Mìnun palveluni kirjautuminen

Olen unohtanut salasanani ja sähköpostia jolla tunnukset muinoin on tehty ei ole enään olemassa. Ja uutta tunnusta ei voi tehä koska minulla jo on tunnus. Kuinka tästä eteenpäin?
Jukka-pekka Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    Jos sinulla on käytössä mobiilivarmenne niin pystyt kirjautumaan myös tällä Minun palveluuni ja tämän jälkeen vaihtamaan sähköpostiosoitteen oikeaksi ja resetoimaan salasanasi. Muussa tapauksessa olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin selvitetään tilanne kuntoon sitä kautta, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei
    Haluaisin tietää miksi viimeisin puh. laskuni on 42.07 € ? Juuri vaihdoimme nopeampaan ja sen piti olla alle 30 € ?

    Vai onko minulla rästissä jotain mistä en tiedä ?
    Tiina
  • Hei Tiina!

    Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise yhteys- tai asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Kannattaa vielä tarkastaa laskuerittelystä miltä ajalta palveluista on veloitettu ja mistä liittymästä on kyse. Voi olla, että laskutusjakso on pidemmältä ajalta kuin kuukaudelta ja kyse voi olla vielä vanhan liittymän viimeisestä kuukausimaksusta.

    Mikäli asia ei kuitenkaan selviä laskulta, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka tavoitat näppärästi Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.