Mìnun palveluni kirjautuminen

Olen unohtanut salasanani ja sähköpostia jolla tunnukset muinoin on tehty ei ole enään olemassa. Ja uutta tunnusta ei voi tehä koska minulla jo on tunnus. Kuinka tästä eteenpäin?
Jukka-pekka Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    Jos sinulla on käytössä mobiilivarmenne niin pystyt kirjautumaan myös tällä Minun palveluuni ja tämän jälkeen vaihtamaan sähköpostiosoitteen oikeaksi ja resetoimaan salasanasi. Muussa tapauksessa olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin selvitetään tilanne kuntoon sitä kautta, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei
    Haluaisin tietää miksi viimeisin puh. laskuni on 42.07 € ? Juuri vaihdoimme nopeampaan ja sen piti olla alle 30 € ?

    Vai onko minulla rästissä jotain mistä en tiedä ?
    Tiina
  • Hei Tiina!

    Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise yhteys- tai asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Kannattaa vielä tarkastaa laskuerittelystä miltä ajalta palveluista on veloitettu ja mistä liittymästä on kyse. Voi olla, että laskutusjakso on pidemmältä ajalta kuin kuukaudelta ja kyse voi olla vielä vanhan liittymän viimeisestä kuukausimaksusta.

    Mikäli asia ei kuitenkaan selviä laskulta, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka tavoitat näppärästi Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Voisinko saada uuden laskun tätä laskusta joka on myöhässä ,poistin muisututuksen vahingossa .
    Olavi
  • Hei Olavi!

    Löydät laskut myös Minun palvelustani osoitteessa www.dna.fi/minunpalveluni
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Maksoin viimeisimmän laskun kahteen kertaan.Miten menetellään?
    Vepsäläinen Martti
  • Hei Martti!

    Ylimääräinen liikasuoritus kuittaa automaattisesti tulevia laskujasi.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Miten pääsen minun dnapalveluun nyt?
    Hannu
  • Hei Hannu,

    Etkö pääse kirjautumaan itsepalveluun? Saatko jonkin virheilmoituksen?
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei!  Jätin noin viikko sitten reklamaation Veppi-yhteyden toimimisesta, mutta eipäs sieltä ole mitään kommenttia kuulunut vaikka infossa sanottiin, että 2-3 vrk kuluessa kuuluu...! Täytynee vaan odotella.
    Pekka
  • Hei Pekka!

    Pahoittelut, että et ole vielä saanut vastausta! Kaikkiin viesteihin vastataan kyllä. Vikatilanteissa kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalvelumme vikapäivystykseen maksuttomassa numerossa 0800 300 500.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Kysymys ei ole viasta vaan ominaisuudesta, sorry!
    Pekka
  • Mikä on DNA asiakaspalvelu en tänä päivänä ole saanut sitä. Kysyisin missä on DNA: C More
    Pentti
  • Tämä hubi tv on ihan paska. Äänet ei aina kuu. Kuva jumittuu, vittu mitä skiittaa ja tästä pitää vielä maksaa helkutti😖
    Sisse
  • Luuletteko että ihmiset ovat pöljii, etteivät osaa liittää ja katsoo onko yhteys netissä. Alfa tvn ääni ei kuulu Suomen missikisoista. Kuka v... katsoo jos ei ääni kuulu. Muissa kuuluu, ja kuva pätkii. Alkaa hatuttaa ja tästä paskasta laskutetaan😖
    Sisse
  • Hei Sisse!

    Mitään yleistä vikaa ei ole ollut tiedossa. Mikäli ongelmat ovat vielä ajankohtaisia, niin otathan yhteyttä asiakaspalvelumme vikapäivystykseen maksuttomassa numerossa 0800 300 500 jossa voidaan tutkia tilannetta tarkemmin.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • moi otin juuri dna liittymän se aukeaa 1.10.2020 voinko saada eka laskuni sähköpostiin ja sen jälkeen teen siitä e. laskun
    Pentti
  • Hei Pentti!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin voidaan vaihtaa laskutustavaksi sähköpostilasku. Tavoitat asiakaspalvelumme näppärästi Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei! Ostin puhelimen 12kk maksuajalla ja kk erän määräämisessä ei puhuttu . Alv lisäämisestä ja oletin sen kuuluvan 26,03 euron kk erään. Lakihan sanoo yksityishenkilön kaupankäynnissä alv kuuluu hintaan. Nyt kun sain laskun oli ALV lisätty kk erään joka on nyt 32,26. Onko oikein.


    Rauno RAITTINEN
  • Hei Rauno!

