Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Miksi en saa mobiilivarmennetta käyttöön?

Alla virheviesti. Olen siis itse 100% omistamani yhtiön kautta liittymän omistaja. En ole estänyt mobiilivarmenteen rekisteröintiä. (kts virheviesti alla)

Mobiilivarmenne
Harmin paikka!
Mobiilivarmenteen rekisteröinti on estetty liittymän omistajan toimesta. Ota yhteyttä liittymän omistajaan.

Kommentit

  • Hei Jan!

    Olethan yhteydessä asiakspalveluumme, niin varmistetaan että mobilivarmenne on sallittu kyseiselle liittymälle ja kytketään ominaisuus tarvittaessa päälle. Jos liittymä on yrityksen nimissä, hoituu asia yritysasiakaspalvelun kautta.
    DNA Ida S palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.