Miksi teidän piti tehdä minulle ongelma vaihtamalla tänne taloyhtiöön dna netin tekniikka?
Tässä taloyhtiössä dna tekniikka vaihtui ja sain käyttööni tuollaisen dna:n valokuitu plus kaapelimodeemin, antennirasian kautta toimivan. Niin alusta asti ollut ongelmaa että netti pätkii.. on muutaman sekunnin pois päältä ja tulee pois. teki yksi päivä koko päivän tuollaista ongelmaa. Sain uuden modeemin tänään entisen tilalle ja ongelma on vain jatkunut... Ei tuollaista ongelmaa ollut ikinä kun netti tuli täällä vielä puhelinpistokkeen kautta. Minulla on mennyt DNA teihin täysi luottamus! Tarvitsen tätä konetta ja nettiä. Tämä on nyt liikaa häirinnyt minun elämää kun en pääse ongelmitta käyttämään nettiä!
Seuraa viestiä
5
seuraajaa
Pahoittelut, että netin kanssa on ilmennyt ongelmia! Hyvä, että huoltokäynti on kuitenkin jo tilattu niin asia saadaan korjattua kuntoon!
tämäkin ongelma on niin huonosti hoidettu tähän asti.... kuitenkin jo kuukauden tässä kärsinyt!
En ole DNA:n palveluksessa, joten syy ei ole minun.
5 vuotta ovat hubiakin yrittäneet korjailla, joten tuon modeemin kanssa saa korjausta varmasti odottaa.
Onko yhtiön hallitus tehnyt päätöksen ominpäin.
Onko yhtiökokouksessa ollut asia esillä.
Mitenkä on talon kaapelointi tehty.
Onko kuituliittymä huoneistoihin asti,vai vaan talojakamoon.
Siitä eteenpäin vanhat kuparit.
Onko yhtiö vanhempaa,vai uudempaa rakennuskantaa.
Kannattais nyt kysellä isännöitsijältä,mikä on homman nimi.
Isännöitsijähän tekee kaikki sopimukset palveluntarjoajan kanssa.Miksi on menty tekemään muutokset,
onko ollut jokin painava syy.
(Huoltokäynti)..
En tykkää teistä enää DNA!
Työt tehdään tilausjärjestyksessä.
Voithan peruuttaa ajan ja anoa uutta aikaa,
vaikka viikonkuluttua,klo 14,30
Toivottavasti modeemi vaihdetaan vanhempaan Valokaapeli Plus modeemiin ja se päivitetään samantien uusimpaan ohjelmistoversioon.
Mielenkiinnolla odotan huoltokäynnin vaikutusta.
DNA ei osaa valita yhteistyökumppaneita. Kaikissa DNA:n maahantuomissa laitteissa on vuosikausia ollut ongelmia :-(
Osaatko katsoa modeemin laitehallinnan Connectin välilehdeltä Power arvot ja kuinka monta lukittua arvoja siellä on? Tuo modeemilla taitaa olla taipumusta yliohjautua helposti.
DL puolella Power-arvot pitäisi olla ± 8 dBmV 22 kpl lukittua taajuutta ja vastaavasti UL puolella alle 50 dBmV ja 5 kpl lukittua.
Jos taloyhtiö on vaihtanut tekniikkaa,niin silloin pitäis
tarkistaa koko yhtiön verkosto.
Talojakamo ja kaikki huoneistot.Jossakin on ehkä singaalikatkoja.
Jos vanha modeemi on vielä tallella, kannattaa kokeilla vaihtaa antennirasiaan liitettävä kahtiajako, jos se olisi viallinen.
kaikki saivat tuon saman jotka ovat tässä taloyhtiön netissä...
osoite 192.168.1.1 käyttäjätunnus on admin ja salasana 1234. Se pyytää heti vaihtamaan salasanan, joten annetaan vanha salasana ja uusi salasana kahteen kertaan.
Sitten mennään Connection välilehdelle ja katsotaan Power-arvot.
"Modeemin laitehallintaan olisi muutoinkin syytä mennä vaihtamaan salasana.
osoite 192.168.1.1 käyttäjätunnus on admin ja salasana 1234. Se pyytää heti vaihtamaan salasanan, joten annetaan vanha salasana ja uusi salasana kahteen kertaan.
Sitten mennään Connection välilehdelle ja katsotaan Power-arvot.
PW"
Tuohon viitaten. en osaa tuota toimenpidettä tehdä en ole niin nörtti.