Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

määräaikaisen sopimuksen purkaminen

olen muuttanut uuteen osoitteeseen, jossa minun dna:n liittymä ei toimi kunnolla. ilmeisesti jokin katvealue. onko mahdollista purkaa määräaikainen liittymäsopimus?

Kommentit

  • Hei Fanny!

    Mikäli yhteys ei toimi kotiosoitteessa kuten pitäisi, voidaan määräaikainenkin sopimus tarvittaessa purkaa tämän vuoksi. Purkupyynnöt käsitellään aina tapauskohtaisesti, joten olethan tämän osalta yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme. Ensin tutkimme, kuinka yhteys on toiminnut, mistä heikko toimivuus johtuu ja mitä tilanteen parantamiseksi olisi tehtävissä.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei,

    Minun pitäisi irtisanoa määräaikainen liittymä määrittelemättömän pituisen ulkomaan oleskelun seurauksena. Soitin aiemmin asiakaspalveluun ja kuulemma pitäisi lähettää teidän dokumenttiosastolle todiste oleskelusta. Oletan että menolippu riittää..? Mitkä ovat tämän dokumenttiosaston yhteystiedot?
  • Asiakaspalvelumme sähköpostiosoite on palvelu@dna.fi, dokumentin voit lähettää sinne. Muistathan liittää viestiksi mitä liite koskee sekä omat yhteystietosi, niin asian käsittely on mahdollisimman mutkatonta, kiitos!
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Onko määräaikaisen nettiliittymän purkaminen mahdollista muuton yhteydessä? Olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja siellä on käytössä taloyhtiölaajakaista.
  • Hei JM,

    Mikäli palvelun saatavuus muuttuu, voidaan määräaikainen sopimus irtisanoa.
    Olethan asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Määräaikainen sopimukseni päättyy 28.12 2018. Aion purkaa sopimukseni. Maksan toki laskuni sopimusajalta. Voinko purkaa sopimuksen jo nyt jotta en unohda purkaa sitä joulukuussa? Riittääkö , että ilmoitan nyt puhelimitse purkavani sen vai onko teillä joku irtisanomislomake?
  • Hei Risto!

    Irtisanominen onnistunee jo tässä vaiheessa ja homma hoituu kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme numeroon 044 144 044 tai lähetät meille viestin osoitteessa https://www.dna.fi/yhteystiedot.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • heippa. määräaikanen puhelinliittymän sopimus päättyy 10.2.2019
    onko mahdollista irtisanoa ennemmin ja maksaako se jotain?
  • Hei Irmeli,

    Sinulla on oikeus irtisanoa liittymäsopimuksesi milloin vain ja esimerkiksi siirtää numerosi toiselle operaattorille. Huomioithan kuitenkin että jos kyseessä on määräaikainen sopimus, tulee loput sopimuskauden maksut maksaa siirrosta tai irtisanomisesta huolimatta.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei!
    Tilasin uuden liittymän eri operaattorilta, koska nykyinen liittymä ei toimi kunnolla kotona ollessani. Voinko siis purkaa sopimuksen
  • Hei Tanja,

    Tämä on julkinen keskustelufoorumi, tätä kautta emme voi hoitaa asiakkuuksiin tai sopimuksiin liittyviä asioita.

    Olisithan asiasta siis yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • 2011 voimaan astunut lainsäädäntö, joka kieltää määräaikaisten sopimusten ”ketjuttamisen” ja tällä tapaa kuluttajan pitämisen väkisin liittymäntarjoajan koukussa.

    Eli 2 vuotta meni ja hinta nousi, uusi liittymän että vähän laski hinta ja tämä taitaa olla ketjuttamista? . Joten onko ok nyt lopettaa tämä " uusi" sopimus koska vain ettei tarvitse edes odottaa 2 vuotta?

  • Hei Marko, ketjuttaminen johon viittaat tarkoittaa määräaikaisen sopimuksen automaattista jatkamista ilman asiakkaan kontaktoimista. Tämä ei estä määräaikaisen sopimuksen tekemistä tai uuden kampanjan tarjoamista nykyiselle liittymälle.