    Kaikki hintamme on ilmoitettu aina ALV:n kanssa eli esim. maksuaikasopimuksen kuukausierän summaan ei enää lisätä mitään maksuja. Tarkistathan vielä laskuerittelystä että miltä ajalta kyseinen lasku on ja miltä ajalta laitemaksut on laskutettu. Usein ensimmäinen lasku on siis laskutettu hieman pidemmältä ajalta kuin kuukaudelta ja sen vuoksi summa on voi olla suurempi kuin normaali kuukausierä. Jos laskun kanssa on edelleen jotain epäselvää niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että voimme selvittää tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Elokuun askussani on laskutettu 42 tekstiviestistä Suomeen ja 3 ulkomaille, joista 2 EUn ulkopuolelle. Puhelimeni muistin mukaan olen lähettänyt vai 4 viestiä kotimaahan. Miten saan selville, mistä nuo ylimääräiset viestit on lähetetty tai onko laskutuksessa tapahtunut virhe?
    Raija
  • Saat tarvittaessa Minun Palvelusta auki tapahtumakohtaisen erittelyn laskusta. Siitä voit tarkistaa nuo tekstiviestit.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Olen monta kertaa yrittänyt kirjautua Minun Palveluuni, mutta se ei onnistu millään. Aina tulee ilmoitus, että käyttäjätunnus tai salasana on väärin.  Käytin sähköpostiosoitettani käyttäjätunnuksena, mutta se einäköjään kelpaa.  Mistä saan sen oikean käyttäjätunnuksen - ja mikä ihme se edes on?
    Raija
  • Kirjautumiskentän alla osoitteessa minunpalveluni.dna.fi on linkki "Ongelmia kirjautumisessa?", pääset siitä eteenpäin jos kirjautumisessa on ongelmaa.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Nyt pääsin vihdoin sinne Minun palveluuni ja sieltä asiakastietoihin, mutta ei sieltä löydy mitään selitystä tekstiviesteistä - joita siis en ole lähettänyt mutta joista on laskutettu.
    Raija
  • Kun menet kohtaan "Laskut", on laskun perässä linkki "Erittely", josta saat auki laskuerittelyn missä näkyy milloin ja mihin numeroon (numero osittain peitettynä) viestit on lähetetty. Erittely avataan Tapahtumat-painikkeella, joka on nähtävissä vain niillä laskuilla joilla on tapahtumia.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kiitos, löysin jo - poikani avustuksella 😀

    Raija
  • En löydä sähköpostista minulle tullutta köödia
    Unto Mononen
  • hei! saisinko sähköpostiini kaikki liittymät ja kuukausi hinnat mitä meidän taloudessamme on dna:lta? 2 laskua taas yli 150e/kk,toinen sähköpostiin ja toinen kotiin?
    Raija
  • Hei Raija! Tämä on julkinen tukifoorumi, jossa voimme auttaa ja neuvoa yleisellä tasolla. Näet omat sopimuksesi kirjautumalla Minun Palveluun tai Oma DNA -sovellukseen. Laskultasi voit myös tarkistaa mistä siinä laskutetaan ja mitkä ovat liittymäkohtaiset hinnat. Laskun sivulta 2 eteenpäin löytyy liittymä-/palvelukohtainen erittely hintoineen.

    Jos sopimuksiasi on tarvetta tarkistaa esim. hintojen osalta, niin tämä hoituu näppärästi soittamalla maksuttomaan Myyntipalveluumme 0800 550 044 (ma-pe 9-20, la 10-16) tai vaikkapa lähettämällä viestin Oma DNA -sovelluksessa. Sovelluksen saat ladattua iOS:lle ja Androidille puhelimen sovelluskaupasta.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • En ole kirjoittanut viestiä, johon yllä on vastaus.  Kysyjä on ehkä joku muu, jolla on sama etunimi.
    Raija
  • Kommunikoimme täällä tukifoorumilla pääasiassa nimimerkeillä tai etunimillä. On siis mahdollista, että joku käyttää kanssasi samaa nimeä sillä erillistä kirjautumista ei vaadita.
    Viimeisin vastaus oli kirjoitettu juuri edellä kyseistä asiaa tiedustelleelle Raijalle.
    DNA Jukka palvelupäällikkö
  • Mikä juttu tää oikein on edellisessä laskussa 2kpl palveluviestejä nut tuli lasku jossa  3kpl palveluluviestejä noin 5€kpl selasin viel puhelimesta viesti historiaa ei yhtäänlöydy palveluviestejä eikä paljon muitakaan mitä pitäs tehä on 2laiset kiellot puhelimessa
    Jukka p
  • Hei Jukka! Löydät laskun erittelyn viimeiseltä sivulta tarkemmin tiedot palveluviesteistä joista sinulta on veloitettu
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Juu kävin kahtoon laskun siinä oli 2kpl minuutin sisään en ikinä oo noitä lähettäny ja kaikki sinne NTHAG miten voi laskun läh vaikken oo viestiä lähettäny
    Jukka p
  • MINÄ En ole DNA miksi nää valitukset tulee minun sähköpostiin HÄH
    Pentti Laitinen
  • Hei Pentti!

