Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Liittymän lopettaminen

Hei,
miten saan liittymäni lopetettua?

Kommentit

  • Hei Juho!

    Irtisanomiset hoidetaan asiakaspalvelumme kautta, mutta mikäli kyse on TV-palveluista niin voit myös tehdä irtisanomisen tätä kautta.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Irtisanon liittymäni tällä päivämäärällä 7.2.2018
    xxx

    Pyydän vahvistuksen sähköpostiini

    edit. Liittymänumerot poistettu / DNA Ida T


    Pentti Siivonen
  • Hei Pentti, irtisanominen ei onnistu tämän Tuki -keskustelupalstan kautta.

    Irtisanomiset hoidetaan asiakaspalvelumme kautta.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei.Kuinka lopetan muistisairaan äitini liittymän 84v. ei osaa soittaa eikä vastata puhelin kadonnut nyt mistään ei löydy lähin DNA liike on 60km päässä ei ole autoa.
    Matti Kuusisto
  • Hei Matti!

    Jos äitisi ei kykene hoitamaan omia asioitaan niin voit myös irtisanoa sopimuksen valtakirjalla tai lääkärintodistuksella
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Irtisanomiset hoidetaan asiakaspalvelumme kautta.
    ...
    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä

    Oikeasti? Eli myös Facebookin ja Twitterin kautta voi irtisanoa?
    Kari
  • Asiakaspalvelumme palvelee normaalisti myös Facebookissa ja Twitterissä ja irtisanominen onnistuu näiden kautta yksityisviestiä lähettämällä.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei !
    Joudun sanomaan irti äitini liittymän, hän kuoli pari viikkoa sitten.Mitä tarvitsen että voin suorittaa irtisanomisen, valtakirjaa ei ole.Pitääkö olla kuolintodistus ? Käykö seurakunnasta haettu sukuselvitys vai riittäkö pelkkä liikkeessä käyminen ?
    Arja
  • Hei Arja, asian hoitaminen onnistuu asiakaspalvelun tai DNA Kaupan kautta ilmoittamalla
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Siis ei vi**u, liittymän irtisanominen  onnistuu jonku feispuukin kautta MUTTA EI teidän OMIEN NETTISIVUJEN KAUTTA edes kirjautuneena!!!! Tää on kyllä niin naurettava lafka että antaa olla...
    J H
  • Hei JH, itse palveluita ei tosiaan ole mahdollista irtisanoa, vaan nämä hoidetaan aina asiakaspalvelumme kautta. Minun Palvelun kautta saat lähetettyä viestin asiakaspalveluumme. Sisäänkirjautumisen jälkeen yläpalkissa näkyy Viestit -valikko, josta onnistuu.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Mistä löydän DNA:n valtakirjan liittymien lopettamseksi? Kyseessä on yrityksen liittymät.
    PL
  • Hei PL!

    Yleisen valtakirjan liittymämuutoksia varten löydät täältä.

    Palveluiden irtisanominen onnistuu asiakaspalvelumme kautta. Mikäli kyse on yritysliittymistä, olethan yhteydessä yritysasiakaspalveluumme.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Miten purkaa sopimus??? Teill huono asiakaspalvelu, internet nopeus ei sovi sopimukseen, sopimuksen ehdot rikkoutunut !!!!
    Irina
  • Hei!

    Olen kahdesti yrittänyt sulkea liittymäni teiltä ja kummallakin kerralla on vakuutettu, että asia on nyt hoidossa, eikä laskuja enää tule. Kyllä niitä vain tulee. Millä kielellä teille pitää puhua, että haluan sulkea liittymäni? On otettu ylemmälle taholle viime puhelussa yhteyttä, mutta silti en pääse liittymästäni eroon. Mitä voin enää tehdä, kun luvataan asian olevan kunnossa ja liittymä suljettu, kun asia ei kuitenkaan ole näin? Onko teillä pelkkiä kesähessuja töissä, puheen ymmärtämisessä vikaa, teknisissä taidoissa vikaa vai mistä kiikastaa?
    M. M
  • Soitin DNA asiakaspalveluun ja sanoin että lopetan toisen puhelin numeroni. Sieltä vastattiin et voi lopettaa. Sinulla on määräaikainen sopimus kuukausi maksut laitetaan vaikka lopetat numeron! Miksi pitää maksaa muka kuukausi maksua? Jos numero on lopetettu kokonaan,ei sillä voi soittaa eikä viestitellä. Vaikka toinen numero on edelleen käytössä. Ja olen Dna liittymässä edelleen.
    Haluan vastauksen sähköpostiini.
    Merja Porkka
  • Kyseessä on määräaikainen sopimus, liittymän kuukausimaksut veloitetaan aina määräaikaisuuden loppuun vaikka numeron siirtäisi pois DNA:lta. Liittymän voi toki irtisanoa heti mutta tällöin liittymä lakkaa toimimasta etkä voi käyttää liittymää määräajan loppuun. Kuukausimaksut veloitetaan silti määräajan loppuun.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Irtisanon kännykkä liittymäni nro. xxx,   10.10.2018 päättyväksi, enkä uudella numerolla olevaa liittymää ota.
    Sähköpostiini vahvistus irtisanomisestani.

    edit. poistettu liittymänumero sekä hetu / DNA Ida T
    Kaino S.
  • Hei Kaino, tämä on julkinen keskustelupalsta, jossa viestisi on kaikkien nähtävillä. Ethän ikinä julkaise netissä mm. henkilötunnustasi. Emme toivo myöskään tänne keskustelupalstalle julkaistavan mitään henkilökohtaisia tietoja, esim. puhelinnumeroa.

