Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Miten saan DNA 4 G Sierra Black mokkulaan syötettyä uuden kortin PIN-koodin?

Hei!

Miten saan DNA 4 G Sierra Black mokkulaan syötettyä uuden kortin PIN-koodin? Olen poistanut DNA:n kortin (liittymä katkaistu 31.8.) ja laittanut mokkulan tehdasasetuksille. Sisällä nyt uusi kortti ja näyttö kehottaa menemään htpp//dna.mokkula-sivulle. En pysty (vai enkö vain osaa?) hallinnoimaan Oma palvelunkaan kautta Mokkulan asetuksia nyt ainakaan, kun vanha nettiliittymä teiltä on katkaistu.

Kommentit

  • Hei Maria!

    Hallintasivun osoittessa http://dna.mokkula pitäisi toimia vaikka käytössäsi onkin toisen operaattorin netti. Noudata siis mokkulan ohjetta ja kokeile PIN-koodin syöttämistä vielä uudelleen. Laitteen käyttöohjeen löydät tarvittaessa myös osoitteesta https://www.dna.fi/tuki-mokkulat.

    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Hei!

    Kiitos vastauksesta. Olen kokeillut jo kaikki mahdolliset PIN-koodit, mutta herjaa aina vaan, että anna ylläpitäjän salasana. En tiedä ketä tarkoittaa ylläpitäjänä meitä vai teitä? PIN-koodiksi ei ainakaan käy kortin koodi(ei vanhan DNA-liittymän, eikä Elisan nykyinen). Se ei myöskään hyväksy koodiksi sitä, joka oli aiemman verkkoyhteyden salasana. Ajattelin tänään käydä Jumbossa ja samlla DNA-kaupassa apua kysymässä. Kiitos kuitenkin teille!

    Terkuin Maria

  • Hei Maria!

    Löydät mokkulan käyttöohjeen osoitteesta https://www.dna.fi/tuki-dna-mokkula-4g-wlan-s

    Kirjautumiseen käytettävä oletussalasana on 12345

    DNA Iiro palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.