Tämä viesti on vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Mobiilivarmenteen rekisteröinti ei onnistu

Mobiilivarmenteen rekisteröinti antaa ilmoituksen,
SIM-korttisi ei tue mobiilivarmennetta.

Koitettu vaihtaa liikkeessä kortti uuteen. Ei vaikutusta.
Koitettu vaihtaa kortti vanhempaan puhelimeen, missä on aikaisemmin onnistuneesti rekisteröity ja käytetty mobiilivarmennetta. Ei vaikutusta.
Käyty aspan kanssa asiaa läpi jokunen tunti, ei vaikutusta.
Juteltu vikailmoitukseen, minkä numero annettiin liikkeestä. ei vaikutusta.


Onko ongelma muillakin rekisteröinnin kanssa, vai pitääkö vielä jotain osaa paketissa muuttaa/vaihtaa. Tai koska tota rekisteröintiä vois koittaa uudelleen. Hyvät vaihtoehdot rupee olemaan vähissä.

Kommentit

  • Vielä lisäys edelliseen, ilmoitus tulee sen jälkeen, kun SMS varmistuskoodin on syöttänyt nettisivulle.
  • Hei!

    Kuulostaapas kummalliselta! Näin julkisella foorumilla emme ikävä kyllä pysty asian kanssa auttamaan, vaan pyytäisin että otat uudelleen yhteyttä asiakaspalveluumme jonka kautta tuo saadaan korjaukseen. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Kiitos nopeasta vastauksesta,

    Voitko edes sen verran avata, että onko tällä hetkellä avoinna vika-/ongelma-tikettiä liittyen rekisteröinnin toimimatomuuteen?
  • Pahoittelut aiemmasta virheellisestä tiedosta! Itseasiassa tällä hetkellä on päällä yleinen vika mobiilivarmenteen rekisteröinnissä, joka voi osalla liittymistä aiheuttaa ongelmia rekisteröinnin kanssa.

    Vika on korjauksessa ja pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman pian. Kannattaa siis kokeilla mobiilivarmenteen rekisteröimistä myöhempänä ajankohtana.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Kiitos tiedoista,
    Palataan uudestaan asiaan alkukuusta, jos tarpeen.

  • Olisko antaa arvausta, koska tämä ongelma on korjattu?
  • Hei! Mikäli mobiilivarmenteen rekisteröinti ei onnistu edelleenkään, olisitko yhteydessä asiakaspalveluumme 044 144 044, jotta saamme tehtyä tilanteesta vikatiketin, kiitos!
    DNA Ida T palveluasiantuntija
  • Hei! Mulla mobiilivarmenne hävisi puhelimesta sen jälkeen, kun DNA kaupassa vaihdettiin sim uuteen. Millään akrobaattitempuilla en ole saanut palvelua rekisteröityä ja se olisi mulle tärkeä! On sammutettu ja käynnistetty, kokeiltu luoda uudestaan, kokeiltu ottaa entinen käyttöön, jonotettu 2 kertaa asiakaspalveluun, tuloksetta! Tuli tunne, että DNA ei piittaa asiakkaistaan...
  • Hei!

    Olethan tässä kohtaa yhteydessä asiakaspalveluun, niin varmistetaan että Mobiilivarmenne on kortilla käytössä. Tänään lauantaina tavoitat meidät chatista osoitteesta dna.fi/yhteystiedot
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Hei,

    Minulla ei ole mobiilivarmenne toiminnut vuosiin, en muista milloin lopetin yrittämisen, Ajattelin sen päättynen varmaan jonkun minun määraikaisten liittymän yhteydessä kun ei enään pelannut ja silloinhan siitä ei enään menisi maksuakaan. Tai näin luulin mutta toisin on käynyt, avasin tänään sopimukseni ja viimeisen laskuni tarkistaakseni hintoja. Ja huomasin että minulta veloitetaan kuukausittain mobiilivarmennemaksua vaikkei se tosiaankaan ole toiminut vuosiin, en edes muista milloin sen olen alun perin ottanut mutta aikaa siitä on. Eli nyt minulta on laskutettu ties kuinka kauan kuukausittain tästä palvelusta joka ei toimi!? Kokeilin sitä vielä uudestaan tänään käyttää, huomattuani että veloitatte siitä edelleenkin, mutta ei toimi vieläkään....
    Ja silti kehtaatte veloittaa ~2e kuukaudessa asiakkailta palvelulta mikä ei toimi ja ole sen vuoksi ollut käytössä. Minkä lisäksi minun liittymääni uusitaan kuitenkin vuosittain eikä tästä ole ollut mitään puhetta eikä itseasiassa myöskään näy vuosittain tehdyissä  sopimusehdoissakaan. Niin en ole ollut enkä voinut olla millään lailla tietonen että tästä edelleen rahastetaan mua. Mä vaadin selitystä ja korvausta tästä!!! Minun luottamus teihin romahti juuri nollaan. Olen ollut asiakkaananne melkein 20vuotta alun perin äitini kautta ja olette ollut ainut yhtiö mihin olen voinut luottaa, ja nyt selvisi että tekin huijaatte asiakkaittanne!
    No
  • Hei!

    Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitetään miksi palvelun kanssa on ongelmia, kiitos.
    DNA Hanna-Mari palveluasiantuntija
  • Olen odottanut kohta vuoden, että mobiilivarmenne saadaan käyttöön. Pankki syyttää, että vika DNA n päässä ja toisinpäin. Väännetty on!

    Elisalla toimi. Kaikista vakuutteluista huolimatta ei saada toimimaan DNAlla. Tuesta otettiin yhteyttä vielä kevättalvella ja pahoiteltiin, enää ei.

    Mielenkiinnolla odottelen..
    Tintti

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.