Maksun palautus
Palautin tilaamani älykellon teille. Miten kauan teiltä kestää rahojeni palautus?
Seuraa viestiä
2
seuraajaa
Palautukset käsitellään normaalisti 1-2 viikon sisällä. Palautuskäsittelyssämme on tosin tällä hetkellä ruuhkaa, joten rahojen palauttamisessa voi mennä tällä hetkellä pidemmänkin aikaa.
PS. olen roikkunut pimpom-odottelulinjalla tänäänkin tämän asian tiimoilta kolmeen eri otteeseen varmaan yli tunnin mutta nuo työhommat häiritsevät..
Maksoin normaalisti 2.3 2020 laskun, jossa eräpäivä 3.3 2020. Tänään oli tililtäni lähtenyt lasku toiseen kertaan kun olin täpännyt, että jatkossa lasku on e-lasku. Miten toimin, että saan ylimääräisen summan takaisin tililleni.
Ylimääräinen suoritus hyvitetään automaattisesti seuraavalla laskulla, joten tämän suhteen ei ole tarvetta tehdä mitään. 😊
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai puhelimen sovelluskaupasta löytyvän Oma DNA -sovelluksen chatin kautta.
Tässä tapauksessa ylimääräinen suoritus hyvitetään automaattisesti seuraavalla laskulla, joten tämän suhteen ei ole tarvetta tehdä mitään.
xxx
Hey. There is no charge for exiting pause mode at this rate. However, I was charged 5 euros for this at the end of January 2020.
How can I take my money back?
I know about a fee of 2.5 euros for entering pause mode. I ask about the exit.
Please contact our customer service by messaging us via My DNA app (Oma DNA) or by calling 044 144 044, so we can take a closer look at the situation. Thank you!
- Digitalle on turha soitella. Löivät puhelun poikki koska lasku ei kuulemma ole heiltä, vaikka DNA Kouvola niin väittikin
Olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme laskun tarkistamiseksi, kiitos.
www.dna.fi/yhteystiedot
Asiakaspalveluumme voi soittaa normaalisti, joskin asiakaspalvelu on valitettavasti normaalia ruuhkaisempi. Linjalla kannattaa odottaa kärsivällisesti omaa vuoroaan.
Olen maksanut muutamia laskuja epähuomiossa kahteen kertaan. DNA ei ole hyvittänyt aiemmin kahteen kertaan maksamiani summia takaisin seuraavissa laskuissa. Mitä minun tulee tehdä, jotta saan liikaa maksamani rahat takaisin?
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin hoidetaan homma kuntoon, kiitos.
Maksoin laskun eilen ed.laskun (puhelinlasku kyseessä molemmissa) viitenumerolla.
Pitääkö tehdä jotain vai kohdistuuko maksu avoimeen puhelinlaskuun?
Otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta saadaan tehtyä palautus. Kiitos!
www.dna.fi/yhteystiedot