Siirry uusimpaan kommenttiin

Miten asiakaspalveluun otetaan yhteyttä sähköisesti?

Yhteystietosivulla ei näy minkäänlaisia vaihtoehtoja.

Kommentit

  • Hei!

    Tavoitat asiakaspalvelumme sähköisesti kaikkein helpoimmin ja nopeimmin Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Voit ladata sovelluksen iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Terve,

    En voi.

    Mitä muita keinoja on? Joskus teillä oli esimerkiksi sähköpostiosoite, mutta semmoista ei tuolla ainakaan nyt listata.
  • Vieläkö tämä toimii,vai onko suljettu.
    palvelu@dna.fi
  • Asiakaspalvelumme tavoittaa toki myös sähköpostitse tuosta osoitteesta. Tällä hetkellä tuota kautta on hieman ruuhkaa, joten vastausta voi joutua hieman odottelemaan. Vastaamme kaikkiin viesteihin saapumisjärjestyksessä, mutta olemme yhteydessä kyllä mahdollisimman pian takaisinpäin.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Terve,

    Kiitos tiedosta. On vissiin aika pitkä viestipino kun ei ole tullut vielä vastausta lokakuussa lähettämääni viestiin, mutta odotellaan sitten.
  • Tuon viestin kanssa on nyt käynyt kyllä jotakin mikäli vastausta ei vieläkään ole kuulunut. Pahoittelut tästä! Kiireisissä asioissa kannattaa aina soittaa asiakaspalvelumme numeroon 044 144 044.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Ok, mukava kuulla ettei ole ihan niin pitkä jono kuitenkaan. Ei ole kiireellinen juttu, että sähköposti toiminee oikein hyvin.
  • Hei
    laskustani ylsi ISO summa 100.73 euroa ja aikaa kulunut 2.40 minuuttia mihin on soitettu .
    voitteko selventää olen jo maksanut kyseisen laskun tänään
    kiitos
  • Hei Ari!

    Huomioithan, että DNA:n tukisivusto on julkinen keskustelupalsta ja kuka tahansa voi lukea viestisi. Älä siis julkaise asiakastietojasi sillä näitä voidaan käyttää väärin.

    Voit tarkastaa puheluerittelyn laskun osalta Minun palvelustani osoitteessa www.dna.fi/minunpalveluni

    Mikäli asian suhteen on tämän jälkeen vielä epäselvyyttä niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tavoitat asiakaspalvelumme myös Oma DNA -sovelluksen chatin kautta. Lataa sovellus iOS-puhelimeen App Storesta tai Android-puhelimeen Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Jos on lähitienoilla DNA:n myymälä, kannattaisi ehkä mennä sinne selvittämään asiaa. Ainakin Keravalla eilen ei ollut päivällä yhtään asiakasta ja asiani (turha Digitan TV-kortti ja lasku siitä) selvisi 5 minuutissa.

  • Minulla on vanha SIM-kortti jonka haluan ottaa käyttöön. Puolitoista vuotta sitten lopetin ennakkotiluksen mutta en sulkenut liittymää koska tiesin että haluan avata sen tulevaisuudessa uudestaan.
    Nyt kun asetan Sim-kortin kännykkääni, se ei tunnista Simiä. Kokeilin pari kertaa kahdessa eri puhelimessa mutta ilman tulosta.

    Minulla ei ole mahdollista tulla kauppaanne eikä soittaa teille tällä hetkellä mutta tarvitsen puhelimen käyttööni pikaisesti. Pankkitunnukseni eivät myöskään toimi tällähetkellä joten en voi kirjautua teidän Oma-palveluunne.

  • Hei Amy! Tässä tapauksessa pitäisi olla asiakaspalveluumme yhteydessä, jotta pääsemme tarkistamaan liittymäsi tilanteen ja sen, mikä sim-kortti siihen on liitettynä.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Mitä vaihtoehtoja minulla on tässä tilanteessa? Tosiaan on aika erikoinen tilanne tällä hetkellä kun en pääse fyysisesti käymään myymälässä, en kirjautumaan Oma-palveluun enkä voi soittaa. Onko siis jotain muuta väylää? Laitoin jo sähköpostia osoitteeseen palvelu(at)dna.fi mutta kuulin että s-postiin voi kestää kauan saada vastaus.
    Kiitos jo etukäteen avustasi.
  • moi ei  puhelin laskua ole tullut  soittakaa minulle xxx

    edit. Numero piilotettu /DNA Ida T
    Jar Hämäläinen
  • Hei laitan tulemaan sähköpostilla äitini valtakirjan. Mikä olisi oikea sähköpostiosoite siihen. Onko se palvelu: palvelu@dna.fi
    Heli Wahlman
  • Hei, tuo on oikea osoite.
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Pitäisi saada PUK-koodi, jotta saisi puhelinen taas toimiman.
    yrjö Mörsky
  • PITÄISI SELVITTÄÄ PUHELIMEN AUKAISUUN TARVITTAVA PUK-koodi.
    yrjö Mörsky
  • Löydät ohjeet PUK-koodin saamiseksi täältä: https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/puk-koodi-127/
    DNA Iiro palveluasiantuntija
  • Hei,
    lopettaisin turhan nettiliittymäni jonka sopimus päättyy 7.7.2021. 

    Mari
  • Hei Mari!

    Ethän jaa yhteys- ja asiakastietoja tänne, sillä kyseessä on julkinen keskustelufoorumi.

    Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta saat hoidettua asian kuntoon. Kiitos!

    www.dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • hei   ostin samsung galaxy A71 kaksi kerta mennut huoltassä  tule sama mitän korjatanut ani sama tule ja menee palvelusi on nolla
    osman
  • Hei Osman!

    Jos puhelin ei edelleenkään toimi, pitäisi se lähettää uudelleen huoltoon joko DNA Kaupan kautta tai suoraan valmistajan huoltoliikkeeseen.Tarkemmat yhteystiedot löydät osoitteesta dna.fi/tuki-huolto
    DNA Ida S palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.