Siirry uusimpaan kommenttiin

Miten asiakaspalveluun otetaan yhteyttä sähköisesti?

Yhteystietosivulla ei näy minkäänlaisia vaihtoehtoja.

436rtsdfsdf Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei!

    Tavoitat asiakaspalvelumme sähköisesti kaikkein helpoimmin ja nopeimmin Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Voit ladata sovelluksen iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Terve,

    En voi.

    Mitä muita keinoja on? Joskus teillä oli esimerkiksi sähköpostiosoite, mutta semmoista ei tuolla ainakaan nyt listata.
    436rtsdfsdf
  • Vieläkö tämä toimii,vai onko suljettu.
    palvelu@dna.fi
    Tombstone
  • Asiakaspalvelumme tavoittaa toki myös sähköpostitse tuosta osoitteesta. Tällä hetkellä tuota kautta on hieman ruuhkaa, joten vastausta voi joutua hieman odottelemaan. Vastaamme kaikkiin viesteihin saapumisjärjestyksessä, mutta olemme yhteydessä kyllä mahdollisimman pian takaisinpäin.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Terve,

    Kiitos tiedosta. On vissiin aika pitkä viestipino kun ei ole tullut vielä vastausta lokakuussa lähettämääni viestiin, mutta odotellaan sitten.
    436rtsdfsdf
  • Tuon viestin kanssa on nyt käynyt kyllä jotakin mikäli vastausta ei vieläkään ole kuulunut. Pahoittelut tästä! Kiireisissä asioissa kannattaa aina soittaa asiakaspalvelumme numeroon 044 144 044.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Ok, mukava kuulla ettei ole ihan niin pitkä jono kuitenkaan. Ei ole kiireellinen juttu, että sähköposti toiminee oikein hyvin.
    436rtsdfsdf
  • Hei
    laskustani ylsi ISO summa 100.73 euroa ja aikaa kulunut 2.40 minuuttia mihin on soitettu .
    voitteko selventää olen jo maksanut kyseisen laskun tänään
    kiitos
    Ari
  • Hei Ari!

    Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Voit tarkastaa puheluerittelyn laskun osalta Minun palvelustani osoitteessa www.dna.fi/minunpalveluni

    Mikäli asian suhteen on tämän jälkeen vielä epäselvyyttä niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tavoitat asiakaspalvelumme myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Jos on lähitienoilla DNA:n myymälä, kannattaisi ehkä mennä sinne selvittämään asiaa. Ainakin Keravalla eilen ei ollut päivällä yhtään asiakasta ja asiani (turha Digitan TV-kortti ja lasku siitä) selvisi 5 minuutissa.

    Ourasi
  • Minulla on vanha SIM-kortti jonka haluan ottaa käyttöön. Puolitoista vuotta sitten lopetin ennakkotiluksen mutta en sulkenut liittymää koska tiesin että haluan avata sen tulevaisuudessa uudestaan.
    Nyt kun asetan Sim-kortin kännykkääni, se ei tunnista Simiä. Kokeilin pari kertaa kahdessa eri puhelimessa mutta ilman tulosta.

    Minulla ei ole mahdollista tulla kauppaanne eikä soittaa teille tällä hetkellä mutta tarvitsen puhelimen käyttööni pikaisesti. Pankkitunnukseni eivät myöskään toimi tällähetkellä joten en voi kirjautua teidän Oma-palveluunne.

    Amy
  • Hei Amy! Tässä tapauksessa pitäisi olla asiakaspalveluumme yhteydessä, jotta pääsemme tarkistamaan liittymäsi tilanteen ja sen, mikä sim-kortti siihen on liitettynä.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • Mitä vaihtoehtoja minulla on tässä tilanteessa? Tosiaan on aika erikoinen tilanne tällä hetkellä kun en pääse fyysisesti käymään myymälässä, en kirjautumaan Oma-palveluun enkä voi soittaa. Onko siis jotain muuta väylää? Laitoin jo sähköpostia osoitteeseen palvelu(at)dna.fi mutta kuulin että s-postiin voi kestää kauan saada vastaus.
    Kiitos jo etukäteen avustasi.
    Amy

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.