Miksi DNA ohjaa toimimattomaan asiakaspalvelunumeroon kun asiakkaan nettiyhteys ei vieläkään toimi?
Netti ja puhelinliittymä on ollut jo viidettä päivää poikki, DNA tietää sen muttei tee mitään.
Täältä ohjattiin "maksuttomaan" asiakaspalvelunumeroon josta ilmoitettiin "numero on tilapäisesti poissa käytöstä". Ajattelitteko tehdä mitään tästä eteenpäinkään?
Täältä ohjattiin "maksuttomaan" asiakaspalvelunumeroon josta ilmoitettiin "numero on tilapäisesti poissa käytöstä". Ajattelitteko tehdä mitään tästä eteenpäinkään?
Seuraa viestiä
3
seuraajaa
Jos palvelut ovat suljettuna esim. maksamattomien laskujen vuoksi, palvelut aukeavat kunhan erääntyneet laskut näkyvät meillä maksettuina. Oman laskutilanteen voi tarkistaa osoitteesta minunpalveluni.dna.fi tai Oma DNA -sovelluksella.
Täsmentäisitkö mihin numeroon olet soittanut?
Asiakaspalvelumme numero on 044 144 044 ja asiakaspalvelun vikapäivystys 0800 300 500, molemmat näistä ovat normaalisti toiminnassa.
Juuri tämän takia pyrin käyttämään palvelujen myyjien omia tukiyhteyksiä - mistä maksankin - mutta DNA ei oikein nyt tässä suhteessa vakuuta kun viestintäkanavaa ei löydy. Niin, ei kiinnosta käyttää maksullista numeroa koska vika on DNA:n päässä - miksi minun pitäisi maksaa heidän virheestään?
Sivulliset eivät tiedä mistä tässä on kyse. DNA tietää että netti- ja puhelinyhteyteni on ollut poikki - siis poikki - perjantaista lähtien eikä tee asialle mitään. Kyse ei ole minun laitteistani. Tämän foorumin "asiakaspalvelijat" vain antavat vältteleviä vastauksia, kuten: "Harmi kuulla, jos netin kanssa on ongelmaa. Ongelma päästään varmasti korjaamaan." Niin, neuvoivat ne kuulemma maksuttomaan palvelunumeroon - josta ilmoitettiin että se ei ole käytössä.
Eli DNA - miten aiotte palauttaa minulle yhteydet ja miten aiotte korvata tähän mennessä viiden päivän katkoksen?
Jos et saa esim. puhelinta joltain lainaan, eli et voi soittaa asiakaspalveluumme, niin asiakaspalveluumme saat yhteyden myös Oma DNA -sovelluksen chatilla (viesteihin vastataan saapumisjärjestyksessä, odota omaa vuoroa kärsivällisesti viestin lähettämisen jälkeen) tai voit lähettää yksityisviestin Facebookissa https://www.facebook.com/dna.fi
Voit ladata Oma DNA -sovelluksen iPhonelle App Storesta bit.ly/omadna1tai Android-puhelimeen Google Play Kaupasta bit.ly/omadna2
Asiakaspalvelumme numero on 044 144 044, siihen soittaminen maksaa normaalin puhelun hinnan. Jos käytössä on puhepaketillinen liittymä, menee soitto sen piikkiin.
Asiakaspalvelumme vikapäivystyksen numero on 0800 300 500, siihen soittaminen on maksutonta.
Aika hassua on myös sekin, että juuri tuo maksuton numero ei toimi.
Tämän keskustelupalstan kautta ei voi jättää yhteydenottopyyntöjä.
Olette siis varma että numero on toiminut silloin kun olen soittanut siihen?
Vai tarkoittaako "toimii normaalisti", että sieltä ei saa palvelua ja asiakas joutuu soittamaan maksulliseen numeroon?