Mìnun palveluni kirjautuminen

Olen unohtanut salasanani ja sähköpostia jolla tunnukset muinoin on tehty ei ole enään olemassa. Ja uutta tunnusta ei voi tehä koska minulla jo on tunnus. Kuinka tästä eteenpäin?
Jukka-pekka Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    Jos sinulla on käytössä mobiilivarmenne niin pystyt kirjautumaan myös tällä Minun palveluuni ja tämän jälkeen vaihtamaan sähköpostiosoitteen oikeaksi ja resetoimaan salasanasi. Muussa tapauksessa olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin selvitetään tilanne kuntoon sitä kautta, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei
    Haluaisin tietää miksi viimeisin puh. laskuni on 42.07 € ? Juuri vaihdoimme nopeampaan ja sen piti olla alle 30 € ?

    Vai onko minulla rästissä jotain mistä en tiedä ?
    Tiina
  • Hei Tiina!

    Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise yhteys- tai asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Kannattaa vielä tarkastaa laskuerittelystä miltä ajalta palveluista on veloitettu ja mistä liittymästä on kyse. Voi olla, että laskutusjakso on pidemmältä ajalta kuin kuukaudelta ja kyse voi olla vielä vanhan liittymän viimeisestä kuukausimaksusta.

    Mikäli asia ei kuitenkaan selviä laskulta, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka tavoitat näppärästi Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Voisinko saada uuden laskun tätä laskusta joka on myöhässä ,poistin muisututuksen vahingossa .
    Olavi
  • Hei Olavi!

    Löydät laskut myös Minun palvelustani osoitteessa www.dna.fi/minunpalveluni
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Maksoin viimeisimmän laskun kahteen kertaan.Miten menetellään?
    Vepsäläinen Martti
  • Hei Martti!

    Ylimääräinen liikasuoritus kuittaa automaattisesti tulevia laskujasi.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Miten pääsen minun dnapalveluun nyt?
    Hannu
  • Hei Hannu,

    Etkö pääse kirjautumaan itsepalveluun? Saatko jonkin virheilmoituksen?
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei!  Jätin noin viikko sitten reklamaation Veppi-yhteyden toimimisesta, mutta eipäs sieltä ole mitään kommenttia kuulunut vaikka infossa sanottiin, että 2-3 vrk kuluessa kuuluu...! Täytynee vaan odotella.
    Pekka
  • Hei Pekka!

    Pahoittelut, että et ole vielä saanut vastausta! Kaikkiin viesteihin vastataan kyllä. Vikatilanteissa kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalvelumme vikapäivystykseen maksuttomassa numerossa 0800 300 500.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Kysymys ei ole viasta vaan ominaisuudesta, sorry!
    Pekka
  • Mikä on DNA asiakaspalvelu en tänä päivänä ole saanut sitä. Kysyisin missä on DNA: C More
    Pentti
  • Tämä hubi tv on ihan paska. Äänet ei aina kuu. Kuva jumittuu, vittu mitä skiittaa ja tästä pitää vielä maksaa helkutti😖
    Sisse
  • Luuletteko että ihmiset ovat pöljii, etteivät osaa liittää ja katsoo onko yhteys netissä. Alfa tvn ääni ei kuulu Suomen missikisoista. Kuka v... katsoo jos ei ääni kuulu. Muissa kuuluu, ja kuva pätkii. Alkaa hatuttaa ja tästä paskasta laskutetaan😖
    Sisse
  • Hei Sisse!

    Mitään yleistä vikaa ei ole ollut tiedossa. Mikäli ongelmat ovat vielä ajankohtaisia, niin otathan yhteyttä asiakaspalvelumme vikapäivystykseen maksuttomassa numerossa 0800 300 500 jossa voidaan tutkia tilannetta tarkemmin.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • moi otin juuri dna liittymän se aukeaa 1.10.2020 voinko saada eka laskuni sähköpostiin ja sen jälkeen teen siitä e. laskun
    Pentti
  • Hei Pentti!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin voidaan vaihtaa laskutustavaksi sähköpostilasku. Tavoitat asiakaspalvelumme näppärästi Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei! Ostin puhelimen 12kk maksuajalla ja kk erän määräämisessä ei puhuttu . Alv lisäämisestä ja oletin sen kuuluvan 26,03 euron kk erään. Lakihan sanoo yksityishenkilön kaupankäynnissä alv kuuluu hintaan. Nyt kun sain laskun oli ALV lisätty kk erään joka on nyt 32,26. Onko oikein.


    Rauno RAITTINEN
  • Hei Rauno!

