Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Mistä saan selville prepaid-liitymän saldon?

Hallussani on prepaid-liittymä ja en tiedä kuinka paljon saldoa on käytetty

Jallu Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    DNA:n prepaid-asiakkaana käytössäsi on mobiilisivusto m.prepaid.dna.fi. Vielä helpompaa on ladata puhelimeesi DNA Prepaid -mobiilisovellus, jonka kautta sivuston käyttö on kaikkein yksinkertaisinta.

    Mobiilisivustolla voit:

    tarkistaa liittymäsi puhelinnumeron, saldon, liittymätyypin ja voimassaoloajan
    ostaa datapaketteja
    kytkeä turvaominaisuuden
    ladata lataussetelin
    vaihtaa liittymäsi kielen
    Mobiilisivuston käyttö on maksutonta. Liittymäsi saldo ei kulu, vaikka puhelimesi siirtää dataa ladatakseen m.prepaid.dna.fi -sivun.

    Sivuston käyttö
    Mobiilisivustoa käyttääksesi mene DNA:n prepaid-liittymää käyttävällä puhelimella tai tabletilla osoitteeseen m.prepaid.dna.fi. Varmista, ettet ole yhteydessä WiFi- tai WLAN-verkkoon, jolloin liittymäsi automaattinen tunnistaminen ei onnistu.

    Mikäli puhelimesi internet-selain käyttää välityspalvelinta (proxy), voit saada tekstiviestin, jossa sinua pyydetään tunnistautumaan. Toimi viestissä olevan ohjeen mukaisesti ja tunnistaudu antamalla puhelinnumerosi. Tekstiviestillä tunnistautumista edellyttävät muun muassa Nokian Asha-mallit.

    Tuetut puhelinmallit
    Mobiilisivun tulisi toimia ainakin puhelimilla, joissa on nykyaikainen Windows Phone, iOS, Android tai Symbian -käyttöjärjestelmä. Tällaisia puhelimia ovat muun muassa kaikki Nokian Lumia, Applen iPhone ja Samsungin Galaxy-mallit. Voit ladata mobiilisovelluksen puhelimesi sovelluskaupasta.

    Asiointi DNA:n palveluissa puhelimilla, jotka eivät tue mobiilisivustoa
    Kaikki vanhemmat puhelimet eivät tue tietoturvan kannalta välttämättömiä tekniikoita, joten mobiilisivuston käyttö vanhemmilla puhelinmalleilla ei ehkä onnistu.

    Voit kuitenkin asioida muiden kanaviemme kautta:

    Saldon tarkistus: Lähetä tekstiviesti SALDO numeroon 14000
    Datapakettien osto: Mene osoitteeseen laturi.dna.fi
    Turvaominaisuuden kytkentä: Soita käyttöpalveluun 0800 412 582
    Lataussetelin syöttö: Soita käyttöpalveluun 0800 412 582
    Kielen vaihto: Soita käyttöpalveluun 0800 412 582

    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Hei! Asun USA:ssa ja olen tulossa pariksi viikoksi Suomeen. Olen viimeksi kayttanyt prepaid-liittymaani joulun 2015 kieppeilla. Onko sama liittyma, sama numero edelleen kaytossani (vai mahdollisesti luovutettu jollekin toiselle)? Muistelen, etta joskus oli kuuden kuukauden 'raja'... Kiitos etukateen vastauksesta!!!

    TMM
  • Hei TTM!

    Prepaid-liittymä vanhenee n. 6 kk kuluessa ellei sille ladata tuona aikana lisää saldoa. Luultavasti iittymäsi on siis ehtinyt jo vanhenemaan ellet ole ladannut sille saldoa tämän vuoden aikana. Jos haluat varmistaa asian niin olethan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos

    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Moi

    Minulla on pitkään käyttämättä ollut prepaid sim. Kun laitan sen puhelimeen se kysyy Pin.koodin ja hyväksyy sen, mutta sitten puhelin ilmoittaa ettei siinä ole simmiä. Voisiko olla, että se on tyhjä tai aika joka se on ollut käyttämättä on ollut niiin pitkä, ettei se enää toimi?

