Mìnun palveluni kirjautuminen
Olen unohtanut salasanani ja sähköpostia jolla tunnukset muinoin on tehty ei ole enään olemassa. Ja uutta tunnusta ei voi tehä koska minulla jo on tunnus. Kuinka tästä eteenpäin?
Seuraa viestiä
47
seuraajaa
Jos sinulla on käytössä mobiilivarmenne niin pystyt kirjautumaan myös tällä Minun palveluuni ja tämän jälkeen vaihtamaan sähköpostiosoitteen oikeaksi ja resetoimaan salasanasi. Muussa tapauksessa olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin selvitetään tilanne kuntoon sitä kautta, kiitos.
https://www.dna.fi/yhteystiedot
Haluaisin tietää miksi viimeisin puh. laskuni on 42.07 € ? Juuri vaihdoimme nopeampaan ja sen piti olla alle 30 € ?
Vai onko minulla rästissä jotain mistä en tiedä ?
Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise yhteys- tai asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.
Kannattaa vielä tarkastaa laskuerittelystä miltä ajalta palveluista on veloitettu ja mistä liittymästä on kyse. Voi olla, että laskutusjakso on pidemmältä ajalta kuin kuukaudelta ja kyse voi olla vielä vanhan liittymän viimeisestä kuukausimaksusta.
Mikäli asia ei kuitenkaan selviä laskulta, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka tavoitat näppärästi Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung) Google Play -kaupasta.
Löydät laskut myös Minun palvelustani osoitteessa www.dna.fi/minunpalveluni
Ylimääräinen liikasuoritus kuittaa automaattisesti tulevia laskujasi.
Etkö pääse kirjautumaan itsepalveluun? Saatko jonkin virheilmoituksen?
Pahoittelut, että et ole vielä saanut vastausta! Kaikkiin viesteihin vastataan kyllä. Vikatilanteissa kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalvelumme vikapäivystykseen maksuttomassa numerossa 0800 300 500.
Mitään yleistä vikaa ei ole ollut tiedossa. Mikäli ongelmat ovat vielä ajankohtaisia, niin otathan yhteyttä asiakaspalvelumme vikapäivystykseen maksuttomassa numerossa 0800 300 500 jossa voidaan tutkia tilannetta tarkemmin.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin voidaan vaihtaa laskutustavaksi sähköpostilasku. Tavoitat asiakaspalvelumme näppärästi Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
Kaikki hintamme on ilmoitettu aina ALV:n kanssa eli esim. maksuaikasopimuksen kuukausierän summaan ei enää lisätä mitään maksuja. Tarkistathan vielä laskuerittelystä että miltä ajalta kyseinen lasku on ja miltä ajalta laitemaksut on laskutettu. Usein ensimmäinen lasku on siis laskutettu hieman pidemmältä ajalta kuin kuukaudelta ja sen vuoksi summa on voi olla suurempi kuin normaali kuukausierä. Jos laskun kanssa on edelleen jotain epäselvää niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että voimme selvittää tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos.
https://www.dna.fi/yhteystiedot
Jos sopimuksiasi on tarvetta tarkistaa esim. hintojen osalta, niin tämä hoituu näppärästi soittamalla maksuttomaan Myyntipalveluumme 0800 550 044 (ma-pe 9-20, la 10-16) tai vaikkapa lähettämällä viestin Oma DNA -sovelluksessa. Sovelluksen saat ladattua iOS:lle ja Androidille puhelimen sovelluskaupasta.
Viimeisin vastaus oli kirjoitettu juuri edellä kyseistä asiaa tiedustelleelle Raijalle.
Saat lopetettua sähköposti-ilmoitukset tästä tai muista tukifoorumin keskusteluista klikkaamalla saamasi viestin lopussa näkyvää linkkiä.
Tässä tapauksessa saattaa olla kyse jonkinlaisesta kestotilauksesta. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme joko soittamalla numeroon 044 144 044 tai laittamalla viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta, niin pääsemme tutkimaan veloituksia tarkemmin. Kiitos!
Voit kirjautua myös mobiilivarmenteella, tällöin kirjautumiskentässä näkyy oma kenttänsä puhelinnumerolle (syötetään normaalissa muodossa, esim 0441234567) ja oma häirinnänestokoodille (jos se on käytössä).
Onko ongelma vielä ajankohtainen vai aukevatko laskutiedot jo normaalisti? Koskiko ongelma jotakin tiettyä laskua vai koko laskuarkistoa? Tällä hetkellä tiedot näyttäisivät aukeavan normaalisti.
Jos on DNATunnus ainoa mahdollisuus on kertakäyttöinen ssalasana. Erittäin typerää!!
Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise yhteys- tai asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin voidaan katsoa tilannetta tarkemmin. Tarkemmat yhteystiedot täällä.