    Kaikki liittymät ovat pohjimmiltaan toistaiseksi voimassaolevia. Tämä tarkoittaa että liittymät jatkavat toimintaa toistaiseksi voimassaolevana kun määräaikainen sopimus päättyy, jolloin liittymä ei lakkaa yhtäkkiä vain toimimasta. Toistaiseksi voimassaolevan liittymän voi irtisanoa irtisanomisehtojen mukaisesti.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Olen todella raivoissani puhelinmyyjän runnoneen tilauksen läpi uudesta modeemista jota en halunnut ostaa, jonka kerroin hänelle moneen kertaan puhelun aikana: en halua vaihtaa, vanha toimii loistavasti, ihmettelin myös miten hän voi vain lähettää tilausvahvistuksen jota ei tarvinnut kuulemma enää hyväksyä millään lailla (nerokasta!) ja puhelu otettiin toki pahimpaan stressi- ja kiireaikaan juuri ennen joululomaa, ja koko ns. tilaus jossa jouduin maksamaan vanhan modeemin pois könttäsummana ja sitouduin uuden laajakaistamodeemin maksamiseen seuraavien kahden vuoden ajan: aivan TÖRKEÄÄ, EPÄEETTISTÄ JA MORAALITONTA TOIMINTAA. Etenkin, kun kyselin monta kertaa LASKEVATKO kuukausimaksuni jos suostun vaihtamaan laajakaistaan. Jolla en siis tee mitään. Nyt kuukausimaksuni kasvoivat, ja sain kaksi suurta laskua jotka on maksettava viikon välein. Tämäkö on teidän tapanne hoitaa tyytyväisiä kanta-asiakkaita? Olen todella pahoillani, etten heittänyt luuria valtavan nopeasti säksättävän myyjän korvaan. Olen jättänyt soittopyynnön asiakaspalvelullenne: ei kuulu mitään - yllätys? Vaadin että kuuntelette myyntipuhelun läpi.
  • Hei K.M.

    Jos sinulla on ongelmia tilauksen osalta niin olethan tästä yhteydessä asiakaspalveluun p.044 144 044 tai yhteydenottolomakkeella: https://www.dna.fi/yhteystiedot

    Emme valitettavasti keskustelufoorumin kautta pysty tilauksia tai asiakastietoja käsittelemään
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Itse olen aina kieltäytynyt mistään määräaikaisista liittymistä myyntipuheluissa, tänään tajusin että jo useamman vuoden liittymät mitä DNA on myynyt ovat olleet määräaikaisia. Puhelinmyyjät siis valehtelevat minkä ehtivät eikä DNA ota siitä mitään vastuuta.
  • Hei! Harmi kuulla, mikäli sopimustesi kanssa on ollut epäselvyyttä.
    Lähetämme sopimuksista aina vahvistukset, joista on selkeästi nähtävissä myös mahdollinen määräaikainen sopimus. Sopimuksiin kannattaa aina tutustua ja lukaista ne läpi, jotta tilanteeseen voidaan puuttua samantien, jos tehty sopimus ei ollutkaan sitä mistä oli puhe. Myyjien toki tulisi aina mainita määräaikaisuudesta myös myyntitilanteessa.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei
    Minulla on Dna rajaton kännykkäliittymä nettiominaisuudella. Tulen nyt saamaan työpaikalta puhelinedun ja en tarvitse liittymään enää rajaton/nettimonisuutta, pelkästään tavallisen puheominaisuuden. Onko minun mahdollista vähentää liittymän ominaisuuksia siksi aikaa ( en siis ole vaihtamassa sen osalta operaattoroia ) kun käytän työpaikan kännykkää. Määräaikainen liittymä oli tässä tapauksessa n2€ halvempi kuukaudessa kuin normihintainen.
  • Voit päivittää liittymää alemmaksi esim. 12,90 euroa maksavaan Dna Jämptiin, joss 1M netti ja muu käytön mukaan. Tähän ei voi siirtää alennusta eli se katkeaa määräaikaisuuden loppuun. Liittymä on sen ajan normaalihintainen.

    Jos et tarvitse kuin puhetta, voit ehkä vaihtaa DNA Puhe -liittymään 4,90.

    En suosittele ottamaan määräaikaisia sopimuksia DNA:n kanssa listatarjouksilla. Esim. DNA vastaavassa tilanteessa 12,90 euron Jämptistä oli tekemässä 9,90 euron tarjousta vuodeksi määräajalla, kun kerroin että hinta on kova.

