Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Minkä mukaan laskun eräpäivä määräytyy?

Hei!
Minkä mukaan laskun eräpäivä määräytyy?
Olisi kiva tietää,onko siihen jotakin "säännönmukaisuutta",vai laittaako DNA laskuihin eräpäivät summanmutikassa...Kun esim.Canal Digitalin laskun eräpäivä on aina kalenterikuukauden viimeinen arkipäivä (pankkipäivä),niin vuoden aikana tietää päivälleen,koska laskut tulevat,minäkin kuukautena...Se helpottaa maksujen järjestelyä ja talousasioita...Tykkään suunnitella aina kerralla vuoden tulot ja menot päivän tarkkaan,tai niin tarkkaan,kuin mahdollista...
Irene Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei, laskun eräpäivä määräytyy sen perusteella milloin laskusi lähtee meiltä sinulle. Käytännössä siis saat aina esim. puhelinlaskusi samaan aikaan kuusta. Valitettavasti laskun eräpäivään (eli siihen mihin aikaan kuusta lasku erääntyy) ei voi itse vaikuttaa ainakaan tällä hetkellä.

    TV- ja laajakaista -palveluiden kohdalla voi itse valita muutamasta vaihtoehdosta mikä eräpäivä olisi itselle paras, tai halutessaan valita pidemmän laskutusjakson, jos tahtoo laskun vaikkapa useammalta kuukaudelta kerrallaan.

    Tarkemmin tilannettasi päästään katsomaan kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme, sieltä voidaan tarkistaa mihin aikaan kuusta laskusi erääntyvät.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei!

    Onko  laskun laskutusjakso kalenteri kuukausi ,koska erääntyy?
    Simo Ollikainen
  • valitettavasti näyttää nyt siltä, että eräpäiväni siirtyisi kunkin kuukauden alkuun, koska saan silloin eläkkeeni, nyt ei ole onnistunut millään pitämään säästöä tilillä nykyiseen eräpäivään saakka.
    yngvar
  • Hei Yngvar!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan katsoa tilannetta. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • olen uusi dna-asiakas 16.12 alk. milloin eka laskun eräpv?

    tuija rinne
  • Hei Tuija!

    Saat ensimmäisen laskun luultavasti ensi kuun aikana. Tarkemmin emme laskuasioita voi tätä kautta hoitaa, vaan nämä hoituvat asiakaspalvelumme kautta.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Olen ilmoittanut haluvaan laskun joka kuun 15 miksi ei ole muuttanut sen HUOM ei 6 päivä!!!!!@@!!!!!!se normaali laskut muut laskut ok eräpäivä on joka kuun20p.

    Olen soitanut kerran viime kuussa.
    Rolf Morten
  • Hei Rolf!

    Ikävä kyllä kaikille laskuille kuten puhelinlaskuille ei ole mahdollista valita eräpäivää itse vaan se määräytyy aina automaattisesti. Laajakaista- ja viihdepalveluiden laskuille eräpäivän valinta on mahdollinen. Jos laskutusasioden kanssa on jotain epäselvää niin kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.