Siirry uusimpaan kommenttiin
Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Miten voi tarkistaa saldon prepaid liittymästä ilman puhelinta?

Miten voi tarkistaa salodon liittymästä josta ei pääse lähettämään tekstiviestiä tai surffaamaan osoitteeseen? Minulla kortti on laitettu hälytysjärjestelmään. Se on.tiedossa että muutoin toimii 12 kk latauksesta.

Kommentit

  • Hei Erkki!

    Ainut tapa tarkistaa saldo tässä tapauksessa on ensin rekisteröidä prepaid liittymä DNA Minun palveluni -sivustolla nimellesi, tämän jälkeen saldotiedot näkyvät sivuston kautta: https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen#
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Kuinka voin tarkistaa käyttämäni riistakameran DNA-Prepaid liittymän saldon
  • Liittymä tarvitsee ensin rekisteröidä, tämän jälkeen voit tarkastella liittymän tietoja DNA Minun palveluni -sivustolla yllä olevan ohjeen mukaisesti. Kirjautuminen tapahtuu DNA Tunnuksella joka tarvitsee luoda ensin
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Rekisteröimällä sen liittymän ja katsomalla sitten Minun palveluista kuten tuossa edellä jo kerrottiin.
  • Ei toimi Dna data prepaidin kanssa mikään konsti. Eli rekisteröintibonuksena saatu 6 kk / 9 GT saldo ei näy enää mistään.
    Voisitte lopettaa noiden paikkansa pitämättömien väitteitten esittämisen.
  • Hei Ourasi!

    Onko tuo rekisteröintipalkkio siis missään vaiheessa näkynytkään liittymällä?
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Toisessa ketjussa:
    https://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/mista-saan-selville-prepaid-liityman-saldon/#c3050130
    Olen kysellelyt asiaa useaan kertaan parin kuukauden ajan. Yhden ainoan kerran (20.8.2018) näkyi saldo oikein:
    "Nyt näkyy m.prepaid.dna.fi -sivulla, että käytössä on rajoittamaton 2/7 vrk, jonossa 9 Gt 180 vrk.
    Omissa palveluissa ei edelleenkään näy muuta kuin saldo 0 Gt ja kehotus: Ladattava mennessä: 13.04.2019"

    Siihenpä ne tiedot nollautuivatkin, kun se viimeksi ostettu 7 vrk paketti loppui, eikä ketään tunnu asia DNA:lla kiinnostavan.
  • Otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse jossa voidaan katsoa tarkemmin tuota tilannetta. Kiitos!

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • En soittanut, vaan kävin DNA:n myymälässä Keravalla, josta kaveri soitti jonnekin tukeen.
    Tieto sieltä: DNA Dataprepaidissa EI saa tuota bonussaldoa mitenkään selville.
    Miksi asiakkaiden täytyy tuollaiset asiat yksitellen selvittää?
  • Tiedon saa tarvittaessa asiakaspalvelustamme, aivan kuten aiemmin kerroimme.
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Tietoa DNA Dataprepaidin bonussaldosta EI saanut asiakaspalvelusta. Sitä ei saa mistään, ei puhelimesta, ei omilta sivuilta, ei asiakaspalvelusta.
    Suurin piirteinhän sen näkee puhelimen datakäytöstä (jos SIM on puhelimessa), mutta ei se auta esim. riistakameran tai muun etäkäytön yhteydessä.
  • Miten tuon DNA Dataprepaidin (tai muunkin prepaidin) rekisteröinnin voi poistaa omista palveluista? Turha sitä on roikuttaa siellä kuormittamassa teidän systeemiä, kun ei se kerro saldoa.
  • Miten DNA- prepaid-liittymän saldon voi siis tarkistaa ilman että ko prepaid-liittymästä lähettää tekstiviestin?  Jos tämä toimii teillä, että saldon saa heti netistä tarkistettua (siis ennen uudelleenlataamista eli 1-ostokerran kortilla) - niin vaihden liittymän teille.

    Olen hankkinut gsm-pistorasian, jonne tulee sim-kortti sisään ja se lähettää viestin omaan puhelimeeni, jos loma-asunnossani lämpötila laskee määritellyn rajan ali. Tämä on tärkeää, jotta voin varmistua että lämmityslaitteet eivät toimi ja vaarana on vesijohtojen jäätyminen.
    Liittymäähän ei kovin useasti käytetä, joten saldo riittää pitkälle, vain tekstiviestejä lähtee laitteesta.
    Sim-korttihan on laitteen sisällä eikä sitä voi sieltä ottaa pois saldonkyselyä varten - en ainakaan viitsi lähteä sellaiseen operaatioon ja taas uudelleen ohjelmoida laitetaa kun sim-kortti laitetaan takaisin.

