunnalla toimii vain 3G, vaikka maksan 4 G:stä.
    Informoikaa ihmeessä kunnolla, että vanha ihminenkin ymmärtää mihin sitoutuu!!!

    terv. yx vihainen mummo
  • Puhelinmyynti on etämyyntiä ja tästä syystä sopimus voi purkaa.

    Soita dna asiakaspalveluun ja palauta vanha sopimus!!!

    DNA toimi samoin isälleni, joka on 50+, ja meni lankaan. Neuvoillani saatiin peruttua tuo Welhokaista 4G ja vanha liittymä jätettiin käyttöön.

    Myyjä myi uuden 4G LTE A -modeemin siitä huolimatta, että isälläni oli jo kunnollinen hänen tarpeisiin ja 10M-liittymään (DNA 4G) sopiva modeemi.
  • Paljon kiitoksia tiedosta! Tuo tieto oli ihan uutta minulle.

    terv. se vihainen mummo
  • Erehdyin vaihtamaan liittymäni (puhelinliittymä ja iPadin liikkuva laajakaista) Elisan liittymiin. En ole tyytyväinen Elisan liittymiin sillä nämä ovat hitaampia ja iPadissa ilmeni ongelmia, en voi enää jaksa siitä nettiä. Olen irtisanonut DNAn nettiliittymän (DNA Veppi 4G) eilen. Onko se mitenkään mahdollista palauttaa?
  • Moi Lissu!

    Jo irtisanottua liittymää ei voida enää avata mutta saat liikkuvan laajakaistan mukaasi toimintavalmiina DNA Kaupasta.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei!
    Tein etämyynnin kanssa vuoden määräaikaisen sopimuksen eilen. Alkaahan 14vrk:n sopimuksrn purku aika vasta, kun olen sim kortin saanut ja aktivoinut? Koska epävarmaa liittymän toimivuus täällä katvealueilla...
  • Hei,
    Minulle tuli yllättäin lasku DNA:lta, vaikka minulla ei ole liittymää tms. sieltä. Olen ostanut vain puhelimen ko. liikkeestä. Laitoin soittopyynnön DNA:lle torstaina.

    Tänään su 28.7. tuli sähkäri, jossa kerrottiin, että minulla on Square Trade -laiteturvapalvelu ja että oli yritetty soittaa - puhelimessani ei näkynyt kylläkään jälkeä soittoyrityksestä eikä viestissä edes kerrottu, miten palvelun voi irtisanoa!

    Voisinko saada tietää, miten pääsen ensiksikin eroon sopimuksesta, jota en ole siis koskaan edes ottanut. Mutta asia ei ole sillä selvä, tämä tutkitaan vaikka poliisin avulla. Onko DNA huijarifirma, jonka palvelu on näin välinpitämäntöntä? Olen laittanut jälleen soittopyyntöä, jos sieltä löytyisi suoraselkäisyyttä selvittää asia.

    Tuomo
  • en voi luottaa dna puhelinasiakaspalveluun, eivät muista enään keskustelua irtisanomisesta
    Marjo
  • Hei!

    Olen muuttamassa maalle missä DNA Tv-hubi ei toimi. Palautanko tv-hubin kaapeleineen DNA-liikkeeseen samalla kun irtisanon 2 vuoden määräaikaisen sopimuksen? Vai miten toimin?
    Pasi
  • olen yrittänyt soittaa teidän asiakaspalveluun irtisanoakseni liittymän kun se ei näköjään onnistu muuta kautta. Jatkuvasti jään vaan jonoon. Maksaako jonossa oleminen?

    Miksi liittymän irtisanominen ei onnistu "DNA minun palveluni" kautta? Oletteko tehneet liittymän irtisanomisen tahallisesti mahdollisimman vaikeaksi? Joko maksat irtisanomisesta tai sitten joudut marssimaan DNA toimipisteeseen, jossa vittu jonotat toista tuntia ennenkuin saat palvelua?