    Heikki
  • Hei Heikki!

    Prepaid-liittymä vanhenee n. 6 kk kuluessa jos sille ei ladata sinä aikana saldoa. On siis mahdollista että liittymä on jo vanhentunut tai SIM-kortti voi olla muuten vioittunut. Jos haluat tarkistaa asian niin olethan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, kiitos.

    DNA Hanna palveluneuvoja
  • M.prepaid.dna.fi sivuston käytöstä, niin ei kyllä ole ilmainen sivusto... Olen aina käyttänyt Wlania. Välillä haluan kuitenkin tarkastella prepaidin saldoa, ihmettelin miten sitä kuluu niin nopeasti. Kuitenkin maksuerittelystä selvisi että datan käyttöön on kulunut jopa 3€, mikä voi johtua ainoastaan kyseisen sivun käytöstä. Harhaanjohtavaa mainostusta!

    Matti
  • Mobiilisivuston käyttö on maksutonta. Liittymäsi saldo ei kulu, vaikka puhelimesi siirtää dataa ladatakseen m.prepaid.dna.fi -sivun.

    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Onko prepaid kortin käyttö riistakameroissa estetty jotenkin, aiemmin minulla toimi, mutta ei enään ole toiminut aikoihin?

    Tapio
  • Hei Tapio!

    Millainen prepaid-liittymä sinulla oli siis käytössä? Milloin liittymä on viimeksi toiminut?

    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Hei.
    Mulla käytössä ns BlindShell-puhelin joka näkövammaisille ja sokeille tarkoitettu Android - puhelin. Puhelin käyttää puhe-eleitä. Miten onnistuu tässä luurissa prepaidin saldon tarkistus? Puh ei ole nettiä mutta myöhemmin tuleva päivitys sen tuo.

    Tuija Kilkki
  • Hei Tuija!

    Prepaid-liittymän saldoa voit kysyä myös tekstiviestillä lähettämällä viestin SALDO numeroon 14600.

    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Hei
    Minulla on käytössä Super prepaid 4g .
    Miten sen saa vaihdettua esim rajaton prepaidiin ? Pitääkö siihen hakea uusi aloitus paketti vai miten ?

    Markku
  • Hei Markku!

    Valitettavasti prepaid-liittymille ei ole mahdollista tehdä liittymätyypin muutoksia samaan tapaan kuin laskutusliittymille, joten jos haluat vaihtaa nykyisen prepaid-liittymäsi toiseen niin tulee sinun ostaa kokonaan uusi liittymä.

    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Mitä ihmettä, miksi en saa vastausta prepaid saldo kyselyyni ja m.prepaid.dna.fi sanoo ettei liittymäni ole aktiivinen. Kuitenkin juuri tänään viimeksi soitin sillä?

    Taisto
  • Hei Taisto!

    Kannattaa ihan ensin testata laitteen uudelleen käynnistämistä. Jos mahdollista niin SIM-korttia voi myös testata toisessa laitteessa. Milloin olet viimeksi ladannut liittymällesi saldoa?

    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Prepaid saldon voit myös tarkistaa viesti koodilla tähti 100 ruutu ja lähetä ja sillon tulee näyttöön paljonko on jäljellä saldoa JA kuinka kauan liittymä on voimassa,tämä on helpoin tapa ja nopein saada saldo selville.
    Kumma homma että TÄTÄ ei kukaan mukamas tiedä??

    Tessu
  • Miten voi tarkistaa salodon liittymästä jolla ei pääse lähettämään tekstiviestiä tai surffaamaan osoitteeseen? Eli mulla on esim. mökillä ohjaamassa ilmalämpöpumppua tällainen liittymä ja olisi kiva jos saldon näkisi jotenkin...

    Timo
  • Voikos siitä ottaa korttia toiseen puhelimeen ja sillä lähettää kyselyn?
    Empä itekkää muuta keksis...

