Liittymän maksajan vaihto

Aikuisella lapsellani on DNA:n liittymä, jota olen maksanut.
Miten toimin, kun liittymän käyttäjä haluaa maksaa laskunsa itse?

Kommentit

  • Hei! Maksajan vaihto saadaan tehtyä, kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme.
    Nopeiten asia hoituu soittamalla 044 144 044, asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8-18, lauantaisin 9-16.30. Uudenvuoden päivänä pe 1.1.2021 asiakaspalvelu on suljettu

    Jos tahdotte siirtää liittymän kokonaan käyttäjän omistukseen, löydät siihen ohjeet osoitteesta https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/liittyman-omistajanvaihdos/
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Minä maksan kolmen lapsenlapseni puhelinliittymää. Yksi tulee täysi-ikäiseksi huhtikuussa ja kaksi on alaikäistä vielä. Miten minä voin siirtää nämä liittymät, että heidän huoltaja maksaa ne sitten tästä eteenpäin.?
    Annikki
  • Hei Annikki!

    Tässä tapauksessa olisi varminta olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin pääsemme tarkistamaan, onnistuuko tämä muutos vain laskutettavan tiedot päivittämällä vai olisko tarvetta myös muuttaa liittymäsopimusten omistajaa.

    Asiakaspalvelumme tavoitat soittamalla numeroon 044 144 044 tai esimerkiksi chatissa osoitteessa dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida S palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.