    En ottanut vastaan myymälässä, vaan menin Elisalle, ja tein numeronsiirron. Tämän jälkeen DNA-puhelinmyyjä soitti seuraavana päivänä nähtyään numeronsiirron ja tarjosi määräajalla samaa liittymääni 6,90 eurolla. Jäin DNA:lle.

    Noin niitä tarjouksia kannattaa tehdä, ilman siirtoa ne ovat mitättömiä.
  • Voinko vaihtaa määräaikaisen puhelinliittymäni toistaiseksi voimassaolevaan puhelinliittymään?
    Ja voinko sitten irtisanoa sopimukseni?

  • Hei Sirpale!

    Määräaikaisen puhelinliittymän voi vaihtaa kesken määräajan ainoastaan toiseen määräaikaiseen sopimukseen. Vasta määräaikaisuuden jälkeen sopimus on mahdollista vaihtaa toistaiseksi voimassa olevaan.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Ei voi vaihtaa toiseen määräaikaiseen sopimukseen kesken sopimuskauden, sanoi puhelinmyyjänne. Mikä lie totuus..?

    Myitte minulle 4G-liittymän puhelimitse, mutta teidän 4G ei toimi kuin pihalla! Joudun pakottamaan 3G:n päälle, jotta akku ei kulu hetkessä. Olen reklamoinut useampaan kertaan, ei mitään vaikutusta.
    Onko minulla oikeus irtisanoa liittymä kesken sopimuskauden (ja ilman loppulaskua)?
  • DNA tuottaa jatkuvasti pettymyksiä tarkoituksellisesti harhaanjohtavan markkinointinsa ja puhelinmyyntinsä takia.

    Esimerkiksi minulle palvelun myynyt henkilö sanoi, että kokeile nopeampaa laajakaistayhteyttä. Pakettiin kuului myös kaksi 4g-simmiä. Kun en huomannut kokeilujakson aikana merkittävää eroa ja olisin halunnut palata aikaisempaan sopimukseen, se ei kuulemma ollut enää mahdollista eli vanhoja (edullisia) liittymiä en saanut takaisin... Nyt joudun roikkumaan vielä yhden vuoden määräaikaisessa todelliseen tehoonsa nähden ylihinnoitellussa sopimuksessa. Tämän katkeran pettymyksen takia DNA menettää yhden maksavan asiakkaansa pysyvästi.
  • Shaibaa! Pakkopannaan pallo jalkaan taitavasti puhuen ja määräaikasuus piilottaen. Tietty itsellä vastuu on mutta kun ei toimi siellä missä luvataan, ei heikostikkaan. Yhteisverkko, vitsi! Vieraan valtakunnan verkko jo hyvissä ajoin ennen rajaa kun Elisalla sai mennä kauas rajan yli ennen roamingia. Maksan itteni ulos enkä vastaa edes Dna-myyjien puhutteluun. Ei voi suositella edes jäynämielessä.
  • Olen siirtymässä   toiseen liittymään, mutta  en löydä  nykyisen liittymäni  loppumisaikaa.Kuinka toimisin?

  • Mistä saan tiedon  liittymäni kestosta?
  • Hei Ritva!

    Oman liittymän mahdollisen määräaikaisuuden voit tarkistaa Minun palvelustani, Oma DNA -sovelluksen kautta tai olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme.

    https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen#

    https://www.dna.fi/yhteystiedot

    Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta https://apps.apple.com/fi/app/oma-dna/id1445655346?l=fi tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.dna.omadna
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei kysyisinkö minkälaisilla syillä määräaikaisen nettiliittymän voi perua?
  • Hei Iina!

    Määräaikaisten sopimusten irtisanomiset katsotaan aina tapauskohtaisesti, joten otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan tarkemmin katsoa tilannetta. Tavoitat asiakaspalvelumme kätevästi esim. Oma DNA sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Määräaikaisen sopimuksen voi purkaa yleensä näistä syistä:
    1. Muutto ulkomaille.
    2. Muutto asuinpaikkaan, jossa ei kuuluvuutta.
    3. Nopeus ei täytä nykyään myytävän liittymän minimit (5 Mbps) tai liittymäsi omat minimit. Lähinnä pitää olla kotiosoitteessa, ei riitä jos ei esim. metsässä toimi.
    4. Jää työttömäksi ja sopimus on solmittu työssä ollessa.
    5. Sopimus on myyty väärin perustein esim. puhelinmyynnissä.
    6. Operaattori menee konkurssiin.
    Sopimuksen purkuun ei riitä se, että luopuu esim. puhelimen käytöstä.
  • Hei,

    jos haluan irtisanoa määräaikaisen puhelinliittymäni ennen määräajan loppumista, täytyykö minun maksaa liittymäni kuukausimaksut silti määräaikaan asti?

