MTV Katsomo, Hubi ver 1

MTV Katsomo lakkasi toistamasta ohjelmia. Ilmoitta: 'Videota ei voi toistaa, ota yhteys asiakaspalveluun.'

 Kellään muulla samanlaista ongelmaa?
Juha Koskimäki Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Juha!

    Jos ongelma on edelleen ajankohtainen niin kannattaa ihan ensin tehdä laitteelle virtaresetti (irrottaa virtajohto kokonaan hetkeksi aikaa laitteesta) ja tämän jälkeen tarkistaa laitteen päivitykset. Tarvittaessa voit kokeilla myös tyhjentää ko. sovelluksen tiedot tai kokonaan poistaa ja asentaa sen uudelleen laitteelle.

    DNA TV Hubin uusimman ohjelmitoversion löydät seuraavasti: Paina kaukosäätimen koti nappia > valitse Asetukset > valitse Tietoja > valitse OTA System Upgrade > valitse Tarkista päivitykset

    DNA TV Hubin applikaatiopäivityksen uusimman version löydät seuraavasti: Avaa DNA TV sovellus > paina menu > DNA TV asetukset > Tarkista päivitykset

    Sovelluksen tietojen tyhjennyksen polku: Android menu -> Asetukset -> Sovellukset -> MTV Katsomo -> Tyhjennä tiedot.
    DNA Hanna palveluasiantuntija

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.