    Josko joku DNA:lta vastaisi tähän kansantajuisesti - tämä ei todellakaan ole pieni ongelma, koska nämä laitteet (jossa käytetään simkorttia) tulevat lisääntymään tulevaisuudessa koko ajan.  Tämä on siis kehityksen paikka operaattoreille ja joka sen ensimmäisenä keksii, on taatusti suosittu.
  • Hei, jos prepaid -liittymän sim-kortti on esim. etäohjauslaitteessa, niin vaihtoehto tarkistaa saldo on ensin rekisteröidä prepaid liittymä DNA Minun palveluni -sivustolla nimiisi, tämän jälkeen saldotiedot näkyvät sivuston kautta: https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen# 

    Luo siis ensin DNA Tunnus ylläolevassa osoitteessa, sen jälkeen sisäänkirjautumisen jälkeen voit rekisteröidä ostamasi Prepaid -liittymäsi.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • @epätoivoinen

    Jos hankit DNA:n prepaidin , niin suosittelen Super Prepaidia. Sen voi rekisteröidä Minun palveluissa ja silloin pääset hallinnoimaan sitä netissä. Muiden prepaidien nettihallinnointi ei oikein toimi , mutta tuon em. hallinnointi ainakin minulla toimii kohtuullisesti.

    https://minunpalveluni.dna.fi/kirjautuminen#
  • Olen kirjautunut palveluun, mutten löydä saldoa mistään. Kortti on autossa.
    Pystynkö rekisteröimään toisenkin simin samalle palvelulle vai pitääkö rekisteröidä uusi.
    Lauri Tarpila
  • Aiemmin näin prepaid saldot minun palvelussa, olen prepaidit sinne rekisteröinyt. Enään en saldoja löydä? Löytyykö jostain?
    Risto Harjula
  • Miten voi tarkistaa saldon prepaid liittymästä ilman puhelinta?
    Olen yrittänyt tuolta minun palveluni sivulta tarkistaa mutta ei onnistu.Kaikki tiedot kyllä näkyy ja on oikein mutta saldon tarkistus ei onnistu.
    Pauli Savilampi
  • Jos SIM-kortti on käytössä laitteessa millä saldoa ei mahdollista tarkistaa tai ladata niin kannattaa ensin siirtää SIM-kortti puhelimeen, ladata DNA Prepaid -sovellus ja tämän jälkeen vasta siirtää SIM-kortti toiseen laitteeseen. Sovellusta voi siis käyttää myös muulla kuin Prepaid-liittymällä, esim. valvoa alaikäisen Prepaid-käyttäjän puhelimen käyttöä. Tämä onnistuu siis siten, että SIM-kortti on sovelluksen käyttöönoton ajan siinä puhelimessa, johon sovellus ladataan ja jossa se käyttöönotetaan. Dual SIM -laitteissa Prepaid SIM tulee olla käyttöönoton ajan ensisijaisena SIM-korttina.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • @DNA Hanna
    Jos sen prepaidin SIM:n siirtää puhelimeen , niin käsittääkseni liittymää ei enää voi käyttää toisessakaan laitteessa päiväveloituksella , vaan ainoastaan paketeilla. Näin on ollut ainakin aiemmin , onko muuttunut??

    Toiseksen jos liittymä on monen sadan kilometrin päässä toisessa laitteessa , niin eipä sitä järin helposti siirretä mihinkään puhelimeen.

    Kyllä se rekisteröidyn prepaidin saldo pitää pikimmiten saada näkymään Minun palvelussa kuten aiemminkin. Silloin ei olla SIM:stä riippuvaisia.
    Veikko
  • vaihdan firmaa ei onnistu saldokysely vaikka kuinka olisi tehnyt mitä on pyydetty
    raija hyvönen-halonen
  • puh numero meni väärin koska on dna tavan liittymä myös.eli prepaid 044******* raija hyvönen-halonen.saisiko tiedon joko sähköpostiin tai tuohon tavan liittymä numeroon että paljonko on saldoa
    raija hyvönen-halonen
  • Hei Raija!

    Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten tätä kautta emme voi esim. saldotietoja luovuttaa. Liittymänumerosi on piilotettu viestistäsi ylläpidon toimesta. Saat liittymän saldotiedon veloituksetta seuraavista paikoista:
    • Mobiilisivustolla m.prepaid.dna.fi tai DNA Prepaid -mobiilisovelluksen kautta
    • Näppäilemällä puhelimeen komennon *100# ja SOITA-painike
    • Lähettämällä tekstiviestin SALDO numeroon 14600
    • Soittamalla Käyttöpalveluun 0800 412 582.
    Asiakaspalvelun, p. 044 144 044, kautta tehdystä saldokyselystä veloitetaan hinnaston mukaisesti 2,92 € / kysely, joten ensisijaisesti kannattaa siis suosia em. tapoja saldon tarkistamiseen.
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Kyllä tosi on että vastausta ei saa millään kyseiseen asiaan,koska prepaid kortti on mökillä etälaitteessa niin mistä voin tarkistaa saldon ,asiakaspalvelussa ojattiin omasivuun mutta vaikka liittymä näkyy siellä mutta ei sieltä saldo tietoa saa selville,kysykää asiakaspalvelusta maksaa yli 2€ tämäkö on DNAn joustavaa ja edullista palvelua,voisivat ilmoittaa ostohetkellä jos prepaid kortti laitetaan muuhun kuin puhelimeen niin saldon tarkistus ei onnistu muuten kuin maksaa yki 2€
    PS
  • Minkähän kumman takia DNA:n piti huonontaa tätä palvelua? Nyt ei millään saa etälaitteen prepaid-kortin saldoa ilmaiseksi selville.
    RH
  • Dna käskee rekisteröidä liittymän minun palveluun,mutta ei onnistu sitä kauttakaan saldoa tarkistamaan,mökille tultuani otin sim kortin laitteesta ja laitoin puhelimeen ja kokeilin tekstiviestillä minkä DNA käski kokeilla eli lähetin viestin SALDO numeroon 14000 mutta ei onnistunut,sitten vielä kokeilin seuraavaa tapaa jota ei kylläkään asiakaspalvelussa koskaan neuvoneet eli näppäilin *100# ja sitten painetaan puhelinluuri näppäintä ja silloin tuli tieto saldosta
    PS
  • @PS
    "kokeilin tekstiviestillä minkä DNA käski kokeilla eli lähetin viestin SALDO numeroon 14000 mutta ei onnistunut "

    Se oikea numero on 14600 ainakin DNA Hannan viestin mukaan.
    Veikko
  • No hupsis. Käyttöohjeen mukaan se saldokyselynumero on 14000 eli Hanna laskettelee luikuria.
    Veikko
  • Minulla toimi numero 14600.
    RH
  • Kokeiltu SALDO 14000 sekä 14600...  ei vastausta. Kokeiltu *100# ... ei vastausta.  Minun Palvelussa ei näy enään (joskus vuosi sitten  näkyi) edes koko liittymiä, puhumattakaan saldotiedoista vaikka valikko "hallinnoi palveluitasi" on edelleen olemassa. Miksi mäin?   Miten kehitys voi näin taantua? Tämä on kiusallista!
    Liittymä toimii muuten viesteineen.
    Pete
  • Sain mokkula ssa olevan dna prepaid liittymän saldon seuraavalla tavalla. 1) Menin kännykälläni sivulle m.prepaid.dna.fi. 2) Klikkasin "Tunnistaudu tekstiviestillä" näppäintä. 3) Syötin puhelinnumeron dna prepaid liittymän osalta. 4) Valitsin pin koodin lähettämisen hallintanumeroon (kännykkäni). 5) Syötin pin koodin, joka tuli tekstarilla ja 6) sain nykyisen prepaid liittymäni tiedot, sisältäen jäljellä olevan saldon tai muun ostamani paketin tiedot.
    Antti
  • Latasin 3.8-2020 datapaketin tablettiini rajaton 300mt/30 vrk =24.90€ olen maksanut sen myös 3.8-2020. Miksi sitä ei ole kytketty päälle, Tiedossani lukee että edellistä pakettia on jäljellä enää 0.04gt vanha paketti oli 10 gt-90vrk.Nyt netti on tosi hidas, Kytkekää uusi maksettu ja datapaketti päälle ja että saan paremman nettiyhteyden kautta, minulle ei ole tullut mitään viestiä teiltä uudesta maksetusta data paketista. Tiedoissani on vain että vanha data on 10gt/90vrk on käytössä missä dataa jäljellä enää 0.04gt.Liittymänumeroni on 041-*******.

    Liittymänumero piilotettu ylläpidon toimesta / DNA Hanna
    MARJA Beranger
  • Hei Marja!

    Tukisivusto on julkinen keskustelupalsta, joten tätä kautta emme voi valitettavasti ongelmaa tarkemmin selvittää. Ethän myöskään jaa liittymätietoja julkisesti tänne, kiitos. Liittymänumero on piilotettu viestistäsi.

    Uusi datapaketti astuu voimaan aina vasta kun vanha paketti on käytetty kokonaan loppuun. Jos vanhaa pakettia on siis vielä jäljellä niin jonossa oleva paketti aktivoituu vasta kun vanha on käytetty kokonaisuudessaan. Jos asian kanssa on edelleen jotain epäselvää niin olethan yhteydessä esim. Prepaid asiakkaiden maksuttomaan palvelunumeroon 0800 412 582.
    DNA Hanna palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.