Siirry uusimpaan kommenttiin

Miksi en saa mobiilivarmennetta käyttöön?

Alla virheviesti. Olen siis itse 100% omistamani yhtiön kautta liittymän omistaja. En ole estänyt mobiilivarmenteen rekisteröintiä. (kts virheviesti alla)

Mobiilivarmenne
Harmin paikka!
Mobiilivarmenteen rekisteröinti on estetty liittymän omistajan toimesta. Ota yhteyttä liittymän omistajaan.

Jan Österman Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Jan!

    Olethan yhteydessä asiakspalveluumme, niin varmistetaan että mobilivarmenne on sallittu kyseiselle liittymälle ja kytketään ominaisuus tarvittaessa päälle. Jos liittymä on yrityksen nimissä, hoituu asia yritysasiakaspalvelun kautta.
    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.