Siirry uusimpaan kommenttiin

Miksei estoja saa vieläkään muokattua minunpalvelussa?

Olin aikeissa siirtää perheen liittymät (6 x aktiivisen käyttäjän 4G-liittymä nopealla datalla ja rajattomilla puheluilla + viesteillä) DNA:lle, mutta ongelmaksi muodostui estojen muokkaamisen vaikeus ja maksullisuus. Nykyisellä operaattorilla puheluiden ja viestien estoluokat, mobiilidatan estäminen, MMS-viestien estäminen yms hoituu näppärästi ja maksuttomasti suoraan omien liittymien hallinnasta ja tulee teinien kanssa välillä tarpeeseen. Samoin jos on tarvetta säätää estoluokkia asiakaspalvelun kanssa, jotta saa varmasti oikeat asetukset (esim. mobiililipun ostamisen salliminen) se hoituu maksutta. Estojen säätämisen tuomista Minunpalveluuni on lupailtu jo muutaman vuoden ajan eikä ominaisuutta ole vieläkään näköpiirissä, DNA-kaupan myyjä ei osannut sanoa edes onko tuon tuominen palveluun roadmapilla. Nykyisellään Minunpalveluni ei palvele meitä riittävän hyvin, jotta olisin valmis kantamaan rahani DNA:lle.

Kommentit

  • Eikö niitä rajoituksia pystykään muokkaamaan mistään jäljestäpäin ?. Minun kyllä annettiin tänään niin ymmärtää.
    Sitten pitää perua numeronsiirto. Kun sanoinkin tilausta tehdessämme että voi estää kaikki, että voin sitten niitä muokata omien sivujen kautta jos tulee tarve. myyjä sanoi vaan että "niin".
    Luuleeko DNAkin että valheista ja höpön-löpön puhumisesta ei jää kii. Kannattais alkaa vähän satsaamaan asiakaspalveluun.

    Kun minulla on estot kaikissa kohdissa, ja tuli mieleen että se estää varmaankin myös puhelu/tekstiviestit valtion ja kunnan virastoista. esim. omapostin ilmoitustekstiviestit, kaupungin ajanvaraustekstiviestit, FimLab tutkimustulosten tekstiviestit, Kelan puhelut/tekstiviestit, lääkäreiden ajanvaraukset yms. yms.
    Pärrä
  • Hei!

    Minun palveluani päivitetään parhaillaan ja uusia ominaisuuksia tuodaan asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Esim. estoluokkien muokkaus onnistuu toki tällä hetkellä asiakaspalvelun kautta.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • niin tietysti. "asiakaspalvelun kautta". soittakaa soittakaa.
    kun nykyaikana vielä tällaista.....
    miten sitten siellä DNA myyjät lämpimikseen valehtelevat että onnistuu omapalvelun kautta.
    onko siellä myyjien perehdytyksessä kehoitettu puhumaan muunneltua totuutta ja sanottu että "ei ne asiakkaat sitten jaksa alkaa perumaan kun totuus tulee ilmi".
    Minua niin väsyttää, kun joka paikassa kustaan silmään sen kun keritään.
    "on tulossa"; tämä on kuultu ihan liian usein.
    Pärrä
  • Sitten vielä ihmetellään, kun asiakkaat kyselevät "liian yksityiskohtaisesti" ja "selviä asioita". ja halutaan "mustaa valkoiselle" eikä enää suullisesti luvattuun luoteta.
    Oliskohan tässä se syy, kun mihinkään ei voi luottaa.
    Pärrä

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.