Siirry uusimpaan kommenttiin

Mobiilivarmenteen käyttöönotto ongelma

Vaihdoin liittymän DNA:lle ja yritin ottaa mobiilivarmenteen käyttöön. Käyttöönotto estyy kun tulee näyttöön viesti: Mobiilivarmenteen rekisteröinti ei onnistu, koska SIM-kortin vaihto on kesken. Yritä uudestaan kun SIM-kortti on vaihtunut.


Mitä tuo tarkoittaa, kun liittymäkin ollut jo pitkään?

Kommentit

  • Hei! Liittymällä voi olla SIM -kortin vaihto kesken jos sinulle on tilattu uusi kortti eikä sitä ole aktivoitu, asiasta kannattaakin olla yhteydessä asiakaspalveluun niin tuo saadaan peruutettua ja saat mobiilivarmenteen käyttöön.

    Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun soittamalla p.044 144 044 (ma-pe klo 8-18, la 9-16:30) tai puhelimen sovelluskaupasta löytyvän Oma DNA -sovelluksen viestien kautta.
    DNA Iiro palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.