    P.
  • Irtisanominen hoituu asiakaspalvelu kautta eli näppärimmin joko puhelimitse tai Oma DNA -sovelluksen kautta viestiä laittamalla. Puhelinpalveluun pääsee kyllä ruuhka-aikaankin läpi, kun vain jatkaa jonottamista muutaman minuutin ajan. Puhelusta veloitetaan kuten mihin tahansa DNA-liittymään soittamisesta eli todennäköisesti tämä sisältyy liittymäsi puhepakettiin. Oma DNA:n chatin kautta voit jättää meille viestin milloin tahansa ja hoidamme homman ripeästi kuntoon.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • hei!minulla on päättymässä teillä sopimus  4.12.2019 ja olen vaihtamassa operaattoria.haluaisin että liittymä ei katkea vielä 4.12.2019 otanko yhteyttä asiakaspalveluun
    Pauliina Saarela
  • Irtisanoin Viaplay:n minunpalveluni.dna.fi kautta. Silti se näkyy palveluissani ja uudessa laskussa. Vedättättekö ihmisiä tahallaan vai miksi laskutatte vielä irtisanotusta palvelusta?!
    NoMoreDna
  • Hei, puhelimeni varastettiin ulkomailla, voitteko sulkea numeroni xxxx, kiitos. Miksei teillä ole asiakaspalvelun suoraa sähköpostia? Iso miinus palvelun tarjoajalle!

    edit /Numero poistettu, DNA Ida T
    jonathan riikonen
  • Voit sulkea liittymäsi tilapäisesti kirjautumalla Minun Palveluun https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen# tai Oma DNA -sovellukseen.
    Voit ladata sovelluksen iPhonelle App Storesta bit.ly/omadna1 tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta bit.ly/omadna2

    Tämän keskustelupalstan kautta liittymää ei ole mahdollista sulkea. Sähköpostitsekin postin käsittelyn viive voi olla parikin päivää, joten se ei ole optimaalisin kanava asian hoitamiseksi.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei, kiitos vastauksestasi, mutta mikä on sähköposti silloin kun ei voi puhelimella enää soittaa? Nuo edellämainitut ohjeet olettavat, että itselläni on yhä se puhelin, joka katosi.
    jonathan riikonen
  • Jos sinulla on kuitenkin pääsy nettiin niin tuolta Minun palveluni kautta liittymän sulku onnistuu nopeiten. Jos haluat kuitenkin hoitaa asian sähköpostilla niin osoite on palvelu@dna.fi.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Missä ajassa on liittymän lopetus mahollinen ennen ku on "naimisissa" tuon määräaikaisen liittymän kanssa..
    Tanja
  • Hei Tanja!

    Mikäli olet tehnyt tilauksen etämyynnin kautta, niin se on mahdollista perua 14 vuorokauden sisällä. Otathan pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluumme niin saadaan hoidettua homma kuntoon!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Koska jäin tähän samaan koukkuun kun näköjään moni muukin että minulle myytiin määräaikaiset sopparit enkä niistä päässyt eroon vaikka kumpikin tabletti jo rikki, päätin irtisanoa sopparit heti kun määräaikaisuus loppuu. Selitin asian teille ja lupasitte asian hoitaa.Tieto on näkynytkin Omassa palvelussa kirjattuna ihan teidän toimesta mutta huppis: tieto onkin kadonnut kun määräaikaisuus loppui 6.12. Jollen olisi itse asiaa muistanut olisin teidän asiakas vielä vuodenkin päästä! Kyllä tästä on hyvä asiakaspalvelu kaukana, suorastaan valehtelette. Oletan että puhelimeen ette taas vastaa viikkoon ja joudun tästä kurasta maksamaan teille vielä tämänkin kuukauden 🙁

    terttu tossavainen
  • Miksi lasku ei tule  enää sähköpostiin kuten aiemmin.
    paula torniainen
  • Hei Paula! Tarkistatko ensimmäisenä, ettei lasku ole mennyt roskapostien joukkoon.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Siskoni kuoli ja lopetimme liittymän. Meille sanottiin, että kaikki on ok. Nyt tulee laskua, koska hänellä oli sopimus uudesta puhelimesta. Siskoni kuoltua hän ei luonnollisesti voi enää käyttää puhelinta. Mitä tehdä?
    Mikko Kurvinen
  • Hei Mikko, harmi kuulla tilanteesta. Olisitko asiakaspalveluumme 044 144 044 yhteydessä tilanteen selvittämiseksi, kiitos.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Prepaid-liittymä lopetetaan jos sitä ei käytä DNA:n puolesta vaikka sille on ladattu puheaikaa. Liittymäsopimus kuukausimaksut veloitetaan vaikka sitä ei käytetä.

