Siirry uusimpaan kommenttiin
Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Miten pääsen eroon DNA-mainoksista netissä?

Minua on jo pitkään häirinneet DNA:n mainokset nettiä käyttäessäni. Nyt tulee näytölle viesti: "Tervetuloa sovellukseen Mobile Broadband", jota ei voi edes sulkea enkä halua painaa "aloita". Alan todella nähdä punaista, kun nään DNA-logon!

Kommentit

  • Hei Sirpa!

    Käytössäsi on ilmeisesti mokkula? Tässä tapauksessa laite uudelleenohjaa hallintasivuilleen, koska se pitäisi päivittää. Kannattaa toimia ruudulla olevien ohjeiden mukaan niin laitteen päivitykset saadaan ajantasalle ja pääset käyttämään nettiä taas normaalisti.
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Ja minä vaihoin kännyliittymän dna:lle,niin johan pukkaa mainosta koko ajan,yrittänyt vaikka mitä että ne saisi pois,aina ilmestyvät uudelleen,oli kyllä
    virhe vaihtaa.
    jomma simola
  • Hei Jomma,

    Voit muokata markkinointilupiasi Minun Palvelussani.
    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • siis haloo,on kysymys puh,liittymästä
    jomma simola
  • Hmmm....

    Käsittääkseni myös puhelinliittymän markkinointitietoja voi hallinnoida Minun Palveluissa  kuten Hanna-Mari edellä kertoi.

    Jos sinulla ei ole Minun palveluihin käyttäjätunnusta , niin täällä voit rekisteröityä ja pääset hallinnoimaan liittymääsi.

    https://ebgw2.dna.fi/std/method/dna.fi/7dfae154008443a5a8a03240ec8d2133fa160f50e0f111e88631005056ac1f80/​​​
    Veikko
  • Kyllähän niitä markkinointitietoja puheliittymissä hallinnoidaan juurikin tuolla Minun Palvelussani. Tämä ei kuitenkaan minun tapauksessa estä Minun Palveluni Viestit-osion mainoksia esim. DNA:n tarjouksista puhelimissa ja liittymissä eikä se varsinkaan estä DNA:n puhelinmyyntiä, jossa esim. ehdotettiin päivittämään liittymää määräaikaisella sopimuksella listahintaa hieman edullisemmin.

    Oli mielestäni silti varsin kallis hinta mitä saa numeroa siirtämällä!

    Eikä tarvinnut edes siirtää, jos oli tyytyväinen myyntinumeron tarjoukseen.
    Asiakas 1M
  • Hei!
    Otin käyttööni DNA Kotimokkulan Premium 4G+ WLAN B715 15. joulukuuta 2018 ja muutaman päivän päästä alkoi Starttis-aloitussivuni käytössä työntyä Mobile Broadband-sovelluksen aloitussivu aina, kun klikkasin jotain hakusanaa.
    Kokeilin sovelluksen avausta, mutta reitittimen kirjautumissalasanaksi ei kelvannut ko. mokkulan käyttöönottoon saatu WiFi-verkkojen yhteinen salasana.
    En edes ymmärrä, miksi minun pitäisi ottaa käyttöön ko. sovellus.
    Terveisin Mauri Palmu
    Mauri palmu
  • haluaisin dplay+  auki mutten tajuu miten?
    helena
  • oma on,
    helena
  • @helena

    "haluaisin dplay+ auki mutten tajuu miten? "

    Dplay+ on maksullinen palvelu. Täällä on tietoa asiasta.

    https://www.dplay.fi/tuotteet

    PS. Tämä foorumi on kaikille avoin ja julkinen keskustelupalsta , jonne ei kannata omia tietojaan julkaista väärinkäytösten välttämiseksi.
    Veikko
  • Hei Helena! Kyseessä ei ole meidän tarjoama palvelu, ethän myöskään laita asiakastietojasi kaikille näkyviin sillä kyseessä on julkinen keskustelupalsta
    DNA Iiro palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.