    Saat lopetettua sähköposti-ilmoitukset tästä tai muista tukifoorumin keskusteluista klikkaamalla saamasi viestin lopussa näkyvää linkkiä.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei Jukka!

    Tässä tapauksessa saattaa olla kyse jonkinlaisesta kestotilauksesta. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 044 144 044 tai laittamalla viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta, niin pääsemme tutkimaan veloituksia tarkemmin. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minä en edelekään ole DNA miksi nänä tulee minun postiin, HÄH
    Pentti Laitinen
  • Yhtäkiiä kirjautuminen Minun palveluuni ei enää onnistukaan, vaikka tähän asti se on tapahtunut yksinkertaisesti Kirjaudu-painikkeella. Tulee väite, että on väärä salasana tai tunniste. Kun yritän mobiilitunnistetta, on puhelinnumero muka aina väärässä muodossa - tosin epäselvää on sekin, mihin kohtaan numero olisi laitettava, kun ei selkeää palkkia sille ole. - Miten tämä homma voi olla näin vaikeaa?
    Raija Liisa Kauppi
  • Hei! Kirjautumissivulla https://minunpalveluni.dna.fi/ kirjautumiskentän alta löytyy linkki Ongelmia kirjautumisessa?, klikkaatko sitä jos kirjautuminen herjaa väärää salasanaa.
    Voit kirjautua myös mobiilivarmenteella, tällöin kirjautumiskentässä näkyy oma kenttänsä puhelinnumerolle (syötetään normaalissa muodossa, esim 0441234567) ja oma häirinnänestokoodille (jos se on käytössä).
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Asia selvisikin omin voimin. Tietämättömyytäni  yritin kirjautua Fore Fox -selaimella, mutta alun perin olin tehnyt sen Chromella. Chromella se onnistui  nytkin. Anteeksi, etten tiennyt selaimen valinnan  vaikuttavan kirjautumiseen.
    Raija Liisa Kauppi
  • Palvelu ei kysy tunnusta vaan sähköpostiosoitetta, minulla on vain tunnus ja salasana ei sähköposti ja salasana.
    Kimmo Kuisma
  • Hei, miksi en voi avata laskujeni sivua?
    Maarja
  • Hei Maarja!

    Onko ongelma vielä ajankohtainen vai aukevatko laskutiedot jo normaalisti? Koskiko ongelma jotakin tiettyä laskua vai koko laskuarkistoa? Tällä hetkellä tiedot näyttäisivät aukeavan normaalisti.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Sivustolla kehoitetaan kovasti luomaan DNATunnus. Sillä ei kuitenkaan tee yhtään mitään, koska kirjautumisessa tarvitaan sähköposti ja sen salasana.
    Jos on DNATunnus ainoa mahdollisuus on kertakäyttöinen ssalasana. Erittäin typerää!!
    Kimmo Kuisma
  • Sanoi irti puhelinnumero.   Ony Elisabet. Rikosilmoitus tehty. Ottapa yhteytä minun kiitos. .. En maksa laskua. Eräpäivä 28.12.2020. Voi maksan laskun vasta 31.1.2021.ottapa yhteytä minun
    Ony Elisabet
  • Hei!

    Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise yhteys- tai asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin voidaan katsoa tilannetta tarkemmin. Tarkemmat yhteystiedot täällä.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Minun palvelu sivusto uudistunut tänään ainakin meillä ja onko tosiaan niin ettei laskun eräpäivän siirto 3 viikkoa eteenpäin onnistu netissä lainkaan? Ennen vanhalla sivulla onnistui nappia painamalla, kun kerran olen tarvinnut. Nyt olisin tarvinnut toisen kerran. Kyllä menee asikaspalvelu alaspäin tässäkin asiassa, jos pitää soitella tunteja asiakaspalveluun laskun vuoksi.
    hubiukko
  • Minun palveluni on tosiaan viime yönä päivitetty. Maksupäivän siirto ei ole alkuvaiheessa vielä mahdollista, mutta tullaan lisäämään kyllä myöhemmin. Uudistukset on tehty asiakkaiden toiveiden pohjalta.