    T. Tea
    Tea
  • Minulla määräaikainen liittymä tyttäreni kanssa. Dna:lta ei saa e sim palvelua. Silti en saa tyttäreni liittymää vaihtaa toiselle operaattorille kuka voisi palvelun tarjota. Itse jäisin asiakkaaksi. Mutta luulen kun sopimus päättyy vaihdan heti operaattoria
    Ansku
  • Nyt on jo törkeyden huippu.
    Entiseen osoitteeseen piti ottaa mobiililaajakaista DNA:lta..
    Nyt olen muuttanut uuteen kerrostaloon alimpaan kerrokseen, ikkunat sisäpihalle päin ja heti edessä korkeat kerrostalot. Mokkula ikkunalla ja lisäantennit paikallaan. Iltaisin ei tule edes luvattua 5Mbit/s nopeutta (paksut tiiviit seinät ja ikkunat nykyaikaa)
    Seinästä tulee kuidulla liittymä, josta maksan vuokran yhteydessä.
    Eivät suostu purkamaan määräaikaista liittymää, jolla en tee yhtään mitään enää.

    Voin kertoa, että halvemmaksi tulee teille purkaa tämä sopimus.
    Niko
  • Hei Timppa täällä. olette ilmeisesti sanoneet irti minun  mini data-liittymän.olen invalidi ja puhelin olisi minulle aivan ehdoton maksoin eilen 8.6-20 viimeisillä rahoillani avoimen 31,12E maksun .eikö voisi harkita liittymän aukaisua. terv timo koskinen, oulu
    timo koskinen
  • Tervehdys
    Tiedustelen kuuluuko DNA rajaton 4G 10M ( 18.9 euroa) tekstiviestipakettiin multimediaviestit ?

    Nimimerkki Utelias


    Ari Vahteristo
  • Moi Ari!

    Multimediaviestit kuuluvat kaikkien DNA Rajaton -liittymien kuukausimaksuun eli näistä ei veloiteta erikseen.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Katselin juuri maksujani, koska olen vaihtamssa toisen operaattorin liitymään.  Huomasin, että minulle oli merkitty määräaikainen liitymä päättymään 31.1.20.  mutta toinen laitettu alkamaanheti perään, siten, että uusi määräaikainen liitttymä, jolle en ole hyväksyntääni antanut kestääkin 31.1.21 asti.  Onko tällainen toiminta laillistakaan.  Sen tulen maanantaina kuluttajansuoja asiamieheltä ja juristilta tarkistamaan.  Tällainen toiminta on paitsi törkeää, niin varmasti myös laillisesti epäilyttävää.  Onneksi isäni on hovioikeudenneuvos ja hänen kauttaan löydän varmasti juristin asiaa selvittämään.  Mikäli en sopimuksestanne eroon pääse, siis.  mielenkiintoista olisi selvittää myös toimintanne laillisuus muutenkin.
    Elina Nuutti
  • Moikka Elina! Määräaikaisia sopimuksia ei uusita automaattisesti, myyjämme on ollut sinuun yhteydessä tai olet tehnyt uuden sopimuksen asiakaspalvelun kautta. Jos tilauksissasi on epäselvää, olethan yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai puhelimen sovelluskaupasta löytyvän Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Olen useamman kerran kysellyt asiakaspalvelusta määräaikaisen nettiliittymän purkamista koska maksan siitä nyt vuoden päivät turhaan kun voin käyttää puhelimen kautta nettiä!Puhelinliittymän hinta lähes tuplaantuu heinäkuun puolivälissä jolloin molempien liittymien hinta huitelee 47€:ssa.Reklamaatioissa olen myös peräänkuuluttanut että voin hyvin vaihtaa operaattoria jos ei hyvään yhteisymmärrykseen päästä asiasta/suosittelemattomuutta tutuille ko. puljun palveluille... kaikkiin viesteihin en edes saanut vastausta.Tässä päästään vaan siihen lopputulokseen että edellisellä operaattorilla oli hinnat ok muta nopeudet tökki,kuvittelin että vaihtamalla paranee mutta nopeudet ok ja hinnat ei kohtaa...
    Tapsa
  • Hei.
    Onko niin,että vanhan äitini puhelinliittymän määräaikaisen sopimuksen päättyessä, uutta sopimusta ei voi uusia niin, että hänen lapsensa menee Dna-kauppaan, soitetaan äidin puhelimeen, ja hän ilmoittaa, että määräaikaista sopimusta jatketaan? Vaaditaan äitiä tulemaan kauppaan tai antamaan valtakirja. Herranen aika, valtakirjanhan voi tehtailla.Äitini on sitä paitsi ollut Dna:n asiakas vuosia.
    Hanski
  • Hei Hanski! Voit hoitaa asioita toisen henkilön puolesta vain valtakirjan avulla, tämän väärentäminen on rikos. Helpoiten valtakirjan saat lisättyä DNA Minun palveluni -sivustolla, jolloin tieto löytyy suoraan äitisi asiakastiedoista: https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen#
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Kiitos vastauksesta. Eli toisin sanoen, netissä voi tehdä tämän valtakirjan? Miten siihen sitten se allekirjoitus hoituu vai onko luotettava se, kun on omassa palvelussa?

