Liittymän lopettaminen

Hei,
miten saan liittymäni lopetettua?

Kommentit

  • Hei Juho!

    Irtisanomiset hoidetaan asiakaspalvelumme kautta, mutta mikäli kyse on TV-palveluista niin voit myös tehdä irtisanomisen tätä kautta.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Irtisanon liittymäni tällä päivämäärällä 7.2.2018
    xxx

    Pyydän vahvistuksen sähköpostiini

    edit. Liittymänumerot poistettu / DNA Ida T


  • Hei Pentti, irtisanominen ei onnistu tämän Tuki -keskustelupalstan kautta.

    Irtisanomiset hoidetaan asiakaspalvelumme kautta.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei.Kuinka lopetan muistisairaan äitini liittymän 84v. ei osaa soittaa eikä vastata puhelin kadonnut nyt mistään ei löydy lähin DNA liike on 60km päässä ei ole autoa.
  • Hei Matti!

    Jos äitisi ei kykene hoitamaan omia asioitaan niin voit myös irtisanoa sopimuksen valtakirjalla tai lääkärintodistuksella
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hei !
    Joudun sanomaan irti äitini liittymän, hän kuoli pari viikkoa sitten.Mitä tarvitsen että voin suorittaa irtisanomisen, valtakirjaa ei ole.Pitääkö olla kuolintodistus ? Käykö seurakunnasta haettu sukuselvitys vai riittäkö pelkkä liikkeessä käyminen ?
  • Hei Arja, asian hoitaminen onnistuu asiakaspalvelun tai DNA Kaupan kautta ilmoittamalla
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Mistä löydän DNA:n valtakirjan liittymien lopettamseksi? Kyseessä on yrityksen liittymät.
  • Hei PL!

    Yleisen valtakirjan liittymämuutoksia varten löydät täältä.

    Palveluiden irtisanominen onnistuu asiakaspalvelumme kautta. Mikäli kyse on yritysliittymistä, olethan yhteydessä yritysasiakaspalveluumme.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Miten purkaa sopimus??? Teill huono asiakaspalvelu, internet nopeus ei sovi sopimukseen, sopimuksen ehdot rikkoutunut !!!!
  • Hei!

    Olen kahdesti yrittänyt sulkea liittymäni teiltä ja kummallakin kerralla on vakuutettu, että asia on nyt hoidossa, eikä laskuja enää tule. Kyllä niitä vain tulee. Millä kielellä teille pitää puhua, että haluan sulkea liittymäni? On otettu ylemmälle taholle viime puhelussa yhteyttä, mutta silti en pääse liittymästäni eroon. Mitä voin enää tehdä, kun luvataan asian olevan kunnossa ja liittymä suljettu, kun asia ei kuitenkaan ole näin? Onko teillä pelkkiä kesähessuja töissä, puheen ymmärtämisessä vikaa, teknisissä taidoissa vikaa vai mistä kiikastaa?
  • Soitin DNA asiakaspalveluun ja sanoin että lopetan toisen puhelin numeroni. Sieltä vastattiin et voi lopettaa. Sinulla on määräaikainen sopimus kuukausi maksut laitetaan vaikka lopetat numeron! Miksi pitää maksaa muka kuukausi maksua? Jos numero on lopetettu kokonaan,ei sillä voi soittaa eikä viestitellä. Vaikka toinen numero on edelleen käytössä. Ja olen Dna liittymässä edelleen.
    Haluan vastauksen sähköpostiini.
  • Kyseessä on määräaikainen sopimus, liittymän kuukausimaksut veloitetaan aina määräaikaisuuden loppuun vaikka numeron siirtäisi pois DNA:lta. Liittymän voi toki irtisanoa heti mutta tällöin liittymä lakkaa toimimasta etkä voi käyttää liittymää määräajan loppuun. Kuukausimaksut veloitetaan silti määräajan loppuun.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Irtisanon kännykkä liittymäni nro. xxx,   10.10.2018 päättyväksi, enkä uudella numerolla olevaa liittymää ota.
    Sähköpostiini vahvistus irtisanomisestani.

    edit. poistettu liittymänumero sekä hetu / DNA Ida T
  • Hei Kaino, tämä on julkinen keskustelupalsta, jossa viestisi on kaikkien nähtävillä. Ethän ikinä julkaise netissä mm. henkilötunnustasi. Emme toivo myöskään tänne keskustelupalstalle julkaistavan mitään henkilökohtaisia tietoja, esim. puhelinnumeroa.