    Jos lasku eräpäivää tarvitsee siirtää niin onnistuu tämä toistaiseksi olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme esim. Oma DNA -sovelluksen chatin kautta, josta näet myös aina helposti laskut ja niiden tilanteen.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Maksoi tänään 12,90e.  Väärä tieton. Ottapa yhteytä minun 04******** kiitos heti.
    Ony Elisabet Latvakoski
  • Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten tätä kautta emme voi selvittää laskutusasioita tarkemmin tai ottaa vastaan soittopyyntöjä. Jos laskutuksen kanssa on siis jotain epäselvää niin olethan yhteydessä asiakaspalvelunumeroomme 044 144 044 tai laitat meille viestiä esim. Oma DNA -sovellukse chatin kautta, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Maksoi tänään laskun pois 67,10 e  ja. 27.1.2021 12,90e.  Ottapa yhteytä minun xxxxxxxx .ony latvakoski . Ottapa yhteytä minun heti kiitos.

    EDIT. Poistettu henkilötiedot
    Ony Elisabet Latvakoski
  • Hei!

    Olethan laskuasioissa yhteydessä asiakaspalveluumme kuten jo aiemmassa viestissä pyysimme.
    Ethän jaa henkilötietojasi, tämä on julkinen keskustelufoorumi.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • En kirjoita tietoja, koska en pääse oma palveluun,
    Ilkka Niemi
  • EN OO DNA EI minulle näitä viestejä.
    Pentti Laitinen
  • Hei Pentti!

    Sähköpostiisi tulleen viestin lopussa on linkki jonka kautta saat lopetettua tilauksen ettei sinulle enää lähetetä ilmoitusta kun ketjuun on tullut uusia viestejä.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • EN OO DNA ??????
    Pentti Laitinen
  • minun palveluni ei ole toiminut vähään aikaan. Jää pyörittämmään ja hakmaan. yhteys muuten pelaa. missä vika
    mattisuhonen
  • Yleistä vikaa kirjautumisessa tai itsepalvelun toimivuudessa ei ole tiedossa. Kannattaa aluksi kokeilla kirjautumista toisella selaimella tai laitteella jos kirjautuminen ei jostain syystä useammankaan yrityksen jälkeen onnistu.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Olen yrittänyt kuukauden verran nähdä palveluitani omissa palveluissa, mutta ei näy laskuja ja liittymissä ja palveluissa lukee Haku epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen.
    Tuossa lukee myös että tarvitsemme vahvan tunnistautumisen, senkin olen yrittänyt tehdä monta kertaa, mutta ei onnistu.
    Nyt olisin tarkistanut palveluita, koska maksukanavat ei näy hubista.
    Kati Tuovinen
  • Moi Kati!

    Miteään laajempaa vikaa itsepalvelun kanssa ei ole meillä tiedossa ja koko palvelu on pari viikkoa sitten myös uudistunut kokonaisuudessaan. Tässä tilantessa pyytäisin sinua olemaan puhelimitse yhteydessä asiakaspalveluun numeroon 044 144 044l, niin pääsemme tutkimaan maksukanavaonglemaa ja samalla myös selvittämään näitä ongelmia itsepalvelun kanssa. Kiitos jo etukäteen!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Uudistuneessa itsepalvelussa avautuvat sisään kirjautumisen jälkeen "Laskut" ja "Omat tiedot". Sen sijaan "Laskutusasetukset", "Liittymät & Palvelut" ja "Laitteet" eivät avaudu, vaan näytölle tulee ainoastaan virheilmoitus: "Palveluiden haku epäonnistui. Kokeile myöhemmin uudelleen."




    JIH
  • Vastaan itselleni: Seuraavana päivänä kaikki em. osiot avautuivat vihdoin. Tilapäinen häiriö näemmä.
    JIH
  • No täällä ei edelleenkään näy mitään itsepalvelussa. Laskut ei anna virheilmoitusta, mutta ei siellä kyllä yhtään laskuakaan näy.
    Kati
  • Hei. Mistähän johtuu, etten nää enää sitä tarkempaa laskuerittelyä, jossa näkyy osittain peitetyt nrot mihin olen esim.soittanut?
    Olen katsonut dna-sovelluksen, sekä minun palveluni kautta.
    Leena
  • Hei! Peitetty erittely löytyy Minun Palvelusta kun valitset vasemmalta valikosta Liittymät ja palvelut - valitse puhelinliittymä - Muut toiminnot - Siirry ja sen jälkeen avautuvalta sivulta vasemmalta valikosta Laskut.
    DNA Ida T palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.