Siirry uusimpaan kommenttiin

Miksi teidän piti tehdä minulle ongelma vaihtamalla tänne taloyhtiöön dna netin tekniikka?

Tässä taloyhtiössä dna tekniikka vaihtui ja sain käyttööni tuollaisen dna:n valokuitu plus kaapelimodeemin, antennirasian kautta toimivan. Niin alusta asti ollut ongelmaa että  netti pätkii.. on muutaman sekunnin pois päältä ja tulee pois. teki yksi päivä koko päivän tuollaista ongelmaa. Sain uuden modeemin tänään entisen tilalle ja ongelma on vain jatkunut... Ei tuollaista ongelmaa ollut ikinä kun netti tuli täällä vielä puhelinpistokkeen kautta. Minulla on mennyt DNA teihin täysi luottamus! Tarvitsen tätä konetta ja nettiä. Tämä on nyt liikaa häirinnyt minun elämää kun en pääse ongelmitta käyttämään nettiä!

Helinä M Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Korjaan tuohon vain että oli tarkoitus kirjoittaa "on muutaman sekunnin pois päältä ja menee takaisin päälle."
    Helinä M
  • No ne tilasi minulle huoltokäynnin kyllä mutta sekin tulee vasta torstaina. että sinne asti sitten oottaa... olen hyvin tympääntynyt!
    Helinä M
  • Niin tämä on DNA valokuitu plus -modeemi F3890v3 (kaapelitalouksiin).
    Helinä M
  • Hei Helinä!

    Pahoittelut, että netin kanssa on ilmennyt ongelmia! Hyvä, että huoltokäynti on kuitenkin jo tilattu niin asia saadaan korjattua kuntoon!
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Huoltokäynti tuskin auttaa, kun tuo modeemi on viallinen. Silloin ei modeemim vaihtokaan auta. Uusi ohjelmisto voi hieman auttaa, joten älä ota virtoja pois yöksi.
    PW
  • Ongelmaa ei aiheuttanut DNA, vaan taloyhtiö, halutessaan vaihtaa järjestelmää. DNA ei sitä oma-alotteisesti tee. Olisivat mieluummin antaneet vanhemman valokaapeli Plus modeemin, joka toimii. DNA Valokuitu Plus -modeemi Sagemcom F-3686AC
    PW
  • No modeemivika on kuitenkin DNA::n syytä ei taloyhtiön!
    Helinä M
  • Aloin jo harkitsemaan uutta palveluntarjoajaa. En luota enää teihin DNA!

    tämäkin ongelma on niin huonosti hoidettu tähän asti.... kuitenkin jo kuukauden tässä kärsinyt!
    Helinä M
  • On kyllä ironista että noissa profiileissa on hymynaama vaikka täällä ihmiset kärsii ongelmista...
    Helinä M
  • Suomi on kokeilukenttä, missä saa myydä mitä thansa, kunhan vaan lupaa, että jokin päivitys joskus korjaa ongelman. Kansa vain tumput suoranan mutisee partaansa.
    En ole DNA:n palveluksessa, joten syy ei ole minun.
    5 vuotta ovat hubiakin yrittäneet korjailla, joten tuon modeemin kanssa saa korjausta varmasti odottaa.
    PW
  • Ongelmaan voi auttaa myös toisen merkkinen laadukkaampi kaapelimodeemi, mutta toki saa sitten lompakkoa avata.
    RS
  • Kenenkä päätöksellä on muutokset tehty.
    Onko yhtiön hallitus tehnyt päätöksen ominpäin.
    Onko yhtiökokouksessa ollut asia esillä.

    Mitenkä on talon kaapelointi tehty.
    Onko kuituliittymä huoneistoihin asti,vai vaan talojakamoon.
    Siitä eteenpäin vanhat kuparit.
    Onko yhtiö vanhempaa,vai uudempaa rakennuskantaa.

    Kannattais nyt kysellä isännöitsijältä,mikä on homman nimi.
    Isännöitsijähän tekee kaikki sopimukset palveluntarjoajan kanssa.Miksi on menty tekemään muutokset,
    onko ollut jokin painava syy.