    Hanski
  • DNA Tunnuksen voi luoda vain vahvalla sähköisellä tunnistuksella ja valtakirja tallentuu suoraan sähköisesti asiakastietoihin
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Miksi sopimukseni voimassaoloaika aina muuttaessani/vaihtaessani puhelinta tms muuttuu määräaikaiseksi ilman kulloinkin voimassa olevaa määräaikaisalennusta? Asiakkuutenihan ei muutu ollenkaan!
    Pekka Ruohonen
  • Tarkennan hieman: DNA:n asiakashan on henkilö eikä suinkaan joku paikka jossain päin maailmaa, esim kotikuja 2 c34 Pihtipudas Finland
    Pekka Ruohonen
  • Moi Pekka!

    Puhelinliittymälle ei automaattisesti tule uutta määräaikaisuutta puhelinta tai osoitetta vaihtaessa, mutta mikäli samalla katsotaan uutta tarjousta ja kampanjahintaa kuntoon, liittyy tähän useimmiten myös määräaikaisuus.

    Mikäli nettiliittymä joudutaan päivittämään muuton yhteydessä, on uusi sopimus määräaikainen.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • olen tehnyt uuden langattoman nettiliittymän joka astui voimaan 15.09.2020 nyt kun olen sitä testaillut \ käyttänyt huomasin kuinka huonosti se minun kotonani toimii.
    liittymä on 150mb mutta paras mitä olen onnistunut samaan on 27mb. mikä ei tietenkään ole lähellekkään sitä mitä on luvattu. minkä ajan kuluessa voin liittymän irtisanoa ?
    Hannu
  • Hei Hannu!

    Jos kyseessä oli etämyynnin kautta tehty sopimus niin sinulla on 14 vuorokautta (sopimuksen alkamispäivästä alkaen) aikaa irtisanoa sopimus etämyynnin peruutusoikeudella. Selvitämme kuitenkin mielellämme ensin ongelmaasi tarkemmin. Olethan siis yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme niin voidaan tarkastella liittymän toimivuutta ja sopimusasioita tarkemmin, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei. Hiukan erikoista. Miksi dna omat sivut ei toimi.
    Muiden palveluihin voi kirjautua pankkitunnuksilla jos ei pääse omilla tunnuksilla.
    Puhelinpalvelu ei toimi. Hidas.
    Mennyt pari päivää jutun selvittäessä. Ajaen jo 100 kilometriä dna n myymälään. Ja sielläkin siirrettiin juttu pääpaikan dnalle jossa palveluhenkilö myymälässä jutteli myyjän kanssa ei asiakkaan. Keskustelun kävivät eri huoneessa.


    Liisa
  • Hei Liisa! Minun Palveluun https://minunpalveluni.dna.fi/ luodaan DNA Tunnus verkkopankkitunnusten avulla. Mikäli et muista tunnustasi tai salasanaasi, on kirjautumiskentän alla "Ongelmia kirjautumisessa?" -linkki, josta unohtuneen tunnuksen tai salasanan saa tietoonsa.