    Tessu
  • Toki kaikki on mahdollista, mutta se vähän syö tuota etäkäytön ideaa, jos pitää matkustaa fyysisesti paikanpäälle smile Toinen käyttökohde on mulla vastaavalla prepaidillä auton webaston etäohjaus ja sekin värkki on sen verran syvällä auton rakenteissa, ettei sitä ihan pienestä tee mieli ottaa pois sad

    no pitänee etsiä siihen sitten joku sellaisen operaattorin liitymä joka olisi kk-maksultaan edullinen ja jotenkin "etäkäytettävissä"

    Timo
  • Hieman se risoo muakin kun ihan normi kännykän kuukausimaksut on DNA.lla nyt 2,50e/kk kun ennen oli 0,67snt/kk että siitä hyvästä saan maksaa että puhelin vaan on..
    Kohta käy samoin kuten kävi lankapuhelimissa että liittymien perusmaksut on SIKAMAISIA!! eikä moni vanhus ostele mitään älypuhelimia ,niille riittää se kestävä vanha Nokian kännykkä pitkäkestosella akulla!
    Kummaa pakkosyöttöä on tää nykyaika,jos otat jonkun niin pitää ottaa sitäkin mitä ei tarvitse ihme homma.

    Tessu
  • Hei Minun prepaid liittymä että saldo 25,00e ei riitä kun käytän 179000
    maksullisia tekstiviestejä Mikä on maksu jotta voin käyttää prepaid;ia
    Kemi 13.1-17
    Sulo Impiö Isoahonk.16

    Sulo Impiö
  • En saanut vastausta kysymyksee!
    Sulo Impiö

    Sulo Impiö
  • Prepaid liittymä n:179000 viestit ei toimi kun saldo 25,00e Millä saldomäärällä ne toimii
    Sulo Impiö Isoahonk.l6 Kemi

    Sulo Impiö
  • Hei Sulo!

    Palvelunumeroiden osalta minimisaldo riippuu täysin käyttämästäsi palvelusta, joten tarvittavaa minimisaldoa emme DNA:n puolelta pysty arvioimaan.

    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Mistä näen onko datapaketti voimassa?
    "tarkistaa liittymäsi puhelinnumeron, saldon, liittymätyypin ja voimassaoloajan

    ostaa datapaketteja"
    Yllämainittu voimassaoloaika lienee liittymän voimassaolo. Haluan tietää onko datapaketti olemassa ja voimassa vai onko data perushinnoittelussa.
    Kysyn tätä, koska ostin datapaketin eilen. Pari tuntia sen jälkeen tuli viesti "liittymällesi on kytketty perusdatahinnoittelu". Haluan selvittää, menikö lataus pieleen ja jos niin mistä syystä se meni pieleen. Vai oliko saapunut viesti edelliseen datapakettiin liittyvä "aiheeton viesti"?
    mikko
  • Datapakettien tarkastelu onnistuu laitteen omalla selaimella osoitteessa m.prepaid.dna.fi ja datapaketteja voi myös ladata käyttämällä DNA Prepaid -sovellusta joka löytyy mobiililaitteen sovelluskaupasta
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Hyvä. Kokeilen tuota. kiitoksia.
    m

    PS Yleisohjeissa lukee

    "Mobiilisivustolla voit 

    ... 


    ostaa datapaketteja
     ...
    "
    Siinä voisi olla "ostaa ja tarkastella datapaketteja" kun sillä kerran voi myös tarkastella datapaketin voimassaoloa, päättymistä jne.


    mikko
  • Hei
    Voinko saada jostain selville dataprepaidin liittymänumeron?Paketti hukassa, kortti muualla, tiedossa viitenumero jolla ladattu laturin kautta.
    Tauno
  • Minulla se ainakin näkyy viestikentässä ("DNA Laturi 041708xxxx") kun haen pankin tapahtumista viitenumerolla sen maksun.
    m

    mikko
  • Danskessa ei löydy kuin viitenumero 71......
    Tauno
  • Hei Tauno,

    menemällä sivulle m.prepaid.dna.fi kyseisellä laitteella jossa sim-kortti on käytössä, näyttää sivu liittymän numeron.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Tämä ei toimi:
    Saldon tarkistus: Lähetä tekstiviesti SALDO numeroon 14000
    Tässä oikea tapa saada saldo DNA Prepaid numerolla ilman viivettä ja virheilmoituksia:
    Näppäile: *100# ja soita.

