Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Missä laskut luuraa?

Jollain toisellakin oli jo joulukuun aikana samainen ongelma, mutta otan tämän esiin uutena viestinä, koska hänen saamansa vastaukset eivät auttaneet.
Minun palveluni/Laskut kohdasta ei löydy yhtään ainutta laskua. Sen sijaan näkyvissä on vain viesti:
"Sinulla ei ole laskuja. Näytämme lopetettujen asiakkuuksien laskut 6 kuukauden ajan. Jos haluat vanhempien laskujen tietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme."

Yhtään asiakkuutta ei tuona aikana ole lopetettu ja sähköpostiini on kyllä puhelinlasku tullut. Olisin nyt tarkistamassa, että olenkohan sen jo maksanut ja tätä kautta olen ainakin ennen nähnyt kaikki laskuni ja niiden tilan.

Kommentit

  • Hei MK!

    Oliko kyse puhelinlaskuista? Löydätkö nämä kun klikkaat kirjautumisen jälkeen etusivulta kyseistä liittymää tai laitetta ja siirryt tämän jälkeen laskunäkymään?

    Samaan puhelinlaskunäkymään pääset myös klikkaamalla etusivulta tuota Laskut-osiota ja tämän jälkeen seuraamalla sivun ylälaidata löytyvää Etsitkö laskuasi? Osan laskuista (mm. puhelinliittymien laskut) löydät toisesta osiosta -linkkiä. 


    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Minun palveluni laskut-osio on surkeimpia mitä olen nettisaiteilla nähnyt.
    Muistutuksia kyllä sähköpostiin tulee, mutta kun avaa linkin ja kirjautuu tunnuksillaan tähän 'minun palveluni' sivustoon, ei näy yhtään avointa laskua ja historiakin on ihan tyhjä.

    Sitten jos jaksaa lukea pienellä painetut tekstit löytyy jostain ihmeen syystä erillinen linkki selityksellä 'osa laskuja voi olla täällä...'

    Sieltäkään ei kuitenkaan löydy esim laitteen maksuaikalaskuja..

    Kannattaisi ehkä käydä tutustumassa kotimaisen kilpailijan sivuihin noin vertailun vuoksi.
    Esa Salmi
  • Hei Esa!

    Kiitos palautteestasi. Pyrimme ehdottomasti saamaan tuon Minun palveluni -laskunäkymän selkeäksi ja yhtenäisemmäksi.

    Maksuaikalaitteiden laskut löytyvät samasta paikasta kuin puhelinlaskutkin, kunhan poraudut kyseisen laskutussopimuksen tietohin. Laitelaskuihin pääset myös kirjautumisen jälkeen etusivulta kyseistä laitetta klikkaamalla ja siirtymällä tämän jälkeen Laskut-näkymään.

    Mikäli laskujen suhteen on vielä epäselvyyttä, autamme tarvittaessa puhelinpalvelun lisäksi myös Facebookissaja Twitterissä.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Sain muistutuksen laskusta jotan en ole koskaan saanut, vaihdoin sen nyt e-laskuksi ja maksoin sen. olenkohan nyt maksanut sen kaksi kertaa. tapanani on hyväksyä kaikki laskut koneella heti kun ovat tulleet hyväksyttäviksi.
    Kari Lineri
  • Ok
    Kari Lineri
  • Hei. Aukaisin myös uuden liittymän 4.12.17 ja laskutuspäivä on kuukauden ensimmäinen päivä. En ole saanut yhtään laskua sähköpostiin eikä niitä myöskään löydy sen toisen linkin takaa täältä omadnasta. Tätä ihmettelen, sillä olettaisin, että ensimmäinen lasku olisi jo tullut.
    Annika Eräkannas
  • Hei Annika!

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jossa voidaan tarkastaa nuo laskujesi tilanne tarkemmin.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Tuli SMS- ilmoitus laskusta ja kehotettiin katsomaan minunpalveluni.dna.fi. Vesiperä, ei osumia.
    Riittää minun osaltani. Olen kuluttanut tämän kanssa vaadittavat 5 min työaikaani, jonka olisin voinut käyttää halkoja hakaten. Tulkaa täältä hakemaan maksu. Rahat odottavat tuossa keittiön pöydän kulmalla.
    Maija Mehiläinen
  • Onko teidän sähköpostijärjestelmässä häiriö vai mikä ihme on kun en ole saanut yhtäkään sähköpostilaskua? Nyt tietenkin joudun maksamaan viivästysmaksun laskusta mikä ei koskaan tullut ilmoittamaani sähköpostiin.
    Markku
  • Hei Markku!

