Maksun palautus

Palautin tilaamani älykellon teille. Miten kauan teiltä kestää rahojeni palautus?
Sirpa Poikkimäki Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Sirpa!

    Palautukset käsitellään normaalisti 1-2 viikon sisällä. Palautuskäsittelyssämme on tosin tällä hetkellä ruuhkaa, joten rahojen palauttamisessa voi mennä tällä hetkellä pidemmänkin aikaa.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Maksoin lisäsaldoa prepaid-liittymille jotka sitten jäivät hyödyntämättä operaattorin suljettua liittymät.Hyvitetäänkö saldo toiselle liittymälle,olisiko avattavissa uudelleen vai oliko kyseessä sutkien,ketkujen ja muiden huijareiden kujeet?
    PS. olen roikkunut pimpom-odottelulinjalla tänäänkin tämän asian tiimoilta kolmeen eri otteeseen varmaan yli tunnin mutta nuo työhommat häiritsevät..
    Eki
  • Hei,

    Maksoin normaalisti 2.3 2020 laskun, jossa eräpäivä 3.3 2020. Tänään oli tililtäni lähtenyt lasku toiseen kertaan kun olin täpännyt, että jatkossa lasku on e-lasku. Miten toimin, että saan ylimääräisen summan takaisin tililleni.



    Maarit Nordgren
  • Hei Maarit!

    Ylimääräinen suoritus hyvitetään automaattisesti seuraavalla laskulla, joten tämän suhteen ei ole tarvetta tehdä mitään. 😊
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei! Maksoin laskun vahingossa väärällä viitenumerolla ja sain muistutuksen? Jos nyt maksan sen oikealla, palautuuko edellinen summa minulle/hyvitetään seuraavassa laskussa? Ihan hirveä soittaminen/jonotus ja säätö, että saisi tuon viitenumeron korjattua tuohon jo maksettuun laskuun oikein...
    Miia Päivärinta
  • Maksusi on kirjautunut sille palvelulle mihin käyttämäsi viitenumero on, jos kyseessä on laitteen vanhan laskun viitenumero, kohdistuu tuo automaattisesti avoimelle laskulle. Kokonaan toisen palvelun viitenumerolla maksu kohdistuu kyseisen palvelun tuleville laskuille
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Se viitenumero on varmaan hypännyt jostain vanhan yritysliittymän tiedoista tai sitten ei ole sitäkään...eli todennäköisesti ei siis hyvitetä minun laskuissani, vai?
    Miia Päivärinta
  • Maksun kohdistaminen ei tässä tapauksessa tapahdu automaattisesti vaan maksutiedot arkistointitunnuksen kera tarvitsee toimittaa asiakaspalveluun, josta saamme nämä laskutukseen ja oikealle laskulle.

    Voit olla yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai puhelimen sovelluskaupasta löytyvän Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Maksoin saman laskun kahteen kertaan. milloin minulla on mahdollista saada takaisin toinen maksusuoritus?
    Pertti Hälvä
  • Hei Pertti!

    Tässä tapauksessa ylimääräinen suoritus hyvitetään automaattisesti seuraavalla laskulla, joten tämän suhteen ei ole tarvetta tehdä mitään.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • DNA Rajaton Prepaid
    xxx
    Hey. There is no charge for exiting pause mode at this rate. However, I was charged 5 euros for this at the end of January 2020.
    How can I take my money back?
    I know about a fee of 2.5 euros for entering pause mode. I ask about the exit.
    Vitalii Zuev
  • Hi Vitalii!

    Please contact our customer service by messaging us via My DNA app (Oma DNA) or by calling 044 144 044, so we can take a closer look at the situation. Thank you!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Otin CMore Max palvelun nähdäkseni F1 kisoja, mutta nyt peruin sen satttuneesta syystä. Lasku tuli Digitan nimellä. Pitääkö se maksaa vaikka palvelu on peruttu?Tuleeko jokin korjauslasku?
    - Digitalle on turha soitella. Löivät puhelun poikki koska lasku ei kuulemma ole heiltä, vaikka DNA Kouvola niin väittikin
    Ilkka Mäkijärvi
  • Hei, DNA hoitaa asiakaspalvelun vaikka lasku tuleekin Digitalta.

    Olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme laskun tarkistamiseksi, kiitos.
    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Miten se onnistuu? Puhelimella ei pääse. Tiskillä Kouvolan Veturissa sanoivat, että se on Digitan asia?
    Ilkka Mäkijärvi
  • DNA Kaupoissa ei ole mahdollista hoitaa laskutusasioita.

    Asiakaspalveluumme voi soittaa normaalisti, joskin asiakaspalvelu on valitettavasti normaalia ruuhkaisempi. Linjalla kannattaa odottaa kärsivällisesti omaa vuoroaan.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei!
    Olen maksanut muutamia laskuja epähuomiossa kahteen kertaan. DNA ei ole hyvittänyt aiemmin kahteen kertaan maksamiani summia takaisin seuraavissa laskuissa. Mitä minun tulee tehdä, jotta saan liikaa maksamani rahat takaisin?
    Kaisa
  • Hei Kaisa,

    Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin hoidetaan homma kuntoon, kiitos.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.