    Kaikki hintamme on ilmoitettu aina ALV:n kanssa eli esim. maksuaikasopimuksen kuukausierän summaan ei enää lisätä mitään maksuja. Tarkistathan vielä laskuerittelystä että miltä ajalta kyseinen lasku on ja miltä ajalta laitemaksut on laskutettu. Usein ensimmäinen lasku on siis laskutettu hieman pidemmältä ajalta kuin kuukaudelta ja sen vuoksi summa on voi olla suurempi kuin normaali kuukausierä. Jos laskun kanssa on edelleen jotain epäselvää niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että voimme selvittää tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos.

    https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Elokuun askussani on laskutettu 42 tekstiviestistä Suomeen ja 3 ulkomaille, joista 2 EUn ulkopuolelle. Puhelimeni muistin mukaan olen lähettänyt vai 4 viestiä kotimaahan. Miten saan selville, mistä nuo ylimääräiset viestit on lähetetty tai onko laskutuksessa tapahtunut virhe?
    Raija
  • Saat tarvittaessa Minun Palvelusta auki tapahtumakohtaisen erittelyn laskusta. Siitä voit tarkistaa nuo tekstiviestit.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Olen monta kertaa yrittänyt kirjautua Minun Palveluuni, mutta se ei onnistu millään. Aina tulee ilmoitus, että käyttäjätunnus tai salasana on väärin.  Käytin sähköpostiosoitettani käyttäjätunnuksena, mutta se einäköjään kelpaa.  Mistä saan sen oikean käyttäjätunnuksen - ja mikä ihme se edes on?
    Raija
  • Kirjautumiskentän alla osoitteessa minunpalveluni.dna.fi on linkki "Ongelmia kirjautumisessa?", pääset siitä eteenpäin jos kirjautumisessa on ongelmaa.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Nyt pääsin vihdoin sinne Minun palveluuni ja sieltä asiakastietoihin, mutta ei sieltä löydy mitään selitystä tekstiviesteistä - joita siis en ole lähettänyt mutta joista on laskutettu.
    Raija
  • Kun menet kohtaan "Laskut", on laskun perässä linkki "Erittely", josta saat auki laskuerittelyn missä näkyy milloin ja mihin numeroon (numero osittain peitettynä) viestit on lähetetty. Erittely avataan Tapahtumat-painikkeella, joka on nähtävissä vain niillä laskuilla joilla on tapahtumia.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kiitos, löysin jo - poikani avustuksella 😀

    Raija
  • En löydä sähköpostista minulle tullutta köödia
    Unto Mononen
  • hei! saisinko sähköpostiini kaikki liittymät ja kuukausi hinnat mitä meidän taloudessamme on dna:lta? 2 laskua taas yli 150e/kk,toinen sähköpostiin ja toinen kotiin?
    Raija
  • Hei Raija! Tämä on julkinen tukifoorumi, jossa voimme auttaa ja neuvoa yleisellä tasolla. Näet omat sopimuksesi kirjautumalla Minun Palveluun tai Oma DNA -sovellukseen. Laskultasi voit myös tarkistaa mistä siinä laskutetaan ja mitkä ovat liittymäkohtaiset hinnat. Laskun sivulta 2 eteenpäin löytyy liittymä-/palvelukohtainen erittely hintoineen.

    Jos sopimuksiasi on tarvetta tarkistaa esim. hintojen osalta, niin tämä hoituu näppärästi soittamalla maksuttomaan Myyntipalveluumme 0800 550 044 (ma-pe 9-20, la 10-16) tai vaikkapa lähettämällä viestin Oma DNA -sovelluksessa. Sovelluksen saat ladattua iOS:lle ja Androidille puhelimen sovelluskaupasta.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • En ole kirjoittanut viestiä, johon yllä on vastaus.  Kysyjä on ehkä joku muu, jolla on sama etunimi.
    Raija
  • Kommunikoimme täällä tukifoorumilla pääasiassa nimimerkeillä tai etunimillä. On siis mahdollista, että joku käyttää kanssasi samaa nimeä sillä erillistä kirjautumista ei vaadita.
    Viimeisin vastaus oli kirjoitettu juuri edellä kyseistä asiaa tiedustelleelle Raijalle.
    DNA Jukka palvelupäällikkö
  • Mikä juttu tää oikein on edellisessä laskussa 2kpl palveluviestejä nut tuli lasku jossa  3kpl palveluluviestejä noin 5€kpl selasin viel puhelimesta viesti historiaa ei yhtäänlöydy palveluviestejä eikä paljon muitakaan mitä pitäs tehä on 2laiset kiellot puhelimessa
    Jukka p
  • Hei Jukka! Löydät laskun erittelyn viimeiseltä sivulta tarkemmin tiedot palveluviesteistä joista sinulta on veloitettu
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Juu kävin kahtoon laskun siinä oli 2kpl minuutin sisään en ikinä oo noitä lähettäny ja kaikki sinne NTHAG miten voi laskun läh vaikken oo viestiä lähettäny
    Jukka p
  • MINÄ En ole DNA miksi nää valitukset tulee minun sähköpostiin HÄH
    Pentti Laitinen
  • Hei Pentti!

    Saat lopetettua sähköposti-ilmoitukset tästä tai muista tukifoorumin keskusteluista klikkaamalla saamasi viestin lopussa näkyvää linkkiä.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Hei Jukka!

    Tässä tapauksessa saattaa olla kyse jonkinlaisesta kestotilauksesta. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 044 144 044 tai laittamalla viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta, niin pääsemme tutkimaan veloituksia tarkemmin. Kiitos!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minä en edelekään ole DNA miksi nänä tulee minun postiin, HÄH
    Pentti Laitinen

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.