    Jos laskutustapana on sähköposti eikä alkuperäistä laskua ole näykynyt niin kannattaa tarkistaa ettei se ole mennyt esim. roskapostikansioon. Tarkemmin laskutusta voidaan tarkastella kun olet yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Moi

    Ei ole mennyt roskapostikansioon, se oli ensimmäinen mitä tarkistin. Tein haun dna nimellä ja vain kaksi osumaa, nekin vuodlta 2016
    Markku
  • Onko mahdotonta että kaikki dna laskut olisi yhtenä laskuna niin olisi parempi seuraamisen kannalta. Nyt kun niitä tulee vähän silloin sun tällöin niin en oikein saa selvää mikä on mikäkin lasku
    Kari Lineri
  • Hei, kiitos palautteestasi. Aivan kaikkia palveluita ei ole mahdollista saada samaan laskuun, esimerkiksi kanavapaketin ja/tai kiinteän laajakaistan laskua ei ole mahdollista saada samaan laskuun puhelinliittymän laskun kanssa.

    Laskun erittelysivuilta näet aina mitä palveluita laskulla veloitetaan. Jos saat laskusi sähköpostitse tai verkkopankkiin e-laskuna, niin mukana tulee liitteenä pdf -kopio laskusta ja sen avaamalla näet tuon erittelyn.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Sama ongelma minullakin, laskuja ei ole tullut sähköpostiin eikä edes näy minun palveluni-sivulla, eikä linkistä.
    Miina
  • Hei Miina!

    Mikäli et löydä avoimien laskujen tietoja niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, että voimme selvittää tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä:
    https://www.facebook.com/dna.fi
    https://twitter.com/DNA_Palvelu

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei! Olen täysin samaa mieltä tämän viestiketjun aloittajan Missä laskut luuraa -kanssa. Sain eilen sähköpostiini viestin uudesta laskusta, jota en ole vielä maksanut, kun eräpäivä on n. 24.2. MIKSI IHMEESSÄ maksamaton lasku ei näy kohdassa Laskut???? Mitä siitä linkistä yleensä voi nähdä, minulla se on aina ollut tyhjä.
    Selkiyttäkää laskujen löytymistä. Etusivulle kohta laskut, josta näkee maksamattomat ja maksetut laskut. Yhden asiakkaan kaikki laskut eri toiminnoista saa kyllä nykytekniikalla niputettua.
    Riitta
  • Näyttää siltä etteivät jotkut osaa lukea  ja käyttää DNA:n minun palveluni sivua. Sehän on yhtä selkeä ja helppo kuin minun Elisa palvelu. Käytän molempia palveluja eikä ongelmia ole ollut. Jos lasku osiossa lukee, ettei sinulla ole laskuja, kannattaa uskoa tähän. Ei sinua laskuteta olemattomasta!,  Kyllä niin Elisa kuin DNA laskuttaa varmasti jos maksu on erääntynyt.Kun olet kirjautunut DNA minun palveluun sieltä löytyy kaikki tarvittava tieto.Löytyy mm laskut laatikko jota napauttamalla näet oman maksuhistoriasi. Suosittelen muuten siirtymistä E-laskuun, jos et osaa käyttää DNA palvelua. Silloin maksustasi huolehtii pankkisi.
    Arto
  • Dna huononsi pari kuukautta sitten Minun palveluitani ja laskujen löytäminen sieltä on nyt turhan monen mutkan takana. Lisäksi sivusto antaa harhaanjohtavavia ilmoituksia.

    Ennen laskuihin pääsi suoraan Minun palveluihini kirjautumisen jälkeen suoraan etusivulta. Nyt suorat linkit etusivulta on poistettu.

    Lisäksi, kun klikkaa laskut, saa ensin viestin Sinulla ei ole laskuja. Kun odotat hetken, tämä teksti korvaantuukin toisella tekstillä Osan laskuista (mm. puhelinliittymien laskut) löydät toisesta osiosta.

