Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Minun palveluni sähköpostiosoite vaihtunut

En pääse lukemaan sitä sähköpostia, joka on minun palveluni tunnus. En myöskään muista käyttämääni salasanaa.

Yritin kirjautua pankkitunnuksilla, mutta palvelu hyväksyy jatkohommelit vain em.sähköpostin kautta.

Haluaisin vaihtaa tunnukseni toiseen sähköpostiin ja jatkaa asiointia DNA:ssa.

Kommentit

  • Hei Jaana!

    Jos sinulla ei ole enää pääsyä tuohon vanhaan sähköpostiin, onnistuu Minun palveluni -käyttäjätunnuksen vaihtaminen soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 044 144 044 (ark. 8 - 18, la 9 - 16.30).
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Olen vaihtamassa puhelinliittymääni DNA:lle. En löydä sivuiltanne asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta. Tämä on minulle oleellinen asia, jota edellytän. En käytä verkkopalveluja, enkä rupea soittelemaan mihinkään maksullisiin palvelunumeroihin. Haluan sähköpostiosoitteen, johon voin laittaa asiani, ja sitten asiasta tietävä henkilö voi ottaa minuun yhteyttä soittamalla (pystyn kyllä hyvin rajoitetusti vastaamaan puhelimeen) tai sähköpostitse.
  • Hei T3!

    Sivuillamme on vain yhteydenottolomake, joka tulee käsittelyyn täysin samalla tavalla jonoon kuin sähköpostitkin. Lomakkeella on vaaditut kentät mm. asiakastiedoille jotka tulee täyttää, tällöin asian käsittely nopeutuu ja jonossa ei ole turhaan viestejä joissa tarvitsee pyytää asiakastietoja ennen kuin asiaa voidaan käsitellä. Kun vastaamme viestiisi, voit toki jatkaa samassa sähköpostiketjussa tämän jälkeen.

    Yhteydenottolomake löytyy osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot 
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Asiakaspalvelu DNA. Minulla on sama ongelma kuin edellä. Sähköpostiosoitteeni on muuttunut. En pääse kirjautumaan edes minunpalveluuni DNA. Voisitteko luoda minulle uuden DNA tunnuksen
    Anne
  • Hei Anne!

    Jos sinulla ei ole enää pääsyä tuohon vanhaan sähköpostiin, joka on ollut DNA Tunnuksesi käyttäjätunnus, onnistuu käyttäjätunnuksen vaihtaminen soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 044 144 044 (ark. 8 - 18, la 9 - 16.30).
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Toivon, että soitatte minulle päin. Hallinnoin kahta DNA liittymää, vaikka oma puhelimeni on Elisalta. Lisäksi minulla on kauttanne  DNA TV liittymä. Turhaa tuhlata aikaa roikkumalla jonotuksessa. Olen nyt tavoitettavissa.
    Anne
  • Tämä tukisivustomme on julkinen keskustelupalsta, emmekä voi ikävä kyllä ottaa tätä kautta soittopyyntöjä vastaan. Halutessasi voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös osoitteesta https://www.dna.fi/yhteystiedot löytyvän Lähetä meille viesti -lomakkeen kautta, tarvittaessa olemme sinuun yhteydessä puhelimitse.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Onko liitymäni käyttö ilman miitään lisämaksuja.. lomamatkalla unkarissa..puh 050044203
    Jari
  • Moi Jari,

    Tätä kautta emme voi selvittää asiakkuuksiin liittyviä asioita, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.