    Soita asiakaspalveluun, sieltä sai tänään vastauksen " Jonot niin pitkät että soita myöhemmin"
    Jaana Nikulainen
  • Haluaisin irtisanoa 2 puhelinliittymää, mutta en koskaan pääse läpi:

    Asiakaspalvelu 044 144 044

    En yksinkertaisesti voi jonottaa puhelimessa tuntikausia tämän asian takia.

    Onnistuuko irtisanominen jossain DNA:n toimipisteessä esim. Vantaalla tai Helsingissä?
    Juha
  • Hei Juha!

    Irtisanominen onnistuu toki myös paikan päällä DNA Kaupassa tai voit laittaa meille viestin sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Varoitus DNA toiminnasta!

    Puhelinmyyjä kauppasi minulle 214.80e hintaista 2 vuoden määräaikaista puhelinliittymää jonka otin heikkona hetkenäni.

    Minulla on kiinteä nettiliittymä toisen palveluntarjoajan kautta josta johtuen ei minun kannatanutkaan vaihtaa puhelinliittymääni koska nykyinen kiinteänetti olisi noussut kalliimmaksi.

    Kävin DNA asiakaspalvelijalla kysymässä voiko perua liittymän 14p etämyynti aikana. Asiakaspalvelija sanoi että oletko aktivoinut liittymän? Sanoin että en. Johon asiakaspalvelija toteaa no sitten ei mitään hätää liittymä ei aktivoidu jos ei sitä käy aktivoimassa. Vähän myöhemmin minulle tuli viesti puhelimeen että numeronsiiirto tapahtuu kohta. Soitin asiakaspalveluun ja taas sieltä vakuuteltiin ettei mitään hätää jos en ole aktivoinut liittymääni. Kuluu paripäivää jälleen minulle tulee viesti että numeronsiirto tapahtuu ylihuomennna. Soitan asiakaspalveluun ja kysyn heti onko minun liittymäni aktivoitunut. Johon asiakaspalvelija toteaa että se on aktivoitunut kun hain liittymän ja kahvipaketin postista. Nyt asiakaspalvelija sanoi että tulee viesti onko liittymä peruttu jos ei ole voin soittaa uudestaan samana päivänä kun numeronsiirto tapahtuu. Vähän jäi vieläkin epävarma olo!
    Vesa
  • Moi Vesa! Pahoittelut, että olet saanut nyt väärää tietoa tuon liittymätilauksesi aktivoitumisen suhteen. Tässä tapauksessa tosiaan kun tilaus on noudettu postista, on tilaus aktivoitunut ja numeronsiirto käynnistynyt siinä samalla.

    Oletko siis ollut asiakaspalveluumme nyt yhteydessä ja pyytänyt, josko tuon numeronsiirron voisi vielä pikana perua ennenkuin se tapahtuu?
    Tämä hoituu puhelimitse 044 144 044. Jos tosiaan tämä on jo hoidossa, ja käy niin ettei numeronsiirtoa enää pystytä perumaan ja liittymä siirtyy DNA:lle, voit tässä tapauksessa poikkeuksellisesti pyytää, että tekemäsi määräaikainen sopimus perutaan, jotta voit siirtää numeron takaisin haluamallesi operaattorille. Tämä kyllä onnistuu, mikäli olet saanut meiltä väärää tietoa tuon tilauksen aktivoitumisen suhteen.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei. Sedälläni oli sille sopivat liittymät niin nettitikku kuin normi puhelinliittymä normi phelimeen (ei smart phone). Hänelle tarjottiin DNA pisteellä päivitystä, jolloin puhelin liittymä päivitettiin 24kk määräaikaiseksi älypuhelin liittymäksi 25€/kk. Mielestäni tämä on törkeää huijaamista. Miehellä ei ole ollut aikomustakaan käyttää nettiä puhelimellaan, eikö edes pysty käyttämään.
    Matti
  • Hei Matti!

