Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Maksukanavien laskutus

Sain DNA:n maaliskuun antennipakettilaskun Minun DNA:han.
Tammikuussa tuli sähköposti DNA:lta, jossa ilmoitettiin laskutuksen siirtyvän Digitalle maaliskuun alussa. Tuleeko tuplalaskutus vai kuinka tämä asia menee oikeasti.

Kommentit

  • Maksukanavien laskutus.                            
    Sain minäkin DNA:n maaliskuun antennipakettilaskun Minun DNA:han.
    Tammikuussa tuli sähköposti DNA:lta, jossa ilmoitettiin laskutuksen siirtyvän Digitalle maaliskuun alussa. Tuleeko tuplalaskutus vai kuinka tämä asia menee?
    Voisiko nyt joku asiasta tietävä vastata, kun kysytään! Käsittämätöntä maksavan asiakkaan aliarviointia!!!
    Pertsa
  • Hei! Laskulla näkyy aina miltä ajalta laskutetaan. Tuplalaskutusta tämä muutos ei tarkoita, vaan maaliskuussa Digitalta tulevalla laskulla veloitetaan sitten palveluita huhtikuulta.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei,
    Ymmärtääkseni urheilukanavien hinnat putoavat huhtikuusta eteenpäin. Nyt kuitenkin minun huhtikuun laskussa on edelleen vanhat hinnat!
    Miten toimitaan?
  • Laskutusasioissa olethan tarvittaessa asiakaspalveluumme yhteydessä, kiitos!

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Onpa erikoista, jos tässäkin asiassa jokaisen täytyisi erikseen soittaa asiakaspalveluun. Huhtikuun laskun ovat varmaan kaikki jo saaneet. Hyvityksiä vartoillessa...
  • Moron
    Näistä laskutusasioista olenkin koittanut saada yhteyttä asiakaspalveluunne, Mutta ei pysty jonottamaan tuntitolkulla ja pitää puhelinta ns. varattuna, kalliiksi tulee ja muut puhelut kärsii. Mikä on se teidän "puhelu normaalihintainen", siitä ei hintaa ole helposti näkyvissä vaikka pitäisi olla.
    DNA laskuttaa maksupäivän mukaisesti kuluvaa kuukautta. DIGITAn laskussa laskutetaan ennakkoon seuraavaa kuukautta. Maksuehtokin muuttunut 30 päivää netto -> 14 päivää netto. EI HYVÄ, onko DNADIGITAN, kun kerta samaa puljua olette, rahatilanne niin tiukalla, että asiakkailta halutaan rahat nopeammin pois.

    30 päivää netto laskuihin takaisin ja laskun eräpäivä laskutus/kulutus kuukaudelle eikä etukäteen. Vuosimaksut maksetaan etukäteen.
  • Hei Ari!

    Asiakaspalvelumme on tosiaan tällä hetkellä poikkeustilanteen vuoksi ruuhkautunut. Soittaminen ja jonottaminen DNA Asiakaspalveluun 044 144 044 maksaa normaalin kotimaanpuhelun verran, kyseessä ei ole siis maksullinen palvelunumero. Jos esim. laskutuksen tai sopimusasioiden kanssa on jotain epäselvää niin kannattaa ensin katsoa selviäisikö tai onnistuisiko asian hoito Minun palvelussani tai Oma DNA -sovelluksen kautta. Minun palvelussani on myös sähköinen yhteydenottolomake ja Oma DNA -sovelluksessa chat, jonka kautta voit olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.

    DNA ja Digita eivät ole samaa yritystä vaikka DNA:n asiakaspalvelun kautta pystyykin edelleen hoitamaan antenniverkon maksukanavia koskevat asiat. Laskutukseen ei ole tullut muutoksia, eli esim. kanavapaketit laskutetaan samalla tavalla kuin ennenkin. Viihdepalvelut laskutetaan siis aina ns. etukäteen ja kuukauden ajalta, ellei itse ole määritellyt pidempää laskutusväliä.
    DNA Hanna palveluasiantuntija
  • Hei, olen ihmetellyt tällaista Digitan laskua, mikä alkoi minulle tulla maaliskuussa. Minulla ei ole mitään DNA tv:tä käytössä, joten tyhjästäkö te teette näitä laskuja.Lasku tosin oli pieni, 3,50, mutta sitten tuli kolmenkertainen lasku ja kirjelaskusta oli myös laskutettu.Minulla on DNA-liittymä puhelimessani ja mokkula tietokoneella, mutta ei muita teidän firman palveluja. Nyt puhelin ja mokkulalaskutkin alkavat jo olla niin isoja, että taidan vaihtaa operaattoria. Mutta sitä ennen tehkäähän selkoa minulle näistä Digitan laskuista, siis laskuista palveluista, mitä minulla ei ole käytössä.Jään odottamaan vastaustanne ja pyydän, että ette lähettele näitä turhia laskuja, terveisin Aino Malila
  • Hei Aino!

    Pahoittelut epäselvyyksistä laskujen kanssa. Olethan yhteydessä meille asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 044 144 044 tai laittamalla viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta, niin selvitetään laskuasiaa tarkemmin ja irtisanotaan tarvittaessa tarpeettomat palvelut. Kiitos jo etukäteen!
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Moro!
    Digitan laskua ei voi laittaa Osuuspankin maksupalvelussa e-laskuksi ja Digita toimittaa oma-postin kautta ns. paperilaskun a´ 2,90 euroa/lasku. Miksi e-laskun teko OP:n ja Digitan kesken  ei onnistu.
  • Moi.Kysyisin laskustani
    Se on laitettu joulukk 8p e laskuksi.Mikä näkyy verkkopankissani.Nyt olette lähettänyt minulle taas laskun kotiin.Miksi ....Minun on laitettava se kirjekuoreen
    Mistä menee maksu.En osaa sitä maksaa verkkopank.Voitteko selvittää asian.Pankista pyydettiin ottamaan teihin yhteyttä

  • Hei Maarit,

    Olethan asiasta yhteydessä asiakaspalveluumme niin tutkitaan asiaa tarkemmin, kiitos.
    Tämä on julkinen keskustelufoorumi emmekä tätä kautta voi selvittää asiakkuuksien asioita.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Olen yrittänyt laittaa vanhempieni Digitan laskua Op:ssa e-laskuksi mutta ei onnistu. Laskusta ei löydy riittäviä tietoja, mutta onko yleensä edes mahdollista laittaa e-palveluun?
    Useita kertoja oltu yhteydessä asiakaspalveluun, laskutuseen...
  • Hei Sari!

    Digitan lähettämien laskujen kohdalla verkkopankissa e-laskusopimusta tehdessä tulee laskuttajaksi valita "Digita Oy" ja laskutusaiheeksi "Digita TV". Tarvitset myös asiakastunnuksen sekä viitenumeron, jotka löytyvät laskulta.

    Lisää neuvoja e-laskuihn liittyen osoitteessa dna.fi/tuki-laskutus#e-lasku
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Hei, mikä in Arena Interactive Oy? Maksan joka kuukausi tälläiselle yhtiölle enkä tietoisesti käytä sen palveluja.  Näyttää sijaitsevan Jyväskylässä. Mihin tämä firma ja sen laskut liittyvät?




Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.