Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Liittymänvaihto chat

Hei! Luin sivuiltanne että liittymän vaihto pitäisi tehdä chatin kautta jos haluaa uuden liittymän tarjoushinnalla mutta en löydä chat kuvaketta minun palvelusta?
Tiia Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Tiia!

    Chat-kuvake on näkyvillä silloin kun palveluneuvojia on vapaana. Voit myös vilkaista tarjouksiamme täällä tai olla yhteydessä myyntipalveluumme maksuttomassa numerossa 0800 550 044 arkisin klo 9-20 ja lauantaisin klo 10-16.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Moi
    Antti
  • Hei
    Kirsi
  • Hei
    Miehelleni oli tarjottu teiltä liittymä 17,90 ja saanut 50e lahjakortin. Minulle tarjottiin liittymä 17,90 ilman lahjakortteja? Miksi näin?
    Kirsi
  • Hei. Liittymäni uusi sim piti aktivoitua tänään klo 16.04. mutta ei toimi. ja vanhaki on poikki

    Miko
  • Hei Miko! Auttaako jos käynnistät puhelimen uudelleen?
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Ei auta.
    Miko
  • Kokeilethan käynnistää puhelimen vielä kertaalleen uudelleen ja varmista että puhelimen asetuksissa on verkkovalinta automaattinen. Tarvittaessa testaa SIM-korttia toisessa puhelimssa.

    Jos yhteys ei lähde toimimaan, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Vikapalvelumme numerossa 0800 300 500 auttaa tarvittaessa kellon ympäri.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei, tänään piti vaihtua liittymä teille mutta en ole vielä saanut tietoa mihi aikaan. Nyt kuitenkin kumpikaan liittymä ei toimi.... 😡
    Riitta
  • Moi Riitta! Tieto tarkasta siirtoajasta toimitetaan aina tekstiviestitse. Tilanteen selvittämiseksi olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, tämän keskustelupalstan kautta emme pääse selvittämään ongelmaa tarkemmin.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden yksityisviestillä Facebookissa https://www.facebook.com/dna.fi tai nettisivuillamme olevan chatin kautta. Chat näkyy sivun oikeassa laidassa silloin kun se on saatavilla; https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Aktivoin liittymän eipähän vain toimi:(



    Maarit S
  • Ei ole rekistöröity verkkoon,ja dna:lta ei mitään viestiä...vahvistusta että liittymäsi on aktivoitu,taidanpa skipata koko liittymän vaihdon,sen verran tympii tämmöset kikkailut
    Maarit S
  • Hei Maarit!

    Oliko kyse kokonaan uudesta numerosta vai oletko siirtämässä vanhaa numeroasi DNA:lle?

    Uusi numero lähtee toimimaan pian tilauksen aktivoinnin jälkeen, mutta numeronsiirto vie aina vähintään viisi arkipäivää. Jos kyseessä on numeron siirto toiselta operaattorilta, otathan vielä vanhan kortin käyttöön ja odotathan meidän ohjeitamme siirron etenemisestä. Mikäli taas kyse oli kokonaan uudesta numerosta, kokeile käynnistää puhelin uudelleen.
    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.