    Miksi nämä ohjeet puuttuvat?

    Ei mainoksia eikä tarjouksia! Kiitos
    Mario Hakulinen, Mikkeli
  • Hei. Dataprepaidista kysyisin. Voiko ladata uuden paketin ennen vanhan päättymistä siten että se aktivoituu kun vanha loppuu ?
    Jussi
  • Hei Jussi! Datan käyttöaikana tehty uusi datamääräpohjainen lataus lisää jäljelle jääneen datamäärän voimassaoloa uuden datapaketin voimassaolon mukaan.
    Jos lataat "aikaa", niin voit ladata varastoon yhden paketin odottamaan, se tulee käyttöön kun vanha paketti loppuu.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Eli siis jos lataan kuukauden rajatonta käyttöä niin se aktivoituu kun nykyinen loppuu?
    Jussi
  • Eipäs jäänyt uusi paketti odottamaan, vaan se otettiin käyttöön heti vanhan paketin ajan umpeuduttua, vaikka vanhasta oli yli 10Gt dataa jäljellä.
    J
  • Vasta muuten täältä palstalta löysin tuon *100# soita. Se toimii todella nopeasti. Miksi siit ä ei tiedoteta käyttäjille laajemmin ?
    Martti Salomaa
  • Pohdin myös samaa kuin Tessu. MInulla oli kanssa Dna Onni liittymän kk maksu 0,67 € ja nyt se on pari kuukautta 2,90 ja kesäkuun alusta 4,90€. Toisin sanoen  

    623 % hinnankorotus. Tämä kaikki alle puolen vuoden sisällä.


    Martti Salomaa
  • Dna prepaidin saldon ja voimassaolon saa myös selville soittamalla +358800412582, ilmainen. Siellä voi myös ladata R-kioskilta ostetun lataussetelin.
    Asiakaspalvelu voisi myös kertoa tämän eikä aina tuputtaa käyttämään nettiä.

    DNA prepaid käyttäjä
  • sitä juuri ihmetteln että asiakaspalvelu ei kerro asiakkaalle tietoa. Mutta syy lienee siinä että kun opertaattoreilla on hinnat samat, niin nyt koitetaan saada prepaid-käyttäjiä liittymien käyttäjiksi. DNA ehkä tietoisesti rakentaa mielikuvaa että prepaid- littymä on hankala, koska on vaikea ymmärtää miksi tieustelu SALDO numeroon 14000 ei toimi.
    Martti Salomaa
  • Ida T,
    avaatko ystävällisesti tämän lauseesi merkitystä: "Datan käyttöaikana tehty uusi datamääräpohjainen lataus lisää jäljelle jääneen datamäärän voimassaoloa uuden datapaketin voimassaolon mukaan."

    Kaikki ostamasi data on käytettävä 3kk aikana, tai menetät käyttämättä jääneen datan. Ei auta, vaikka ostaisit uuden paketin ennen määräajan umpeutumista.
    J
  • Tänään kello 22 helmikuun viimeisenä päivänä 2017 toimi saldotarkistukset viestinumeroissa 14000 ja 14600. Nopein ja kätevin on kuitenkin *100# soita,koska se tulee automaattisesti näytölle ja kertoo myös voimassaoloajan.
    Martti Salomaa
  • Tänään(1.3.17) klo 15 viesti SALDO numeroon 14000 toimii. Näyttää myös voimassaoloajan.
    Martti Salomaa
  • Numeroon 14600 toimii myös, mutta vastaus ei kerro voimassaoloaikaa.
    Martti Salomaa
  • J nopein edelleen *100# soita. Toimii edelleen ja kertoo voimassaoloajan.
    Martti Salomaa
  • Hei J! Löydät Dataprepaidin käytöstä ja lataamisesta tietoa käyttöoppaasta.

