Maksukanavien laskutus
Sain DNA:n maaliskuun antennipakettilaskun Minun DNA:han.
Tammikuussa tuli sähköposti DNA:lta, jossa ilmoitettiin laskutuksen siirtyvän Digitalle maaliskuun alussa. Tuleeko tuplalaskutus vai kuinka tämä asia menee oikeasti.
Tammikuussa tuli sähköposti DNA:lta, jossa ilmoitettiin laskutuksen siirtyvän Digitalle maaliskuun alussa. Tuleeko tuplalaskutus vai kuinka tämä asia menee oikeasti.
Seuraa viestiä
0
seuraajaa
Sain minäkin DNA:n maaliskuun antennipakettilaskun Minun DNA:han.
Tammikuussa tuli sähköposti DNA:lta, jossa ilmoitettiin laskutuksen siirtyvän Digitalle maaliskuun alussa. Tuleeko tuplalaskutus vai kuinka tämä asia menee?
Voisiko nyt joku asiasta tietävä vastata, kun kysytään! Käsittämätöntä maksavan asiakkaan aliarviointia!!!
Pertsa
Ymmärtääkseni urheilukanavien hinnat putoavat huhtikuusta eteenpäin. Nyt kuitenkin minun huhtikuun laskussa on edelleen vanhat hinnat!
Miten toimitaan?
www.dna.fi/yhteystiedot
Näistä laskutusasioista olenkin koittanut saada yhteyttä asiakaspalveluunne, Mutta ei pysty jonottamaan tuntitolkulla ja pitää puhelinta ns. varattuna, kalliiksi tulee ja muut puhelut kärsii. Mikä on se teidän "puhelu normaalihintainen", siitä ei hintaa ole helposti näkyvissä vaikka pitäisi olla.
DNA laskuttaa maksupäivän mukaisesti kuluvaa kuukautta. DIGITAn laskussa laskutetaan ennakkoon seuraavaa kuukautta. Maksuehtokin muuttunut 30 päivää netto -> 14 päivää netto. EI HYVÄ, onko DNADIGITAN, kun kerta samaa puljua olette, rahatilanne niin tiukalla, että asiakkailta halutaan rahat nopeammin pois.
30 päivää netto laskuihin takaisin ja laskun eräpäivä laskutus/kulutus kuukaudelle eikä etukäteen. Vuosimaksut maksetaan etukäteen.
Asiakaspalvelumme on tosiaan tällä hetkellä poikkeustilanteen vuoksi ruuhkautunut. Soittaminen ja jonottaminen DNA Asiakaspalveluun 044 144 044 maksaa normaalin kotimaanpuhelun verran, kyseessä ei ole siis maksullinen palvelunumero. Jos esim. laskutuksen tai sopimusasioiden kanssa on jotain epäselvää niin kannattaa ensin katsoa selviäisikö tai onnistuisiko asian hoito Minun palvelussani tai Oma DNA -sovelluksen kautta. Minun palvelussani on myös sähköinen yhteydenottolomake ja Oma DNA -sovelluksessa chat, jonka kautta voit olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.
DNA ja Digita eivät ole samaa yritystä vaikka DNA:n asiakaspalvelun kautta pystyykin edelleen hoitamaan antenniverkon maksukanavia koskevat asiat. Laskutukseen ei ole tullut muutoksia, eli esim. kanavapaketit laskutetaan samalla tavalla kuin ennenkin. Viihdepalvelut laskutetaan siis aina ns. etukäteen ja kuukauden ajalta, ellei itse ole määritellyt pidempää laskutusväliä.
Pahoittelut epäselvyyksistä laskujen kanssa. Olethan yhteydessä meille asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 044 144 044 tai laittamalla viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta, niin selvitetään laskuasiaa tarkemmin ja irtisanotaan tarvittaessa tarpeettomat palvelut. Kiitos jo etukäteen!
Digitan laskua ei voi laittaa Osuuspankin maksupalvelussa e-laskuksi ja Digita toimittaa oma-postin kautta ns. paperilaskun a´ 2,90 euroa/lasku. Miksi e-laskun teko OP:n ja Digitan kesken ei onnistu.
Se on laitettu joulukk 8p e laskuksi.Mikä näkyy verkkopankissani.Nyt olette lähettänyt minulle taas laskun kotiin.Miksi ....Minun on laitettava se kirjekuoreen
Mistä menee maksu.En osaa sitä maksaa verkkopank.Voitteko selvittää asian.Pankista pyydettiin ottamaan teihin yhteyttä
Olethan asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme niin tutkitaan asiaa tarkemmin, kiitos.
Tämä on julkinen keskustelufoorumi emmekä tätä kautta voi selvittää asiakkuuksien asioita.
Useita kertoja oltu yhteydessä asiakaspalveluun, laskutuseen...
Digitan lähettämien laskujen kohdalla verkkopankissa e-laskusopimusta tehdessä tulee laskuttajaksi valita "Digita Oy" ja laskutusaiheeksi "Digita TV". Tarvitset myös asiakastunnuksen sekä viitenumeron, jotka löytyvät laskulta.
Lisää neuvoja e-laskuihn liittyen osoitteessa dna.fi/tuki-laskutus#e-lasku