Mobiilivarmenteen rekisteröinti ei onnistu
Mobiilivarmenteen rekisteröinti antaa ilmoituksen,
SIM-korttisi ei tue mobiilivarmennetta.
Koitettu vaihtaa liikkeessä kortti uuteen. Ei vaikutusta.
Koitettu vaihtaa kortti vanhempaan puhelimeen, missä on aikaisemmin onnistuneesti rekisteröity ja käytetty mobiilivarmennetta. Ei vaikutusta.
Käyty aspan kanssa asiaa läpi jokunen tunti, ei vaikutusta.
Juteltu vikailmoitukseen, minkä numero annettiin liikkeestä. ei vaikutusta.
Onko ongelma muillakin rekisteröinnin kanssa, vai pitääkö vielä jotain osaa paketissa muuttaa/vaihtaa. Tai koska tota rekisteröintiä vois koittaa uudelleen. Hyvät vaihtoehdot rupee olemaan vähissä.
SIM-korttisi ei tue mobiilivarmennetta.
Koitettu vaihtaa liikkeessä kortti uuteen. Ei vaikutusta.
Koitettu vaihtaa kortti vanhempaan puhelimeen, missä on aikaisemmin onnistuneesti rekisteröity ja käytetty mobiilivarmennetta. Ei vaikutusta.
Käyty aspan kanssa asiaa läpi jokunen tunti, ei vaikutusta.
Juteltu vikailmoitukseen, minkä numero annettiin liikkeestä. ei vaikutusta.
Onko ongelma muillakin rekisteröinnin kanssa, vai pitääkö vielä jotain osaa paketissa muuttaa/vaihtaa. Tai koska tota rekisteröintiä vois koittaa uudelleen. Hyvät vaihtoehdot rupee olemaan vähissä.
Seuraa viestiä
1
seuraajaa
Kuulostaapas kummalliselta! Näin julkisella foorumilla emme ikävä kyllä pysty asian kanssa auttamaan, vaan pyytäisin että otat uudelleen yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta tuo saadaan korjaukseen. Kiitos!
Voitko edes sen verran avata, että onko tällä hetkellä avoinna vika-/ongelma-tikettiä liittyen rekisteröinnin toimimatomuuteen?
Vika on korjauksessa ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian. Kannattaa siis kokeilla mobiilivarmenteen rekisteröimistä myöhempänä ajankohtana.
Palataan uudestaan asiaan alkukuusta, jos tarpeen.
Olethan tässä kohtaa yhteydessä asiakaspalveluun, niin varmistetaan että Mobiilivarmenne on kortilla käytössä. Tänään lauantaina tavoitat meidät chatista osoitteesta dna.fi/yhteystiedot