Liittymänvaihto chat

Hei! Luin sivuiltanne että liittymän vaihto pitäisi tehdä chatin kautta jos haluaa uuden liittymän tarjoushinnalla mutta en löydä chat kuvaketta minun palvelusta?

Kommentit

  • Hei Tiia!

    Chat-kuvake on näkyvillä silloin kun palveluneuvojia on vapaana. Voit myös vilkaista tarjouksiamme täällä tai olla yhteydessä myyntipalveluumme maksuttomassa numerossa 0800 550 044 arkisin klo 9-20 ja lauantaisin klo 10-16.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Moi
    Antti
  • Hei
    Kirsi
  • Hei
    Miehelleni oli tarjottu teiltä liittymä 17,90 ja saanut 50e lahjakortin. Minulle tarjottiin liittymä 17,90 ilman lahjakortteja? Miksi näin?
    Kirsi
  • Hei. Liittymäni uusi sim piti aktivoitua tänään klo 16.04. mutta ei toimi. ja vanhaki on poikki

    Miko
  • Hei Miko! Auttaako jos käynnistät puhelimen uudelleen?
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Ei auta.
    Miko
  • Kokeilethan käynnistää puhelimen vielä kertaalleen uudelleen ja varmista että puhelimen asetuksissa on verkkovalinta automaattinen. Tarvittaessa testaa SIM-korttia toisessa puhelimssa.

    Jos yhteys ei lähde toimimaan, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Vikapalvelumme numerossa 0800 300 500 auttaa tarvittaessa kellon ympäri.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei, tänään piti vaihtua liittymä teille mutta en ole vielä saanut tietoa mihi aikaan. Nyt kuitenkin kumpikaan liittymä ei toimi.... 😡
    Riitta
  • Moi Riitta! Tieto tarkasta siirtoajasta toimitetaan aina tekstiviestitse. Tilanteen selvittämiseksi olethan asiakaspalveluumme yhteydessä, tämän keskustelupalstan kautta emme pääse selvittämään ongelmaa tarkemmin.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden Oma DNA sovelluksella, sovellus löytyy puhelimesi sovelluskaupasta
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Aktivoin liittymän eipähän vain toimi:(



    Maarit S
  • Ei ole rekistöröity verkkoon,ja dna:lta ei mitään viestiä...vahvistusta että liittymäsi on aktivoitu,taidanpa skipata koko liittymän vaihdon,sen verran tympii tämmöset kikkailut
    Maarit S
  • Hei Maarit!

    Oliko kyse kokonaan uudesta numerosta vai oletko siirtämässä vanhaa numeroasi DNA:lle?

    Uusi numero lähtee toimimaan pian tilauksen aktivoinnin jälkeen, mutta numeronsiirto vie aina vähintään viisi arkipäivää. Jos kyseessä on numeron siirto toiselta operaattorilta, otathan vielä vanhan kortin käyttöön ja odotathan meidän ohjeitamme siirron etenemisestä. Mikäli taas kyse oli kokonaan uudesta numerosta, kokeile käynnistää puhelin uudelleen.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei! Minullakin piti vaihtua tänään liittymä, mutta liittymän aktivointi epäonnistui tuntemattomasta syystä, puhelin ei reagoi sim-korttiin vaikka sitä on venkslattu paikalleen ja pois useaan otteeseen ja puhelinta on käynnistelty uudelleen. En pysty soittamaan asiakaspalveluunne, koska vanha liittymä on jo kiinni ja olen nyt aika hankalassa tilanteessa tämän asian takia!
    Ida
  • Hei Ida! Pystytkö laittamaan meille viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta, niin pääsemme tutkimaan mikä liittymän kanssa on vialla. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • jos 4g rajaton prepaid liittymän kuukausipäivä menee niin katkeeaako netti ennen kun sen maksun maksaaa?
    Johannes Hyyti
  • Hei Johannes! Nyt en aivan täysin ymmärtänyt mitä tarkoitat. DNA Rajaton Prepaidin käyttöohjeet löydät osoitteesta https://kauppa4.dna.fi/Puhelimet-ja-liittym%C3%A4t/Prepaid/DNA-Rajaton-Prepaid/p/UPRE00004 