    Ikävä kuulla, että liittymätyyppi ei ole nyt osunut oikeaan! Kaikissa liittymissämme on nykyään nettiyhteys, eli mitään varsinaisia älypuhelin-liittymiä ei ole myynnissä. Kaikki puhelimet alkavat nykyään vaatimaan jo nettiyhteyttä toimiakseen, vaikka nettiä ei itse käyttäisikään.

    Pyydätkö setääsi olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitetään tilanne ja katsomme kyllä mielellään sopivamman liittymän hänen käyttötarpeisiin.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei Ilkka,

    nyt on asiat mennyt sinulla sekaisin.
    Ensinnäkään minä en ole Matti, enkä ole hoitanut kenenkään setäni asioita.

    Jaana Nikulainen
    Jaana Nikulainen
  • Jaana Nikulainen, katsoppas Ilkan viestiä edeltävä viesti, sillä siinä lukee:

    "Hei. Sedälläni oli sille sopivat liittymät niin nettitikku kuin normi puhelinliittymä normi phelimeen (ei smart phone). Hänelle tarjottiin DNA pisteellä päivitystä, jolloin puhelin liittymä päivitettiin 24kk määräaikaiseksi älypuhelin liittymäksi 25€/kk. Mielestäni tämä on törkeää huijaamista. Miehellä ei ole ollut aikomustakaan käyttää nettiä puhelimellaan, eikö edes pysty käyttämään.
    Matti
    "
    mie
  • Hei, määräaikainen nettiliittymäni menee umpeen 2.5.2020 ja aion irtisanoa liittymän ennen mainittua päivämäärää. Koska liittymä pitää viimeistään irtisanoa ja onnistuuko irtisanominen DNA-omapalvelun kautta (siis ollessani kirjautuneena) ja mistä löydän kohdan, josta voin irtisanoa liittymän?
    Tepsukka
  • Hei Tepsukka!

    Liittymä tulee irtisanoa viimeistään määräaikaisuuden viimeisenä päivänä. Irtisanominen onnistuu olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme, DNA Kaupassa tai Oma DNA -sovelluksen kautta.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot

    Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Tuohon sedän liittymän vastauksee
    Eikö ole aika kohtuutonta myydä vanhaan nokian puhelimeen jotain 25€ Eu ja Datapaketti liittymää

    Myyjät myy joo, mut missä in moraali. Kaikki muut tietää myyjien lisäksi poislukien setäni, että sellaiseen ennen 2000 lukua hommattuun puhelimeen ei tarvi mitään nettiä varsinkaan maksimihintaista liittymää. Turha selitellä
    Matti
  • Irtisanominen on tehty HARKITEN todella vaikeaksi. Puhelinpalvelusta ei vastata inhimillessä ajassa.
    Jos olisin DNAn digijohtaja niin irtisanoisin itseni.
    Onko pakko seurata kilpailijoita tekemään samoja virheitä?
    Johtaja - kuka haluaa olla DNAn asiakas tällaisen asiakaskokemuksen jälkeen?
    Jos et tiedä, niin vastaus on: EI KUKAAN.


    Make My Day
  • Miten voi olla mahdollista, että mitenkään muuten ei voi lopettaa puhelinliittymää kuin soittamalla teille, ja ikinä kukaan asiakaspalvelusta ei vastaa?!?! Suututtaa maksaa liittymästä jota kukaan ei käytä, eikä sitä näytä olevan mahdollista lopettaa, pitääkö ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä?!
    Maria
  • Maria, tee meille kaikille palvelus, ilmoita, harkitsen itsekin sitä.
    As. palveluun ei pääse läpi, seniorilinjaan jonotan, joka aukesi klo 9 ja soitin heti silloin ja olen muka jonossa. Pitäisi perustaa huonon asiakaspalvelun nettipalsta jonne kerätään kaikki tällaiset firmat ja kokemukset ja ihmiset saa lukea ja harkita tarkkaan kenen asiakkaina haluavat enää olla. Perustetaanko yhdessä? Keksin aika kärkeen erään yrityksen...
    sk
  • Aivan. Ei voi irtisanoa kun soittamalla asiakaspalvelunumeroon ja maksamalla puhelusta itsensä kipeäksi. Nyt jonotin sinne 38 minuuttia.