    BQ24
  • Tänne tullaan sitten vielä oikein aikaisin huomen aamulla ( 8.00) käymään vaikka minun nukkumisrytmi on nukkua lähelle 12 päivällä...
    (Huoltokäynti)..

    En tykkää teistä enää DNA!
    Helinä M
  • DNA huoltoporukan työaika alkaa aamulla klo 7,00
    Työt tehdään tilausjärjestyksessä.

    Voithan peruuttaa ajan ja anoa uutta aikaa,
    vaikka viikonkuluttua,klo 14,30


    BQ24
  • no silmät ristissä nousen ja meen sitte takas nukkumaan jos enää unta saan.. kiitos teille DNA kun pidätte yönikin sitten lyhyenä että jää oikein univelkaa.... ei tätä ongelmaa oisi tullut jos olisitte tehneet tuon modeemin KUNNOLLA! eihän tämä minun syy ole. Miksi niitä laitteita ei voida tehdä huolella ja tarkkaan että ne sitten toimii.. Minulle tämä netti on tärkeä päivittäiseen käyttöön... hoidan tärkeitä asioita... netin kautta
    Helinä M
  • Osaatko katsoa modeemin laitehallinnan Connectin välilehdeltä Power arvot ja kuinka monta lukittua arvoja siellä on? Tuo modeemilla taitaa olla taipumusta yliohjautua helposti.
    Toivottavasti modeemi vaihdetaan vanhempaan Valokaapeli Plus modeemiin ja se päivitetään samantien uusimpaan ohjelmistoversioon.
    Mielenkiinnolla odotan huoltokäynnin vaikutusta.
    DNA ei osaa valita yhteistyökumppaneita. Kaikissa DNA:n maahantuomissa laitteissa on vuosikausia ollut ongelmia :-(
    PW
  • Joo ongelma vain jatkuu vaikka huoltomies kävi ja vaihtoi antennirasiankin!
    Helinä M
  • Ei siis vaihtanut F3890v3  modeemia toimivaan :-(

    Osaatko katsoa modeemin laitehallinnan Connectin välilehdeltä Power arvot ja kuinka monta lukittua arvoja siellä on? Tuo modeemilla taitaa olla taipumusta yliohjautua helposti.
    DL puolella Power-arvot pitäisi olla ± 8 dBmV 22 kpl lukittua taajuutta ja vastaavasti UL puolella alle 50 dBmV ja 5 kpl lukittua.
    PW
  • Onko taloyhtiön muilla asukkailla samoja ongelmia esiintynyt.
    Jos taloyhtiö on vaihtanut tekniikkaa,niin silloin pitäis
    tarkistaa koko yhtiön verkosto.
    Talojakamo ja kaikki huoneistot.Jossakin on ehkä singaalikatkoja.
    BQ24
  • Tuolla modeemilla taitaa kaikilla olla ongelmia. Tuo vaihto Valokaapeli Plus tekniikkaan ei edellytä mitään tarkastuksia, jos modeemi on toimiva.
    Jos vanha modeemi on vielä tallella, kannattaa kokeilla vaihtaa antennirasiaan liitettävä kahtiajako, jos se olisi viallinen.
    PW
  • en osaa katsoa mitään arvoja... neuvoi vaan kun soitin uudestaan katsomaan ongelmaa eri selaimilla... ei hyötyä.. jo kahdesti pätkinyt...
    Helinä M
  • Ei kuulemma ole täältä muut ilmoitellu ongelmasta. Onpa todella outoa!

    kaikki saivat tuon saman jotka ovat tässä taloyhtiön netissä...
    Helinä M
  • ei jaksa ihan väsynyt koko h... n ongelmaan... tehä enää mitään...
    Helinä M
  • Modeemin laitehallintaan olisi muutoinkin syytä mennä vaihtamaan salasana.
    osoite 192.168.1.1 käyttäjätunnus on admin ja salasana 1234. Se pyytää heti vaihtamaan salasanan, joten annetaan vanha salasana ja uusi salasana kahteen kertaan.
    Sitten mennään Connection välilehdelle ja katsotaan Power-arvot.
    PW
  • Eihän vaan tietsikassa ole aikaisemmilta ajoilta jäljellä Telian Avustaja-softa. Se aiheuttaa just tommosia. Poistettava, niin v3’kin toimii kunnolla.
    Petri

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.