    Harmi kuulla, mikäli asiakaspalveluumme on ollut pitkä jonotusaika, tai palvelu on muutoin ollut hidasta. Toivottavasti sait kuitenkin asiasi hoidettua! Jos et, olisitko uudelleen puhelimitse asiakaspalveluumme 044 144 044 (ma-pe 8-18, la 9-16.30) yhteydessä, kiitos.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Morjens Hanna,mun pitikin kysyä,paljonko teidän versio kustantaa kun meillä on tää Elisan viihdepaketti,jos se olisi edullinen niin???ja Ja sitten toi Welho joka on kallis,jos sen saisi yhdistettyä tähän teidän dna viihdepakettiin,olisi halvempi
    veikko nieminen
  • Hei Veikko,

    Kannattaa pirauttaa maksuttomaan myyntipalveluumme 0800 550044 niin katsotaan sinulle sopiva kokonaisuus.
    Numero palvelee arkisin 9-20, la 10-16.

    Voit tutustua paketointiin täällä, hinta määräytyy sen mukaan mitä palveluja Hubin mukaan ottaa.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Minulla päättyy Welho liittymä  04,10-2020 teillä,joka oli määräaikainen ja nyt sanon sen irti,joten ei uusita enään toistaiseksi. Mulla on elisan viihde ja muutan myös tämän,saan halvemmalla.    Kiitos teille
    Veikko
  • Hei Veikko!

    DNA:n tukifoorumi on julkinen keskustelupalsta joten tätä kautta emme voi tehdä irtisanomisia. Otathan yhteyttä puhelinpalveluumme 044 144 044 niin saadaan hoidettua homma kuntoon.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei haluan sanoa irti määräaikaisen sopimuksen voimassa 28.9.2022  jos joutuu vaihtamaan halvempaa dna tarjous liittymään onko mahdollista
    Päivi Vitikainen
  • Hei Päivi,

    Olethan sopimusasioissa yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei!

    Mikäli on ottanut määräaikaisen liittymän ollessa töissä ja nyt joutunutkin pitkälle sairauslomalle ja sen jälkeen työkyvyttömyyseläkkeelle, jonka johdota tulot ovat pienentyneet, onko määräaikainen liittymäsopimus mahdollista purkaa?
    Paulanen
  • Hei Paulanen!

    Tällaisessa tilanteessa voidaan tottakai selvittää, olisiko sopimus mahdollista purkaa tällaisen sosiaalisen suoritusesteen vuoksi. Asiaa päästään selvittämään tarkemmin asiakspalvelussa kun soitat meille numeroon 044 144 044 tai laitat viestiä Oma DNA -sovelluksen tai Minun palveluni kautta.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Moi.
    Otin teiltä määräaikaisen liittymän numeronsiirrolla uuden puhelimen myötä kun myyjä sitä niin kovasti mainosti. Tänään kun liittymä aukesi niin huomasin että liittymä ei toimi meidän työpaikalla ollenkaan. Kentät koko ajan ihan nollissa ja nettiyhteys toimii vain edge yhteydellä jos silläkään.. Joudun välillä jakamaan yhteyden myös tietokoneeseen töissä ja nyt on melko mahdotonta sitä tehdä. Voiko tämä purkaa?
    Pete
  • Hei Pete!

    Jos liittymä on etämyynnistä tilattu niin sillä on toki aina 14 vuorokauden peruutusoikeus. Kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, että voidaan ensin selvittää yhteysongelmia tarkemmin. Tahtotilamme on tietenkin saada liittymä toimimaan niin kuin pitääkin. Myös mahdollinen määräaikaisuuden purkaminen hoituu asiakaspalvelun kautta.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Voit olla yhteydessä meihin myös Minun palvelustani löytyvän sähköisen yhteydenottolomakkeen tai Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Minulla toistaiseksi voimassa oleva sopimus alkaen 12.04.2019. Onko nettiliittymän purkaminen mahdollista muuton yhteydessä? Olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja siellä on käytössä taloyhtiölaajakaista.
    Kata Boldog
  • Hei Kata!

    Sopimuksen purkaminen muuton vuoksi on mahdollista kesken määräaikaisuudenkin. Irtisanominen onnistuu olemalla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.