    0,89 € kiinteä vuorokausihinta (26,70 €/30 päivää) sisältää rajattomasti normaalihintaisia kotimaan ja EU/ETA-alueen verkkovierailupuheluita ja -tekstiviestejä sekä rajattomasti netin käyttöä kotimaassa verkon maksiminopeudella (jopa 300M). Päiväkohtainen veloitus (0,89 €/vrk) vähennetään saldosta joka päivä riippumatta liittymän käytöstä.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei!
    Toimiiko DNA Prepaid liittymä Bulgariassa ja mikä paketti siihen kannattaisi silloin ladata jotta facebookin ja whatsapin käyttö onnistuisi ?
    JK
  • Hei JK!

    Prepaid-puheliittymämme toimivat myös Bulgariassa. Lisätietoa liittymän käytöstä EU-aluella löydät osoitteeta dna.fi/EUroaming Datakäytöstä veloitetaan siirretyn datamäärän mukaan 5,60€/Gt  ja käytännössä käyttö on edullisinta ilman erillistä pakettia.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei. Liittymäni olisi pitänyt vaihtua DNA:lle jo noin tunti sitten, mutten saanut mitään viestiä ja sim-kortti on edelleen lukittu.
    Petteri Mikkola
  • Hei Petteri, käynnistä puhelimesi ensin uudelleen. Jos liittymä ei toimi, olethan yhteydessä asiakaspalveluun https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Haluaisin siirtää omalla nimelläni olevan poikani liittymän hänen nimiinsä

    Tarja
  • Hei Tarja!

    Liittymän omistajan vaihtaminen onnistuu Minun palveluni kautta osoitteessa www.dna.fi/minunpalveluni
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Meillä on dna mokkula 2g-7g19DQ ja aluksi ei ollut mitään ongelmaa mutta sitten kun pelasin ja äiti katsoi alhaalla telkkaria ja oli yli 200 ping tämä on vaivannut jo 2 viikkoa ja Huom. Ennen ei ole näin tapahtunut ei myöskään tämän mokkulan alkuvaiheissa
    Akseli kela
  • En tarvi mitään matkanettiä, maksanko siitä nyt jotain?
    Sikke
  • Soita asiakaspalveluun ja kysy mitä palveluita sinulla on dna:lle.

    Tai laita viestiä https://www.dna.fi/ota-yhteytta-lomake-1
    Asiakas 1M
  • Hei, määräaikainen liittymäni DNA Rajaton 4G teho päättyy 11.11.2019. Onko teillä kamppanjaa, joka olisi hinnaltaan samansuuruinen/edullisempi, jotta voisin jatkaa samalla operaattorilla?

    Tanja
  • Hei Tanja!

    Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin voidaan katsoa tilannetta tarkemmin. Asia hoituu näppärästi esim. Oma DNA -sovelluksen chatin kautta tai soittamalla.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei!
    Olen onnistunut maksamaan väärälle tilille DNA:n laskuni ja ihmetellyt miksi karhuamisviestejä vaan edelleen tulee.
    Mitäs voisin tehdä?
    Kuka voisi selvittää onko tili johon maksun maksoin ollenkaan DNAn tili vai vallan väärä puhelimen ohjelman automaattisesti tarjoama?
    Yt
    Outi-Maria
    Outi-Maria Kekki
  • Hei! DNA:n tilinumerot voit tarkistaa osoitteesta https://www.dna.fi/laskutus#tilitiedot
    Jos kyse ei ole DNA:n tilistä, voisikohan pankkisi olla avuksi tuon väärälle tilille maksetun summan selvittämiseksi?
    DNA Ida T palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.