    Vasta kun olet tehnyt tämän salapoliisityön, pääset vihdoin ja viimein laskuihin käsiksi. Mikäli salapoliisityö ei kiinnosta, pääset laskuihin klikkamalla "toisesta osiosta" myös täältä keskusteluista.
    irritus
  • Moi!
    Pankista tuli ilmoitus saapuneesta laskusta 20.02.2018 klo 13.37. Lasku ei kuitenkaan näy DNA laskuissani, että voisin tarkastaa. Miksi näin?
    Turo Valtonen
  • Moi Turo!

    Etkö siis löydä laskua itsepalvelusta?
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Ei siellä näy kuin yksi maksettu lasku, ei erääntyvää
    Turo Valtonen
  • Oliko kyse matkapuhelin- vai laajakaista- tai TV-palvelun laskusta?

    Matkapuhelinlaskut löytyvät Minun palvelustani eri osiosta, kuten irritus aiemmassa viestissään perusteellisesti selvitti. Matkapuhelinlaskut löydät myös klikkaamalla kirjautumisen jälkeen etusivulta kyseistä liittymänumeroa tai laitetta ja tämän jälkeen valitsemalla vasemmalta valikosta 'Laskut'.

    Laajakaista- ja TV-laskut löydät klikkaamalla suoraan 'Laskut' -linkkiä etusivulta.

    Tämän lisäksi laskun pitäisi olla nähtävissä myös suoraan verkkopankissa.



    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Suosittelen teille kaikille, jotka ette löydä erääntyviä laskujanne tekemään E-laskusopimuksen pankkinne kautta. Silloin huolenne ovat ohi, koska pankkinne hoitaa homman. Muutenkin E-lasku on huoleton,koska laskun maksaminen ei jää muistin varaan.
    Arto Turpeinen
  • Moi. Olen hukannut dna laskun jonka toivoisin voivani maksaa. Kyseessä on e- lasku. En voi sitä itse maksaa sairauteni vuoksi. Kiitos vastauksesta
    Eero-Pekka vuorensols
  • Hei Eero-Pekka!

    Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta joten ethän jaa tänne tietojasi, kiitos. Osoitteesi on poistettu aikaisemmasta viestistäsi. Mikäli tarvitsen laskun tietojasi löydät ne Minun palvelustani. Voit olla myös yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei !

    Onko aivan mahdoton asia lähettää ky hukkunut lasku paperilaskuna ?
    Joka paikassa käsketään kirjautumaan oma dan palveluihin ,mutta kysesieen palveluun ei meillä ns " auttajilla" ole tunnuslukuja niin ei onnistu.

    kysyy  Epin puolesta vanha äiti ! joka ei ymmärrärrä  tietokoneiden hienouksia
    Eero-pekka Vuorensola
  • Laskukopio voidaan toki lähettää myös paperisena kunhan olette yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Minulla laskut erääntyvät kuun 11.päivä. käytössä sähköpostilasku.
    Nyt on eräpäivään aikaa 3 päivää. Laskua ei ole tullut sähköpostiin, eikä myöskään "minunpalveluni"-sivustolla näy avoimia laskuja.

    Missä luuraavat?
    Jarkko
  • Hei Jarkko,

    Olisithan ongelmasta yhteydessä asiakaspalveluumme niin katsotaan tilannetta tarkemmin, kiitos!
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Munkin lasku luuraa jossakin. Tuli kyllä sähköpostiin. mutta hävisi sieltä ennekuin ehdin maksaa, myös viesteistä saapumisilmoitus hävisi.
    Maksoin summanmutikassa vanhalla viitteellä  oikeaa summaa suuremman summan, koska en tarkkaa summaa enää muistanut.
    Koittakaahan nyt saada nämä laskut sinne minun palveluuni helpommin löydettäväksi.
    Ja äläkä vastaa minulle , että voit vaihtaa e-laskuksi. EN VOI. olen yrittäjä ja tarvitsen alv erittelyn

    Onko ihan mahdoton ajatus teille laittaa pääsy minun palveluuni pankkitunnuksilla kuten monille muillekin laskuttajille. Siten tunnukset olisivat aina mukana tai jopa omassa päässä muistissa.
    Hukkasin jo kolmatta tuntia tässä kallista aikaani.
    Pitääkö vaihtaa operaattoria ?
    Vastausta en tule lukemaan näiltä sivuilta.
    Liisukka

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.