    Ohjeista kohta 5.4; DNA Dataprepaidin osalta liittymässä oleva datamäärä tai aika on käytettävissä myyntipakkauksessa merkityn ajan. Datan käyttöaikana tehty uusi datamääräpohjainen lataus lisää jäljelle jääneen datamäärän voimassaoloa uuden datapaketin voimassaolon mukaan. Muussa tapauksessa käyttämättä jäänyt vanhentunut datamäärä poistetaan. Ehtojen kohdassa ”8.Palvelun voimassaolo” on kuvattu käytön rajoittaminen ja päättyminen.

    Dataprepaidiin voi siis tehdä datamääräpohjainen latauksen, esim. 10 Gt/90 päivää: 19,90 €. Tälläinen lataus lisää jäljelle jääneen datamäärän voimassaoloa uuden datapaketin voimassaolon mukaan.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Kiitos Ida T,
    Tuota selkeämmin sitä ei voi sanoa. Minun pitää sitten ottaa yhteyttä uudelleen asiakaspalveluun, joka on asiasta aivan eri mieltä.
    J
  • Kuinka tarkistan dataprepaidin saldon?
    Käytössä mokkula ja pc eli en voi soittaa tai lähettää viestiä.
    Brian
  • Hei Brian! Vaikka kyseessä onkin mobiilisivusto, voit tarkastella dataprepaid -liittymäsi saldon normaalisti myös tietokoneella osoitteessa m.prepaid.dna.fi
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Kun soitan Käyttöpalveluun ladatakseni lataussetelin, kännyn näyttöön tulee ilmoitus Puhelu ei ole sallittu. Lataus ei onnistu USSD viestilläkään, tulee viesti Tunnistamaton palaute

    Saldokysely SALDO 14000 toimii, saldoa oli jäljellä 0,25 EUR kun yritin latausta.
    Asko
  • Hei Asko!

    Jos käyttöpalvelun numeroon 0800 412 582 soittaminen ei onnistuu niin voit ladata latausseteli myös Laturin kautta Latausseteli -välilehdellä. Jos tämäkään en onnistu niin suosittelen olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, että voimme selvittää ongelmaa tarkemmin, kiitos.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Väheneekö saldo kun tiedustelen *100#.puheaikaa?
    Antti
  • Hei Antti!

    Kyselystä ei veloiteta mitään. Saldon voit tarkastaa maksuttomasti myös mobiilisivustolla tai DNA Prepaid -mobiilisovelluksella.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Vastasitte Brianille 24 pv sitten, että "Vaikka kyseessä onkin mobiilisivusto, voit tarkastella dataprepaid -liittymäsi saldon normaalisti myös tietokoneella osoitteessa m.prepaid.dna.fi". Tieto ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Yritin äsken useampaan kertaan, tuloksena aina teksti "liittymää ei tunnistettu" - siis sitä liittymää, johon teiltä kuitenkin tuli niitä tunnistautumislinkkejä. Pitkän linkin kirjoittaminen tietokoneelle puhelimen pieneltä näyttöruudulta on tosi hankalaa, näyttö kerkiää pimetä kahteen kertaan naputtelu-urakan aikana. Kaikilla meillä ei nähkääs ole - eikä tule - ns. älypuhelinta.

    Olisi mukavaa, jos uusisitte tämän kysymys-vastaus-palstan niin, että tuoreimmat olisivat ensin niin ei tarvitsisi rullata sivun loppuun saakka.
     


    Ystävällisin terveisin
  • Olen rekisteröinyt prepaid liittymäni oma dna palvelussa. Uudessa minun palvelussa rekiströity prepaid ei näy. Prepaid on tietoturvalaitteessa, jolla ei voi tehdä saldokyselyä. Miten saan rekisteröimäni prepaid liittymän saldotiedon, viimeisen voimassaolopäivän sekä puk-koodin selvitettyä?
    Ripa
  • Hei Ripa!

