Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Netflix vika

Netflixiä katsoessa tv hubilla tulee vähän väliä ääni tv kanavasta joka on päällä ollut viimeksi hubissa. Lähtee pois ainoastaan sammuttamalla netflix ja käynnistämällä uudestaan, välillä tapahtuu vain kerran ohjelman aikana toisinaan viidenkin minuutin välein.
Näytä paras vastaus

Kommentit

  • Hei Toni!

    Peilaatko Netflixin sisältöä puhelimesta/tabletista vai katsotko sitä suoraan hubin Netflix-sovelluksella?
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • hubin netflix-sovelluksella
  • Mitään yleistä vikaa ei tuon suhteen ole tiedossa. Auttaako jos poistat sovelluksen ja asennat sen uudelleen?
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Korjausta edelliseen eli Netflixiä ei voi poistaa hubista, mutta kannattaa kokeilla käyttää laite vielä virrattomana eli irroittaa virtajohto noin 10 sekunnin ajaksi kokonaan seinästä.

    Tämän lisäksi kannattaa kokeilla tyhjentää laitteen tiedot. Se onnistuu menemällä DNA TV -sovelluksen päävalikkoon painamalla menu näppäintä. Valikosta löytyy kohta "DNA TV ASETUKSET". Seuraavaksi valitaan kohta Laitteen tiedot. Sitten Laiteasetukset ja Sovellukset -kohta. Sen jälkeen Järjestelmäsovellukset kohdan alta DNA TV. Lopulta Tyhjennä tiedot ja OK.

    Mikäli näistä toimenpiteistä ei ole apua, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse jossa tuota päästään tutkimaan vielä tarkemmin ja tekemään tarvittaessa vikatikettiä.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30
    DNA Ilkka palveluneuvoja
  • Missä lienee vika, kun Netflix antaa toistuvasti ilmoituksen "Emme voi toistaa tätä nimikettä tällä hetkellä. Yritä myöhemmin uudelleen tai valitse toinen nimike". Hubin uudelleen käynnistämällä vika poistuu.
  • Hei Mikko!

    Kyseinen ongelma on selvityksessä Netflixin kanssa, herjaa esiintyy laitteilla vaihtelevasti
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Onko muilla hubin netflixissä häiriöitä? Pientä rakeilua?
  • Ikävä toistaa itseään, mutta hubiin tullut taas sama vika Netflixin kanssa eli Netflix antaa toistuvasti ilmoituksen "Emme voi toistaa tätä nimikettä tällä hetkellä. Yritä myöhemmin uudelleen tai valitse toinen nimike". Hubin uudelleen käynnistämällä vika poistuu.
  • DNA HUB; Netflix; ei toiminut mikään filmi mitä halusin katsoa; ilmoitus "tämä artikkeli ei ole katsottavissa".... television kautta kyllä ei ollut mitään ongelmaa..;


  • Minulla sama vika Netflix herjaa "emme voi toistaa tätä nimikettä...." hubilta kun yrittää katsoa. Kännykällä toimii Netflix moitteetta.
  • Ongelma on selvityksessä DNA:n ja Netflixin välillä, herjaa esiintyy kaikilla laitteilla vaihtelevasti. Herjaa voi siis esiintyä tietyillä ohjelmilla ajoittain eikä ongelmaan ole nopeaa korjausta. Yleensä kyseinen ohjelma/elokuva toimii myöhemmin.
    DNA Iiro palveluneuvoja
  • Tällä kertaa prosentit pysähtyy 24 kohdalle ja uudelleen käynnistyksen jälkeen taas toimii. Ongelmaa ilmeisesti edelleen selvitellään, vai? Missä näistä ongelmista tiedotetaan?
    Mikko
  • Moi Mikko!

    Olisithan ongelmasta yhteydessä maksuttomaan vikapalveluumme 0800 300 500 niin katsotaan ongelmaa tarkemmin, kiitos!

    DNA Hanna-Mari palveluneuvoja
  • Samaa ongelmaa Netflix:n kanssa, kuin Mikolla, eli lataus loppuu 24% kohdassa.

    Onko tähän jotain yleistä korjaus-/päivitysohjetta tiedossa?
    Eeva
  • Samoja ongelmia ollut itsellänikin. Ensin tuo latausongelma, eli jäi 24% prosenttiin, ja nyt koko sovellus ei enää toimi, eli avatessa herjaa tuota "Emme voi toistaa tätä nimikettä tällä hetkellä. Yritä myöhemmin uudelleen tai valitse toinen nimike." Turhauttavaa maksaa tällaisesta.
    Anna
  • Hubin kautta herjaa tuollaista kun yrittää käynnistää Netflixin sovellusta? On asennettu jo useamman kerran uudelleen. Missä vika?


    Virhe.
    Netflixiin ei valitettavasti saatu yhteyttä.Yritä käynnistää Netflix-sovellus uudelleen (-115)
    Marko I.
  • Onko selvinnyt mitään netflixin 115 virhekoodista?

    Netflixiin ei valitettavasti saatu yhteyttä.Yritä käynnistää Netflix-sovellus uudelleen (-115)
    Sami
  • Ei ole selvinnyt. Olen asentanut uudelleen, tyhjentänyt välimuistin mutta herjaa samaa.
    Marko
  • @Marko
    Tein samat ja nollasin verkon täysin ja ei mikään auta.
    Sami
  • Tullut mieleen että voiko boksissa olla jotain vikaa?
    Marko
  • Kyllähän se on täysin mahdollista myös, tuntuu vaan niin omituiselta että kaikki muu toimii paitsi netflix.
    Sami
  • @Sami,
    Mikähän tässä TV-hubissa mielestäsi toimii???
    Jos mielestäsi toimii, et taida sitä edes käyttää, vieläkö se on paketissa oottamassa että joulupukki käy kylässä?