    Liittymän irtisanominen onnistuu olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.
    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Haluan irtisanoa liitymäni, laitoin viestin Minun Palveluni kautta noin kuukaisi sitten. En saanut minkäänlaista kuittausta eikä viestini tallentunut mihinkään. Liittymäni näkyy edelleen olevan voimassa. Nyt laitoin viestin uudelleen Twitterissä ja tallensin itse viestin sisällön sekä lähetysajankohdan. Johan tämä on erikoinen proseduuri. Näkyy sentään Twitterissä joku jopa vastaavan.

    Näin niikuin palautteena (joka toivittavasti menisi DNA:n asiakaspalvelua ylemmäs firman hierarkiassa) voin sanoa että tällaisten manöveerien takia äänestän jaloillani; otin mobiilidata liittymän kilpalevasta firmasta yksinkertaisesti siksi että koen heidän asiakaspalvelunsa paremmaksi ja siksi että se oli edullisempi.
    Juha N.
  • Hei Juha!

    Pahoittelut, että viestiisi on jostakin syystä jäänyt vastaamatta. Viesteihin vastataan yleensä 2-3 arkipäivässä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Eihän viesti ole esim. mennyt roskapostikansioon? Kannattaa myös vastaisuuden varalta tarkastaa, että sähköpostiosoitteesi on varmasti oikein. Viestin lähetyksen jälkeen pitäisi myös tulla "Kiitos viestistäsi! Normaali vastausaikamme on 2 - 3 arkipäivää. " -viesti ruudulle.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Minun Palveluni yläpalkin kautta kirjoitettu viestikö roskapostikansioon? Ei kait se sentään jonain sähköpostina lähde DNA:n sisäisestä portaalista johon pitää kirjautua että ylipäätään voi viestin lähettää?
    Juha N.
  • Ja ei, ei ole eikä ole ollut omassa roskapostikansiossa vastausta. Tarkistin uudelleen juuri hetki sitten. Olisi suotavaa että Minun palveluni kautta lähetetyt viestit tallentuisivat johonkin, jäisi edes jokin 'track record'
    Juha N.
  • Pitääkö Palauttaa moi sim kortti. Kortia ei ole aktivoitu ja  osoite mihin korttin voi palauttaa.
    Kalle Lämsä
  • Pitääkä paluttaa Aktivoimaton sim kortti,En aktivounut Sim korttia kun en ottanu moi liittymää. Jos pitää palauttaa niin mihin osoitteesen.



    Kalle L
    Kalle Lämsä
  • Hei Kalle! Moi-liittymän perumisesta kannattaa kysellä suoraan Moin asiakaspalvelusta https://www.moi.fi/asiakaspalvelu/.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minut huijattiin tekemään määräaikainen DNA nettiliitymä kertomatta että sitä ei saa irtisanottua,kerrottiin vain kuinka se halpenee jne. Nyt kun yrittänyt saada itseni irtisanottua sopimuksesta ei suostuta kertomaan ketä henkilö DNAlta kanssani sopimuksen teki ja yllättäen sopimus aikakin on pitkittynyt!! Yrittänyt saada kuluttajaneuvonnasta apua mutta ei voi mitään... Nyt pitää maksaa liittymästä mitä en käytä satoja euroja pari vuotta. Todella törkeää huijaamista! Ei minkäänlaista hyvää asiakaspalvelua DNAlta että jotenkin voisin saada liitymäni lopetettua. Varokaa sopimuksia DNAn kanssa!

    Thomas Groth
  • Minulle myytiin määräaikainen sopimus mistä en pääse eroon vaikka myyjältä vielä erikseen varmistin sitoudunko johonkin, voinko vaihtaa operaattoria kun haluan. Vastattiin että voin vaihtaa koska vaan en sitoudu mihinkään.  Kerrottiin, tarjouksen olevan vuoden minkä jälkeen on normaali hinta. Näin meitä huijataan.
    Hyvä syy muistaa miksi minusta ei koskaan enää tule dna asiakasta.
    Anne
  • Minua harhaanjohdettiin juuri DNA 4g mokkulan ja DNA TV hubin myynnissä. DNA TV ei sisältänyt luvattua palveluja. Yritin irtisanoa palvelun seuraavana päivänä tilauksesta sekä DNA liikkeessä että asiakaspalvelussa. Oston yhteydessä saamissani tilausehdoissa on 14 päivän peruutusoikeus. Olen tehnyt kirjallisen peruutusilmoituksen ohjeen mukaisesti heti seuraavana päivänä suullisesti että sähköpostilla palvelu@dna.fi Otan yhteyttä kuluttajaasiamieheen mikäli asiaan ei tule ratkaisua. Toivon, että asia ratkaistaan rauhallisesti.
    Sami
  • Jos kyseessä on etämyynnin kautta tekemäsi tilaus, on tällä etämyynnin 14 vuorokauden peruutusoikeus. Seuraathan silloin saamasi peruutuslomakkeen ohjeita.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Kyseessä on Gigantin liikkeen kautta tehty tilaus, jossa minulle annettiin etä-tilausehdot ja jonka sopimuksena tein siis. Puhelin asiakaspalvelussa sanottiin eilen, että etäsopimusehdot eivät pätisi. Toisaalta tuo on ainoa sopimus ehtoineen, jonka olemme tehneet.
    Sami

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.