Siirry uusimpaan kommenttiin

Näkyykö Liiga nykyisellä kanavakortilla/paketilla

Minulla on C More Total -kanavapaketti niin näkyykö alkava Liiga sillä vai tarviiko päivittää jotenkin?
Mika Vehniäinen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • DNA Ida T palveluneuvoja
  • Jos kysytään näkyykö liiga C More total kanavapaketilla, niin miksi ei vastata totuudenmukaisesti, että ei näy.
    Lars Helenius
  • Halutaan myydä liigapassia! Rehellisesti ja kattavasti vastaaminen tuntuu olevan DNA asiakaspalvelijoiden ominaisuus.
    PW
  • Mikäli vastaukseni oli epäselvä, niin lisätään vielä varmuuden vuoksi, että Liiga ei tosiaan näy DNA:n kautta C Morel Total -kanavapaketilla, vaan vaatii tuon mainitsemani Telia Liigapassi -kanavapaketin.
    DNA Ida T palveluneuvoja
  • @DNA Ida T
    ja tarkennetaan vielä niin että pitää olla se uusi versio DNA-tv palvelusta jos haluaa TV-hubilla tai selaimella katsoa Liigapelejä. Samoin kännykässä/tabletissa uusi versio DNA TV- sovelluksesta.

    A-P
  • Kiitos paljon! Nyt ei tuota enää tunnontuskia luopua C Moresta.
    Lars Helenius
  • Vaatiiko Liigapassi-kanavapaketti tosiaan uuden DNA TV-palvelun että se näkyy Hubissa? Minulle on ainakin myyty kyseinen kanavapaketti eikä minulla ole uutta DNA TV-palvelua vielä käytössä ja kuulemma joudun maksamaan ylimääräistä ja ottamaan 24kk määräaikaisen sopimuksen jos haluan siirtyä siihen nyt?!
    T
  • En saa Liiga-kanavia näkymään Hubilla vaikka kanavapaketin tilaus on voimassa ja se on tarkistettu DNA:n toimesta.
    T
  • Ei toimi kanavat myöskään suoraan tv:ssä olevan kortinlukijan kautta.
    Jake
  • Jep. Eipä näy kaapelikortilla, vaikka jo kuukausi sitten tilattu Liigapassi UHD -paketti. Noh, onhan tässä vielä vajaat pari tuntia aikaa ennen pelin alkua.
    354K
  • Samanlainen show oli aikanaan myös kun liiga tuli 4pro kanavilta. Epäilen vahvasti ettei ainakaan tänään näy lainkaan 😀
    Jake
  • Poistin keskustelusta aiemman virheellisen tiedon. Tilanne on juurikin niin kuin aiemmin on kerrottu eli Liiga-kanavat näkyvät vain uudella DNA TV:llä. Jos DNA TV -tilausta ei vielä ole päivitetty uuteen versioon, saadaan tämä tehtyä myyntipalvelussa numerossa 0800 550044.

    Mikäli kanavat ei löydy DNA TV Hubin kanavalistalle, kannattaa laite käynnistää uudelleen pitäen virtanappia pohjassa 5 sekunnin ajan. Jos tästä ei ole ei apua, on käytössä todennäköisesti muokattu kanavalista ja tätä pääsee muokkaamaan uudelleen: Menu > Asetukset > Kanavahallinta > Muokkaa kanavalistaa.

    Mikäli kanavat eivät lähde näilläkään konsteilla näkymään, niin puhelua vikapäivystykseen numeroon 0800 300 500, jotta pääsemme tarkistamaan, että tilauksella on kaikki kunnossa.

    Pahoittelut mahdollisista ongelmista ja lisäjännityksestä Liigan alkuun liittyen!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Ei näy kaapelissa ollenkaan, vaikka kanavat tilattu.
    R
  • Ääni kyllä kuuluu mutta kuva ei näy. Täälläkin kaapeli ja suoraan kortinlukijalla. Mitään hubeja en ala hankkimaan.
    Jake
  • @DNA Ida S
    Vain jatkuu ala-arvoinen kirjoittelu asiasta!!!

    Jos TV-hubissa on edelleen vanha versio DNA TV -palvelusta, uuden version tilaaminen asikaspalvelusta tarkoittaa uuden 24 kuukauden määräaikaisen tilauksen. Ja tilaukden jälkeen ei ne kanavat ala käsittääkseni välittömästi edes näkymään. Niin ja se todennäköisin syy siihen että edelleen on käytössä vanha versio on se että on se kovalevy kiinni hubissa. Jos tekee päivityksen niin loppuu kovalevy toimimasta!!

    Älkää siis missään nimessä tilatko sitä uutta DNA TV -palvelua tietämättä faktoja. DNA ei puhu totta, tai siis "unohtaa" kertoa ne faktat AINA.