    Liittymän irtisanominen onnistuu olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.
    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Haluan irtisanoa liitymäni, laitoin viestin Minun Palveluni kautta noin kuukaisi sitten. En saanut minkäänlaista kuittausta eikä viestini tallentunut mihinkään. Liittymäni näkyy edelleen olevan voimassa. Nyt laitoin viestin uudelleen Twitterissä ja tallensin itse viestin sisällön sekä lähetysajankohdan. Johan tämä on erikoinen proseduuri. Näkyy sentään Twitterissä joku jopa vastaavan.

    Näin niikuin palautteena (joka toivittavasti menisi DNA:n asiakaspalvelua ylemmäs firman hierarkiassa) voin sanoa että tällaisten manöveerien takia äänestän jaloillani; otin mobiilidata liittymän kilpalevasta firmasta yksinkertaisesti siksi että koen heidän asiakaspalvelunsa paremmaksi ja siksi että se oli edullisempi.
  • Hei Juha!

    Pahoittelut, että viestiisi on jostakin syystä jäänyt vastaamatta. Viesteihin vastataan yleensä 2-3 arkipäivässä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Eihän viesti ole esim. mennyt roskapostikansioon? Kannattaa myös vastaisuuden varalta tarkastaa, että sähköpostiosoitteesi on varmasti oikein. Viestin lähetyksen jälkeen pitäisi myös tulla "Kiitos viestistäsi! Normaali vastausaikamme on 2 - 3 arkipäivää. " -viesti ruudulle.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Minun Palveluni yläpalkin kautta kirjoitettu viestikö roskapostikansioon? Ei kait se sentään jonain sähköpostina lähde DNA:n sisäisestä portaalista johon pitää kirjautua että ylipäätään voi viestin lähettää?
  • Ja ei, ei ole eikä ole ollut omassa roskapostikansiossa vastausta. Tarkistin uudelleen juuri hetki sitten. Olisi suotavaa että Minun palveluni kautta lähetetyt viestit tallentuisivat johonkin, jäisi edes jokin 'track record'
  • Pitääkö Palauttaa moi sim kortti. Kortia ei ole aktivoitu ja  osoite mihin korttin voi palauttaa.
  • Pitääkä paluttaa Aktivoimaton sim kortti,En aktivounut Sim korttia kun en ottanu moi liittymää. Jos pitää palauttaa niin mihin osoitteesen.



    Kalle L
  • Hei Kalle! Moi-liittymän perumisesta kannattaa kysellä suoraan Moin asiakaspalvelusta https://www.moi.fi/asiakaspalvelu/.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minut huijattiin tekemään määräaikainen DNA nettiliitymä kertomatta että sitä ei saa irtisanottua,kerrottiin vain kuinka se halpenee jne. Nyt kun yrittänyt saada itseni irtisanottua sopimuksesta ei suostuta kertomaan ketä henkilö DNAlta kanssani sopimuksen teki ja yllättäen sopimus aikakin on pitkittynyt!! Yrittänyt saada kuluttajaneuvonnasta apua mutta ei voi mitään... Nyt pitää maksaa liittymästä mitä en käytä satoja euroja pari vuotta. Todella törkeää huijaamista! Ei minkäänlaista hyvää asiakaspalvelua DNAlta että jotenkin voisin saada liitymäni lopetettua. Varokaa sopimuksia DNAn kanssa!