    Puhutaan palturia, ja luvataan myynnissä asioita, mitkä sitten ei pidäkään paikkaansa. DNA TV palveluista, matkapuhelinliittymistä, laskutuksesta...

    Joten irtisanon aivan kaiken. Kerkisihän ne olemaan nyt DNAlla noin kaksi viikkoa.

    Siirryin vanhalta (ja tulevalta nykyiseltä) operaattorilta DNAlle vaikka olisin maksanut liittymistä puolet enemmän kun aikaisempi (ja tuleva) operaattorini liittymät.

    DNA ei halua uusia asiakkaita. tai haluaa hamuta mutta ei ymmärrä myyntipalveluissa että valheen tie on lyhyt.

    hyvästi


    Kröhöm
  • Asiakaspalveluumme soittaminen maksaa normaalin puhelun verran ja jos käytössä on puhepaketillinen liittymä, menee soitto puhepaketin piikkiin.

    Irtisanominen onnistuu muutoinkin kuin soittamalla asiakaspalveluumme.
    Asiakaspalveluumme saa soittamisen lisäksi yhteyden esim. Oma DNA -sovelluksen chatin kautta tai sähköpostitse palvelu@dna.fi 


    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei
    Haluan irtisanoa tv-palveluni kokonaan. Ei onnistu linkin kautta jossa kysytään tauolle laittamisaikaa. En halua laittaa tauolle vaan lopettaa. Kokonaan. Asiakaspalveluun en voi valitettavasti jonottaa koko päivää. Miten toimin?

    Terv. Päivi
    Päivi Savolainen-Kauppila
  • Asiakaspalveluumme saa soittamisen lisäksi yhteyden esim. Oma DNA -sovelluksen chatin kautta tai sähköpostitse palvelu@dna.fi
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • miksi minä saan DNAlta edelleenkin ilmoituksia näistä viesteistä ja mainoksia liittymistä yms. roskaa.

    kun oli jo asiakkuudellani markkinointiesto.
    niin niitä tulee vaan. DNA vähät välittää.
    voisi kuluttaja asiamies olla kiinnostunut.

    joten voitteko lopettaa. kiitos

    En minä siksi sähköpostiosoitetta antanut että sitä voisi käyttää roskapostittamiseen. ja vieläpä kun on erikseen kieltänyt.
    prk
  • Tarkoitat varmaankin tähän keskusteluun tulleista uusista viesteistä ilmoittavia sähköposteja? Sähköpostissa on mukana linkki, josta voit ilmoittaa ettet enää tahdo ilmoituksia uusista viesteistä.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei
    Asiakastunnus ******* irtisanoo tällä päivämäärällä TV-kortti, DNA-Veppi Teho, C More Total kanavapaketin, C More Total + DNA Mix -keskittäjäpaketin, DNA Mix 4 -kanavapaketin, sekä näihin liittyvät muut typerät maksut. Kaikki edellä mainitut palvelut irtisanotaan lakkaamaan välittömästi. Lisäpalvelujen myynnin yhteydessä annettiin harhaanjohtavaa tietoa kustannuksista.
    Kauppi Reijo
  • Hei Keijo!

    Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten ethän jaa tänne asiakastietojasi. Asiakasnumerosi on piilotettu viestistä. Emme voi siis tätä kautta hoitaa esim. sopimusmuutoksia. Kanavapakettien irtisanominen on mahdollista asiakaspalvelun kautta, olethan siis sitä kautta meihin yhteydessä, kiitos!

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.

    Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna
    DNA Hanna palveluneuvoja
Keskustelu on suljettu kommenteista.