Siirry uusimpaan kommenttiin

Miksi 90 päivän pakettini ollaan sulkemassa 8 päivän jälkeen?

Haluaisin tietää, miksi kuun vaihteessa ostamani 90 päivän Rajaton- paketti on umpeutumassa saamani tekstiviestin mukaan 8 päivää aktivoinnin jälkeen.
Antti Hyvärinen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Antti!

    Tämä ei tosiaan kuulosta loogiselta. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme numeroon 044 144 044, niin tutkitaan tilannetta tarkemmin. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Moi,

    Minulla on saman tyyppinen ongelma. DNA dataprepaid 90 vrk paketin alkamisesta tuli tänään ilmoitus. Katsoin hetki sitten niin dataa on jäljellä 9,90/10GT mutta 90 vuorokaudesta on kylläkin jäljellä vain 25/90vrk
    Tero
  • Keskustelin tänään asiakaspalvelijan kanssa puolisen tuntia ja yrittivät saada selville, että mistä ongelma johtuu. Tuolla Prepaid -sovelluksessa on siis jonkinlainen bugi eli näyttää nuot käytettävissä olevat päivät väärin eli sen todellisuudessa  pitäisi kyllä toimia luvattu 90 päivää. He jatkavat ilmeisesti sovelluksen ohjelmoijan kanssa ongelman selvittämistä.
    Tero
  • Itselläni apu tuli nopeasti, mutta systeemissä on selkeä bugi.
    Antti Hyvärinen
  • Eipä pitänyt paikkansa tuo lupaus, että bugista huolimatta pitäisi liittymän toimia 90 vrk. Tänään tuli ilmoitus, että Datapaketti on kytketty liittymälle eli 25 vrk paketin kytkemisestä uusi paketti kytkeytyi, vaikka dataa oli käyttämättä vielä yli 9 Gt. Käytettävissä oleviä päiviä siis todellisuudessa on se määrä mitä tuo aplikaatio näyttää.
    Tero

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.