    Jos et löydä kaipaamiasia tietoja Minun palvelustani, saat nämä tarvittaessa asiakaspalvelustamme. Näppärimmin saat yhteyden asiakaspalveluun joko soittamalla numeroon 044 144 044 tai yksityisviestillä Facebookissa.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • hei.
    miksi saldo loppui vaikka en ole puhunut sekunttiakaan. oli 16 euroa saldoa.liittymä dna super prepaid.
    aarre lampinen
  • Hei Aarre!
    Prepaid-liittymän saldo ei kulu itsestään, vaan saldolta veloitetaan aina jotakin tapahtumia. Jos olet esimerkiksi käyttänyt mobiilidataa, veloitetaan tästä hinnaston mukainen päiväveloitus.
    Tarkemmin saldon kulumista voidaan tarkistaa, jos olet yhteydessä asiakaspalveluumme.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Samoin kävi mullakin saldo loppu,vaikka ei sekuntiakaan puhunut.Aarre sosittelen liittymän vaihtoa.

    keijo leskinen
  • Saako vanhentunutta liittymää päälle dna n kautta vaiko haettava uusi kortti?
    jukka tuomisto
  • Hei Jukka,

    vanhentunutta prepaid-liittymää emme ikävä kyllä voi enää palauttaa joten sinun tulee hakea uusi kortti.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Sain lahjaksi 1Gt dataprepaidin joka on voimassa 6kk.
    Kortti on riistakamerassa. Jäljellä olevaa dataa en kai pysty tarkistamaan ilman kortin käyttämistä esim. kännykässä? Data on riittänyt jo kohta tuon 6kk joka on nyt umpeutumassa. Ajattelin ladata lisäaikaa, mutta vaihtoehdot ovat riistakamerakäyttöön aika/maksu-suhteessa kohtuuttomat. Lisäaikaa saa vain 3 kk ja hinta on ylimitoitettu käyttöön nähden. Aikaisempi 1 Gt on riittänyt 6kk ja nyt pitäisi ostaa 3kk parilla kympillä.
    Eikö tosiaankaan lisäaikaa pysty ostamaa vähemmällä datamäärällä pidemmäksi ajaksi?
    Riistakamerat ovat hurjaa vauhtia yleistymässä esim. mökkien valvontakäytössä.
    Hannu
  • Hei Hannu!

    Ainoastaan rekisteröidyn prepaid-liittymän saldon voi tarkistaa ns. etänä Minun palvelustani.

    DNA Dataprepaidille ei voi ladata lainkaan saldoa vaan ladattavissa ovat ainoastaan seuraavat datapaketit:
    •  30 vrk rajatonta käyttöä 19,90 e
    • 7 vrk rajatonta käyttöä 7,90 e
    • 10 Gt / 90 päivää käyttöä 19,90 e 
    • 30 Gt / 90 päivää käyttöä 29,90 e
    Datapaketin voi ladata seuraavissa kanavissa:
    • Laturi (laturi.dna.fi)
    • R-Kioski
    • Lataussetelit
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • miten saan tietää tämän hetkisen summan puhelin laskustani . käytössä normaali liittymä
    tuocco
  • Hei tuocco!

    Laskutusliittymän avoimet laskut ja kuluvan laskutuskauden saldon näet itsepalvelusta.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Mulla on kanssa ongelma jossa dna prepaid näkyi aiemmin, kun olin asianmukaisesti antanut tiedot. Nyt ei näy.
    Puhelimen käyttökin maksoi ensin 0,67 euron kk-maksu nousi 2.90 ja lähes välittömästi 4,90 . Moninkertainen hinnankorotus yht äkkiä.
    Martti Salomaa
  • Hei Martti!

    Tarkoitatko nyt siis ettet näe rekisteröidyn DNA Prepaid -liittymäsi tietoja DNA Minun palveluni -sivustolla? Tämä on tietoinen ominaisuus tällä hetkellä, valitettavasti vanhoja prepaid -liittymiä ei ole itsepalvelussa ainakaan toistaiseksi
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Saako rebait liittymään saman numeron jos kortti katoaa tai muuten turmeltuu.
    Urpo Yli-Njiikilä
  • Kyllä, prepaid liittymä tulee kuitenkin ensin rekisteröidä DNA Minun palveluni -sivustolla
    DNA Iiro palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Viestisi ja nimesi näkyy julkisesti.
Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti. Lue ehtomme