    A-P
  • Asia ratkesi viimein ja tässä tapauksessa ainoa "ratkaisu" oli perua koko Liigapassi koska ilman uutta pakotettua 24kk TV-sopimusta kanavia ei ollut mahdollista saada näkymään Hubilla...

    Ei ollut ihan ensimmäinen kerta kun on huonoja kokemuksia DNA:n kanssa joten hyvin todennäköisesti kaikki palvelut siirtyvät toiselle operaattorille lähiaikoina.
    T
  • Eli ny sitten tietoa vielä "rautalangasta", että mikä on halvin (paljonko) ja toimivin paketti antennitaloudessa, jos haluaa Hubilla tallentaa OSTETULLE kovalevylle ohjelmia ja katsoa LIIGAjääkiekkoa? Ja yks toive vielä, että discovery kanava ja eurosport ja formulat pitää näkyä myös!
    Pude
  • Ja vielä, että mikä ihmeen sopimus tämä C More Totalista DNA:lla on, jos ei liigapassi kuulu tähän DNA C More Totaliin? Hinta kuitenkin on sama kuin C Morella...
    https://www.cmore.fi/tilaa


    Pude
  • Itsellä oli useamman vuoden dna:n kautta cmore total ja hämmästys oli suuri kun aloin eilen selvittelemään dna:n kautta Liigan näkyvyyttä ja olisi Totalin lisäksi pitänyt vielä ostaa liigapassi rouheaan 27 € hintaan.. Ratkaisu oli helppo, irtsianoa nykyinen Cmore total dna:n kautta ja tilata Cmoren kautta ja hinta näin ollen noin 25 € halvempi. Iso komppaus Pudelle
    Jaska
  • @Pude

    Liiga kuuluu Cmore "plus" tilaukseen (C More Sport+, C More Total+), DNA:n kautta on ilman plussaa tilaus...

    Hubille ja kovalevylle sitä ei edes saa! Kovalevy kun vaatii vanhan version DNA TV:stä ja sille sitä ei saa tilattua ilmoituksen mukaan ollenkaan...

    Cmoren voit ostaa suoraan Cmorelta ja silloin näet hubin sovelluksella (toimii kait liigan osalta?). ja muut maksukanavat erikseen DNA:lta hubille.
    JJJ
  • Minulla on kaapeliverkon maksutv-kortti ja cmore sport-paketti. Otin Liigapassin, joka pitäisi näkyä myös tästä telkkarin kautta. Ei näy, lukee vain access denied. Tiedoissani näkyy, että kortti on linkitetty kanavapalveluun eli sekin kunnossa. Ja kännykän dna tvn kautta kanavat näkyy oikeinkin mainiosti, tosin en tykkää sen viiveestä.
    Toivoisin palveluntarjoavan kommentoivan, että missä vika, koska tätä vikaa on muillakin. Lienee turha minun soitella johonkin ruuhkaiseen palveluun, koska ongelma tuskin on vain minun systeemeissäni. Huhuu, onko täällä ketään!? Kun veikkaan, että lasku palvelusta on jo postissa, niin tykkään saada rahalle vastinetta. Suomalainen mies ja jääkiekko ei ole vitsin asia.
    Hesus
  • Moi!
    Hesukselle tietoa, että et ole ainoa!
    Eilen sama ongelma itselläni!
    Vikapalvelun kautta laittoivat kortille uuden valtuutuksen. Kuva lähti tulemaan jonkin ajan päästä, mutta ääntä ei kuulu!
    Päivällä tekninen tuki yritti keksiä syytä äänen puuttumiseen ja laittoi valtuutuksen uudestaan....Pelit alkaa kohta ja ei tule vielä ääntä.
    Tekninen tuki teki tiketin ja pyysi olemaan yhteyksissä jos vika ei korjaudu.
    Nyt vaan hankala saada apuja tähän aikaan?!
    JT
  • Mulla kuuluu ääni, mutta kuva uupuu eli keskimäärin meillä menee hyvin. Katon nyt tabletilta ja täytyy joku päivä nöyrtyä jonottamaan. Kiitos tiedosta!
    Hesus
  • Minullakaan ei äänet kuulu millään liigakanavalla, vaikka kuva näkyy, kaapelitv/ Helsingin alue.
    Tapsa
  • Kaapelissa tosiaan pelkkä kuva kyllä näkyy, mutta ääntä ei kuulu. Muilla kanavilla kuuluu äänikin eli ei ole meikäläisen laitteissa vika. Näin Kuopiossa.
    JP
  • Onkohan kuulolla jotain jolla on dna:n kaapeli ja liiga lähetykset toimivat kuvalla ja äänellä?
    Itse olen Vantaalla kaapelissa kiinni ja kaikki muut kanavat toimivat oikein kahdessa eri boksissa!
    JT
  • @Pude, jos kerran oot antenniverkossa ja sulla on toimiva netti vähintään 10 Megaa, niin hommaa Maxivision-boksi, toimii kaikkien operaattoreiden nettiyhteyksillä ja Maxivisionilla näkyy Liiga ja myyvät Liiga-passia. Dnan Hubia ei kannata  hankkia, se on susi tekele, sori vaan Dna. Tuo Maxivision on edullisin keino katsoa antenniverkossa maksukanavia, ja myös liigaa. Boksin tosin joutuu ostamaan omaksi mutta se on vaan kertainvestointi.

    https://maxivision.fi/login

    Jari
  • Hei!

