Minun palveluni -sivut

Miten voin lähettää teille palautetta, että omat sivut eivät toimi, kun siellä oleva palautelomakekaan ei toimi?  

Yritin katsella omia tietojani, mutta ne eivät lataudu, vaan tulee virheilmoitussivu. Myöskään mitään DNA:n palveluja ei omien sivujen mukaan ole käytössä, vaikka tietääkseni käytössäni on puhelinliittymä ja laitesopimuskin on tehty. Laskujani ei löydy ja sivulla on kehoitus ottaa yhteyttä asiakaspalveluun - jonka linkki ei toimi, vaan tulee virheilmoitus. 403 Forbidden -serverivirheilmoituksen onnistuin myös saamaan. 

En tiedä olenko ainoa tämän ongelman kanssa painiva, mutta siis onko ainoa vaihtoehto jonottaa puhelinasiakaspalveluun? Vai onko ongelma laajempikin ja korjaus tulossa? Sivut ovat muutenkin älyttömän tahmeat ja hitaat.
Annina R Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Tätä sähköpostiosoitetta on täällä aikaisemmin tarjottu:

    palvelu@dna.fi

    Pekka
  • Lisäys:

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30

    Pekka
  • Moikka Annina! Oletko kokeillut DNA Minun palveluni -sivuston toimintaa toisella selaimella tai toisella laitteella? Selaimen evästeiden poisto voisi myös auttaa tilanteessa
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Pitää paikkansa.Minun palveluni sivut tahmaa aika useasti.
    Odota,odota,odota.Ladataan,ladataan,ladataan.
    Ei ole selaimien vika,eikä evästeiden,eikä laitteiden.
    Vika on DNA päässä,mitä ei kuitenkaan myönnetä.
    Ainahan vika on asiakkaan / asiakkaan laitteissa.

    BQ24

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.