  • Minulle myytiin määräaikainen sopimus mistä en pääse eroon vaikka myyjältä vielä erikseen varmistin sitoudunko johonkin, voinko vaihtaa operaattoria kun haluan. Vastattiin että voin vaihtaa koska vaan en sitoudu mihinkään.  Kerrottiin, tarjouksen olevan vuoden minkä jälkeen on normaali hinta. Näin meitä huijataan.
    Hyvä syy muistaa miksi minusta ei koskaan enää tule dna asiakasta.
    Anne
  • Minua harhaanjohdettiin juuri DNA 4g mokkulan ja DNA TV hubin myynnissä. DNA TV ei sisältänyt luvattua palveluja. Yritin irtisanoa palvelun seuraavana päivänä tilauksesta sekä DNA liikkeessä että asiakaspalvelussa. Oston yhteydessä saamissani tilausehdoissa on 14 päivän peruutusoikeus. Olen tehnyt kirjallisen peruutusilmoituksen ohjeen mukaisesti heti seuraavana päivänä suullisesti että sähköpostilla palvelu@dna.fi Otan yhteyttä kuluttajaasiamieheen mikäli asiaan ei tule ratkaisua. Toivon, että asia ratkaistaan rauhallisesti.
    Sami
  • Jos kyseessä on etämyynnin kautta tekemäsi tilaus, on tällä etämyynnin 14 vuorokauden peruutusoikeus. Seuraathan silloin saamasi peruutuslomakkeen ohjeita.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Kyseessä on Gigantin liikkeen kautta tehty tilaus, jossa minulle annettiin etä-tilausehdot ja jonka sopimuksena tein siis. Puhelin asiakaspalvelussa sanottiin eilen, että etäsopimusehdot eivät pätisi. Toisaalta tuo on ainoa sopimus ehtoineen, jonka olemme tehneet.
    Sami
  • Vill avsluta abonemang kundnummer xx Abonemang xx Tack!
    canyon.Fox Ab
  • envsluta abonemang   TACK
    canyon.Fox Ab
  • Hej!

    Vårt supportforum på svenska finns på https://tuki.dna.fi/org/dna-se/

    Det här diskussionsforumet är publikt, följaktigen publicera inge personlig information här. Om du vill avsluta abonnemangen, var god och kontakta vår kundservice https://www.dna.fi/se.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Voinko lopettaa prepaid liittymän jotenkin?
    Timo
  • Hei Timo!

    Prepaid-iittymän voimassaoloaika on 6-12 kuukautta joten jos sen jälkeen liittymälle ei enää lataa saldoa, poistuu liittymä verkosta automaattisesti.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • voiko määrä aikaista puhelinliittymää vaihtaa entisee liittymään?
    sami
  • Hei Sami!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan tarkastaa tilanne. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • DNA:lta soitettiin, että mokkulani on vanhentunut ja olisi nyt ilmainen uusi. Mokkulani toimi normaalisti.Uskoin soittajaa ja tilalle tuli Welho.Soittaja ei ilmoittanut, että kuukausimaksu korottuu Welhon johdosta 14,90 eurosta 27,90 euroon! Samassa yhteydessä soittaja onnistui sitouttamaan minut edelleen kahdeksi vuodeksi. Lisäksi kotini paikkakunnalla toimii vain 3G, vaikka maksan 4 G:stä.
    Informoikaa ihmeessä kunnolla, että vanha ihminenkin ymmärtää mihin sitoutuu!!!

    terv. yx vihainen mummo
    Mummo
  • Puhelinmyynti on etämyyntiä ja tästä syystä sopimus voi purkaa.

    Soita dna asiakaspalveluun ja palauta vanha sopimus!!!

    DNA toimi samoin isälleni, joka on 50+, ja meni lankaan. Neuvoillani saatiin peruttua tuo Welhokaista 4G ja vanha liittymä jätettiin käyttöön.

