Minunpalveluni.dna.fi kirjautuminen

Se sähköposti on vanhentunut, millä olen kirjautunut  minundnaahan.  Ja joku muu yhteydenottokeino pitäisi löytyä, kuin se että puhelimella joutuu ottamaan yhteyttä ja sitten se puhelu maksaa maltaita.

Anna Liisa Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Sähköpostitilin ei tarvitse olla käytössä , että sillä voi kirjautua Minun palveluihin.

    Siis jos muistat sen vanhetuneen sähköpostiosoitteesi ja salasanan Minun palveluun , niin voit sillä kirjautua palveluun ja siellä sitten vaihtaa kirjautumisessa käytämäsi uuteen , joka toimii. Sen uuden tunnuksen tulee toimia , että voit sinne saapuvan vahvistuslinkin saada , jolla uusi tunnus aktivoituu.
    Veikko
  • Hei Anna Liisa!

    Mikäli et muista tunnuksia palveluun, niin otathan siinä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan päivittää uusi sähköpostiosoitteesi.

    Tavoitat asiakaspalvelumme myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Kiitos.
    Oma DNA sovelluksen lataaminen ei hyödyttänyt, koska sovelluksen käyttö vaatii kirjautumisen. Kirjautuminen ei onnistu, koska dna:n nykyinen salasana ei ole tiedossa. Eli asiakaspalveluun ei voida olla sitä kautta yhteydessä.

    -> Tarvitaan uudet salasana, mutta tätä varten on päivitettävä sähköpostiosoite, sillä kirjautumiseen käytetty sähköposti on vanhentunut tai lukittu.

    -> Tai on voitava luoda uusi dna tunnus eli rekisteröidyttävä uudelleen.



    Anna Liisa
  • Puhelinpalvelumme tavoittaa numerosta 044 144 044. Soittaminen numeroon maksaa normaalin kotimaanpuhelun verran.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • En pääse katsomaan tv kanavia ollenkaan. Tilasin eilen illalla että näkyisi sub tv ohjelmat 3tv jne
    Virpi Viljanen
  • Hei Virpi!

    Nettikaupan kautta tilauksissa on muutaman päivän käsittelyaika. Jos teit tilauksen esim. puhelimitse niin kannattaa alkuun kokeilla hakea kanavia uudelleen. Mikäli kanavat eivät tämänkään jälkeen lähde vielä näkymään niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 044 144 044.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Nimen vaihtaminen:
    Hei, olen omistaja ja haluan liittymän omalle nimelleni
    Eva Hänninen, puh.xxxxxxxxx
    Kuinka se onnistuu? Kiitos!

    Eva Hänninen
  • Hei Eva,

    Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin hoidetaan homma kuntoon, kiitos.

    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Hei!
    Vaihdoin alkuviikosta liittymäni DNA:n Rajaton 4 G (?) ja sain sähköpostiini DNA:lta tilausvahvistuksen/sopimuksen 20.10.2020. Puhelinmyyjänä oli Aleksi Impiö. Samalla vaihdoimme mieheni liittymän DNA:lle ja siitä tuli minun sähköpostiini erikseen hänen tilausvahvistuksen/sopimuksen, joka on tallessa sähköpostissani. Minun liittymääni koskeva sähköposti on hävinnyt sähköpostista = olen vahingossa poistanut sen. Onko mitenkään mahdollista saada se uudelleen, kun siinä oli kaikki tiedot uudesta liittymästä.

    Irmeli
    Irmeli Tahvanainen
  • Hei Irmeli! Mikäli et saa palautettua poistamaasi viestiä sähköpostisi roskakoristasi, niin tilausvahvistus voidaan lähettää uudelleen kun olet asiakaspalveluumme yhteydessä.
    DNA Ida T palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.