Siirry uusimpaan kommenttiin

Maksukanavat ensin näkyivät, tänään sitten ei

Minkähän takia meillä 1.1.2020 näkyivät automaattisesti päivittyneenä uusilla paikoillaan kaikki kanavat, siis myös maksulliset ja yhtäkkiä tänään millekään meidän maksullisista kanavista ei ole pääsyä. Ei kummassakaan TV:ssä. CI+ moduuli molemmissa ok.

Auttaako tässä kanavapäivitys, kun kanavapaikat olivat jo päivittyneet? Hetken aikaa ehdittiin nauttia kuvastakin .... 😓



Kommentit

  • Täälläkin antenniverkon maksukanavat pimeinä, ei pääsyä. Taitaa vika olla DNA:n tai Digitan päässä. Kummalle  tuo korttien valtuutus nykyään sitten kuuluukaan.
    JP
  • Siis minkä takia ei maksu kanavat näy?!?!?!!
    On tää ihme touhua eikä mitään ilmoitustakaan ole tullut! 

    Vr
  • Hei, onko tilanteeseen apua uudesta kanavahausta? Jos ei, olettehan asiakaspalveluumme puhelimitse 044 144 044 tai OmaDNA -sovelluksen viestipalvelun kautta yhteydessä, kiitos.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Tiirismaalta (Lahdesta), tulee ainakin maksukavat ja tuli eilenkin. Olisiko joku yhdistävä tekijä kyselijöillä, ettei näy.?

    Mutta miksi Cmore Totalin kanavista:
    - Cmore Juniori
    - Cmore Hits
    - Cmore Series

    Näyttää lukonkuvaa DNA TV sovelluksessa, muut näkyy. Eikö kuulu enää Antenniasiakkaan valikoimiin nuo sitä kautta, kun TV:ssä ne kyllä näkyy ja Cmoren sovelluksessa (ei auttanut sovelluksen tietojen nollauskaan asiaan.)?
    JJJ
  • JJJ, kyllä mainitsemiesi C More -kanavien pitäisi näkyä myös DNA TV -sovelluksella. Jos sovellukseen uudelleenkirjautuminen ei auta, olisitko asiakaspalveluumme yhteydessä niin saamme katsottua tilannetta tarkemmin, kiitos!

    DNA Ida T palveluneuvoja
  • DNA:n asiakaspalvelu totesi itse, ettei DNA voi tehdä asialle mitään ja pyysivät ottamaan yhteyttä Digitaan. Digitan sivuilla on vikailmoituslomake, jonka olen tehnyt monta päivää sitten mutta vastausta Digitalta ei ole vieläkään kuulunut. Vastauksen saaminen Digitan infosta kestää jopa kauemmin kuin DNA:lta!! Kummaa touhua, raha kyllä kelpaa.

    Tehkää reklamaatio Digitan info sähköpostiin, itse ilmoitin etten maksa niiltä päiviltä palvelusta jota en saa!
    Kummastelija
  • Asiointi pitää tehdä Digitan kanssa, olin DNA:n vikapuolelle yhteydessä ja sanoivat etteivät he voi tehdä mitään ja soita Digitan (pirun kalliiseen) infoon. Digitan sivuilla on vikailmoituslomakekin, laittakaatten Digitalle häiriöilmoituksia nettisivulla:
    https://www.digita.fi/kuluttajille/kuluttajapalvelu_digita_info/ilmoitus_hairiosta_tai_vikatilanteesta
    Kummastelija
  • Eikö teillä ole sopimus DNA:n kanssa, eikä Digitan? Miksi ihmeessä pitäisi ottaa yhteys kolmeanteen osapuoleen? Nämä asiathan pitää palvelun toimittajan olla valmis selvittelemään!


    Teemu
  • 1.1.2020 antenniverkon maksu-tv-toiminta on myyty Digitalle ja sopimukset siirtyneet sinne. Tosin DNA tarjoaa asiakaspalvelua asiaan, joten se mihin milloinkin otetaan yhteyttä ei ole ihan selvää...
    JJJ

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.