    Myyjä myi uuden 4G LTE A -modeemin siitä huolimatta, että isälläni oli jo kunnollinen hänen tarpeisiin ja 10M-liittymään (DNA 4G) sopiva modeemi.
    Asiakas 1M
  • Paljon kiitoksia tiedosta! Tuo tieto oli ihan uutta minulle.

    terv. se vihainen mummo
    Mummo
  • Erehdyin vaihtamaan liittymäni (puhelinliittymä ja iPadin liikkuva laajakaista) Elisan liittymiin. En ole tyytyväinen Elisan liittymiin sillä nämä ovat hitaampia ja iPadissa ilmeni ongelmia, en voi enää jaksa siitä nettiä. Olen irtisanonut DNAn nettiliittymän (DNA Veppi 4G) eilen. Onko se mitenkään mahdollista palauttaa?
    Lissu
  • Moi Lissu!

    Jo irtisanottua liittymää ei voida enää avata mutta saat liikkuvan laajakaistan mukaasi toimintavalmiina DNA Kaupasta.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei!
    Tein etämyynnin kanssa vuoden määräaikaisen sopimuksen eilen. Alkaahan 14vrk:n sopimuksrn purku aika vasta, kun olen sim kortin saanut ja aktivoinut? Koska epävarmaa liittymän toimivuus täällä katvealueilla...
    Katri
  • Hei,
    Minulle tuli yllättäin lasku DNA:lta, vaikka minulla ei ole liittymää tms. sieltä. Olen ostanut vain puhelimen ko. liikkeestä. Laitoin soittopyynnön DNA:lle torstaina.

    Tänään su 28.7. tuli sähkäri, jossa kerrottiin, että minulla on Square Trade -laiteturvapalvelu ja että oli yritetty soittaa - puhelimessani ei näkynyt kylläkään jälkeä soittoyrityksestä eikä viestissä edes kerrottu, miten palvelun voi irtisanoa!

    Voisinko saada tietää, miten pääsen ensiksikin eroon sopimuksesta, jota en ole siis koskaan edes ottanut. Mutta asia ei ole sillä selvä, tämä tutkitaan vaikka poliisin avulla. Onko DNA huijarifirma, jonka palvelu on näin välinpitämäntöntä? Olen laittanut jälleen soittopyyntöä, jos sieltä löytyisi suoraselkäisyyttä selvittää asia.

    Tuomo
  • en voi luottaa dna puhelinasiakaspalveluun, eivät muista enään keskustelua irtisanomisesta
    Marjo
  • Hei!

    Olen muuttamassa maalle missä DNA Tv-hubi ei toimi. Palautanko tv-hubin kaapeleineen DNA-liikkeeseen samalla kun irtisanon 2 vuoden määräaikaisen sopimuksen? Vai miten toimin?
    Pasi
  • olen yrittänyt soittaa teidän asiakaspalveluun irtisanoakseni liittymän kun se ei näköjään onnistu muuta kautta. Jatkuvasti jään vaan jonoon. Maksaako jonossa oleminen?

    Miksi liittymän irtisanominen ei onnistu "DNA minun palveluni" kautta? Oletteko tehneet liittymän irtisanomisen tahallisesti mahdollisimman vaikeaksi? Joko maksat irtisanomisesta tai sitten joudut marssimaan DNA toimipisteeseen, jossa vittu jonotat toista tuntia ennenkuin saat palvelua?

    P.
  • Irtisanominen hoituu asiakaspalvelu kautta eli näppärimmin joko puhelimitse tai Oma DNA -sovelluksen kautta viestiä laittamalla. Puhelinpalveluun pääsee kyllä ruuhka-aikaankin läpi, kun vain jatkaa jonottamista muutaman minuutin ajan. Puhelusta veloitetaan kuten mihin tahansa DNA-liittymään soittamisesta eli todennäköisesti tämä sisältyy liittymäsi puhepakettiin. Oma DNA:n chatin kautta voit jättää meille viestin milloin tahansa ja hoidamme homman ripeästi kuntoon.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • hei!minulla on päättymässä teillä sopimus  4.12.2019 ja olen vaihtamassa operaattoria.haluaisin että liittymä ei katkea vielä 4.12.2019 otanko yhteyttä asiakaspalveluun
    Pauliina Saarela

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.