    Liigapassin valtuutusten kanssa on ollut yleistä ongelmaa. Äänten puuttumisten osalta ei ainakaan tällä hetkellä pitäisi olla mitään yleistä vikaa. Näistä kannattaa olla yhteydessä nyt suoraan asiakaspalvelumme vikapäivystykseen maksuttomassa numerossa 0800 300 500 jossa voidaan tutkia tarkemmin. Kiitos!
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Kiitos Ilkka vinkistä!
    Vikapäivytykseen olen jonottanut, mutta siellä ei vastata! Siellä soitetaan vaan biisejä:)
    Vähän hankala oli päivälläkin koittaa ratkaista vikaa kun silloin ei kuulunut ääntä kuuluakkaan.
    Onko tällä tarkoitus saada kaapeli kortti asiakkaat hubin käyttäjäksi?!
    Nyt 20min jonottanut ja riittää lähden saunaan ja soita myöhemmin uudelleen!
    Kiitos avusta!


    JT
  • Hola!
    Viestiä missä mennään!
    Soitettu 0800 300 500 ei osattu auttaa.
    Pyydettiin soittamaan lauantaina 9-16 kun on tekninen tuki paikalla!
    Päivällä varmaan kanavilla lukee "Kanavalla ei juuri nyt lähetystä." Eikä silloin ole ääntä! Joten vaikea dna:n ratkaista vikaa -> Pyyntö TELIA:lle, että laittavat jollekin liiga kanavalle ääntä !
    Nyt vastattiin nopeasti, että siitä plussaa!

    JT
  • Ei kuulunut äänet täälläkään kaapelissa. Voisko saada korjauksen tähän ettei jokaisen tarvitse erikseen soitella vikapäivystykseen.
    PK
  • Tekninen tukemme ei eilen saanut toistettua tätä Liiga-lähetysten ääniin liittyvää ongelmaa, joten nyt olisi todella tärkeää, että saamme vikailmoituksia niiltä asiakkailta, joilla äänet eivät kuulu ja pääsemme rajaamaan, mistä tällainen häiriö johtuu. Olettehan siis yhteydessä asiakaspalvelun vikapäivystykseen numeroon 0800 300 500 asiakaspalvelun aukioloaikoina, niin pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin. Kiitos jo etukäteen!
    DNA Ida S palveluneuvoja
  • Soitettu tukeen!
    Yleinen vika päällä!
    Arvioitu kuntoon tuleminen 6.10.2020!
    Joillakin auttanut digiboxin tehdasasetuksen palauttaminen.
    Kokeilen toiseen boxiin palauttaa ja taas illalla testataan kun ääntä pitäisi kuulua liiga lähetyksessä?!
    JT
  • Ei näy eikä kuulu liigan kanavilta mitään vaikka TV-kortin linkitykset ja valtuutukset  tarkistettu useampaan otteeseen DNA:n toimesta. Pyydetään vaan soittamaan uudestaan jos ei parin tunnin kuluttua ala näkymään.  Torstaista lähtien olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun useamman kerran. Teknisestä tuestakaan ei ollut apua. Nyt taas jonotetaan asiakaspalveluun että saadaan tiketti tehdyksi. Todella hienoa palvelua DNA:lta.
    TepiL
  • Moi!
    Klo:13.30 Liiga kanavia avautu joissa pitäisi kuulu ääni!
    Eipä kuulu vieläkään kaapelissa!
    Ei kuulu myöskään boxissa johon palautettu tehdas asetukset!
    NYT DNA:n Tuki korjaamaan, että saadaan äänet ennen liiga kierroksen alkua KIITOS!!!
    JT
  • Moi!
    Hieno ylläri!
    Kuva näkyy ja ääni kuuluu!
    KÄRPÄT VOITTOON!!!!!!!!!
    Kiitos sille joka onnistui korjaamaan vian:)

    JT
  • Eilen näkyi kuva mutta ääni ei kuulunut, nyt ei näy enää kuvakaan!! Tukeen soitettu, ei apuja. Nyt lähtee Dna vaihtoon.
    PK
  • Minulla näkyy nyt myös, vaikka en itse ole tehnyt mitään. Eli en tiedä, missä vika on ollut ja mitä on tehty eilisen jälkeen, mutta hyvä näin, ettei tarvitse alkaa selvittelemään!
    Tapsa

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.