Mobiilivarmenteen rekisteröinti ei onnistu

Olen yrittänyt useita kertoja ottaa mobiilivarmenteen käyttöön, usean eri kuukauden aikana. Saan aina herjan "Harmin paikka!
Palvelussa tapahtui odottamaton virhe. Kokeile uudelleen."Mistä tämä voisi johtua?Minulla on yritysliittymä, mutta se tuskin asiaan vaikuttaa?

Tiina

Kommentit

  • Hei Tiina!

    Jos mobiilivarmenteen rekisteröinti ei onnistu, voi olla, ettei mobiilivarmennetta oli sallittu kyseiselle liittymälle. Suosittelen vielä tarkistamaan tämän työntanajan puolelta tai meiltä asiakaspalvelusta

    Lisäksi kannattaa vielä varmistaa, että käytät rekisteröinnin aikana mobiilidataa (ei wifi-yhteyttä) ja ettei liittymällä ole ajastettuna mitään tulevia muutoksia, jotka voisivat estää rekisteröinnin.
    DNA Ida S palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.