Siirry uusimpaan kommenttiin

Miksi DNA tarjoaa kaksivaiheista tunnistusta vain yritysasiakkaille?

Hei,

Miksi tunnistusmenetelmä "vaihtuva tekstiviestisalasana" on tarjolla vain yritysasiakkaille? Esimerkiksi Elisa tarjoaa kaksivaiheista tunnistusta kaikille.
Santeri Hänninen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Moi! Kuluttaja-asiakkaat voivat kirjautua Minun Palveluun kertakäyttöisella salasanalla. Kirjautumiskentän alla https://minunpalveluni.dna.fi/ löytyy kohta "Ongelmia kirjautumisessa?" josta tuon vaihtoehdon saa näkyviin.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kiitos nopeasta vastauksesta. Kysymykseni koski kuitenkin monivaiheista tunnistusta, esimerkiksi kaksivaiheista tunnistusta salasanalla sekä tekstiviestillä. Mainitsemanne salasanan palautus sähköpostin kautta ei varsinaisesti liity siihen. Eli miksi monivaiheinen tunnistus ei ole saatavilla kuluttaja-asiakkaille?
    Santeri Hänninen
  • Toi olisi tosiaan tarpeellinen asiakkaiden tietojen paremman suojauksen takia .


    Saapas 2.0
  • Kiitos palautteesta ja kehitysehdotuksesta Minun palveluni -kirjautumisen suhteen! Toive on kuultu ja tämä otetaan huomioon, kun kehittämme itsepalvelukanavaa ja tämän sisäänkirjautumista.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Jos laitatte tuon tunnistuksen ja kirjautumisen kaksivaiheiseksi niin tehkää siitä vapaaehtoista kuten Elisalla! Ei siis pakolliseksi.
    Jari

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.