    Netflixiä ei voi käyttää lainkaan. Saa vain ylläolevan ilmoituksen aina ja joka kerta kun sitä yrittää käyttää.. Tai siis toki sovellus käynnistyy, mutta kun yrittää jotakin ohjelmaa Netflix-palvessa yrittää katsoa, se on 100%:sti täysin mahdotonta.

    Laitoin TV-hubin reilu vuosi sitten kun harkistsin uuden TV:n ostamista. TV-hubin piti korvata uusi äly-TV. Aika nopeasti sen havaitsi. Ostin uuden äly-TV:n enkä sitä kau lainkaan. Toimii Areena, Ruutu, Netflix jnejne..

    Älkää kukaan uskoko DNA:n mainontaa TV-hubista. Se laite on roskakoritavaraa. Mikään ei toimi eikä tule toimimaan.

    Toivon ettei kukaan laittanut TV-hubia perheen joululahjaksi.
    ihmettä jo vuosi odoteltu
  • Sami S
  • Paskasta ei tule fiksaamalla mitään kunnollista.
    Mythbustersissa kuitenkin paskaa hinkkasivat ja aika kiitävää paskaahan siitä saivat..
    ihmettä jo vuosi odoteltu
  • "Kiiltävää paskaa siitä saivat." Aika hyvin sanottu, voitaisko tuota käyttää jossakin myöhemmässä jaksossa???
    The Joulukalenteri
  • Olen tyhjännyt välimuistin, asentanut Netflixin uudelleen ja aina vaan herjaa tuota?
    Virhe.
    Netflixiin ei valitettavasti saatu yhteyttä.Yritä käynnistää Netflix-sovellus uudelleen (-115)
     
    Nyt hubi on usean kerran tehnyt sitä, että on yön aikana käynnistynyt itsekseen ?(Hubissa palaa vihreä valo)
    Auttaisiko jos tuon hubin vaihtaisi uuteen?
    Marko
  • Hubin uusin päivitys toi mukanaan ominaisuuden, että käynnistyy joka yö. Tämä on siis ominaisuus, ei vika.
    Sami S
    • Hubin toimintavarmuuden parantamiseksi laite uudelleen käynnistyy jatkossa valmiustilassa yöllä klo 2-5 välisenä aikana. Jos tuolle ajalle on asetettu tallennuksia ei uudelleen käynnistystä tapahdu.
    Sami S
  • @Marko

    Oletko Android N käyttäjäkokeilussa mukana?
    Sami S
  • Jos minua tarkoitat, niin en ole.
    Marko
  • Ja taas saa olla käynnistämässä hubia uudelleen, että pystyy Netflixiä käyttämään. Olen tästä samasta virheestä raportoinut jo viime vuoden huhtikuussa. Kuinka vaikeaa se on a) tiedottaa näistä ongelmista ja b) korjata ne?
    Mikko
  • Hubin toimintavarmuuden parantamiseksi laite uudelleen käynnistyy jatkossa valmiustilassa yöllä klo 2-5 välisenä aikana.

    Tuon itsestää käynnistymisen jälkeen hubi on jumissa eikä suostu sammumaan kaukosäädöstä. Virtajohto pitää ottaa hetkeksi irti. Ei kai tuota noin joudu käyttämään?
    Marko
  • Kannattaa ottaa android asetuksista virransäästö pois päältä.

    Itse myös tiputin dnatv versioon 29. Sen saa pois android asetukset, sovellukset, dnatv, poista päivitykset. Eikä päivitä kun hub siitä ilmoittaa, jos ei auta niin antaa päivittää.
    Sami S
  • Sain Netflixin toimimaan kun resetoin koko hubin takana olevasta napista:)
    Eli sellainen ohje tänne myös palveluneuvojille jos joku muukin sattuu painimaan saman ongelman kanssa;)
     Virhe.
    Netflixiin ei valitettavasti saatu yhteyttä.Yritä käynnistää Netflix-sovellus uudelleen (-115)
    Marko
  • Hei!

    Oliko tähän jo löydetty joku järkevä pysyvä ratkaisu? En ainakaan itse löytänyt lueskelemalla sellaista.

    Netflix antaa toistuvasti ilmoituksen "Emme voi toistaa tätä nimikettä tällä hetkellä. Yritä myöhemmin uudelleen tai valitse toinen nimike". Hubin uudelleen käynnistämällä vika poistuu. 

    Nykyään joudun käynnistelemään laitteen lähes päivittäin ja vähintään pari kertaa ennenkuin ongelma poistuu ja välillä silloinkin viiveellä.

    Pysyvä ratkaisu olisi toivottava :o)
    Maria
  • Ei ole ratkaisua kuulunut. Ilmeisesti tämä on hubin ominaisuus, eikä DNA katso tarpeelliseksi korjata sitä.
    Mikko
  • Näköjään monella sama vika...eli Netflix ei hubilla lähde toistamaan yhtään mitään juuri tuolla ilmoituksella - mutta aina auttaa reboot. Virrat pois ja takaisin päälle, niin aina on sen jälkeen Netflix toiminut.

    Mutta nyt tosiaan noin kuukauden ajan ei ole kertaakaan lähtenyt Flixissä kama pyörimään ennen uudelleen käynnistystä. Kyllähän tuo hieman alkaa harmittaa.

    Muutoin kyllä on toiminut hyvin.


    Antti Heikkinen
  • Sain asiakaspalvelusta seuraavat ohjeet:

    Voit kokeilla Netflix-sovelluksen tietojen ja välimuistin tyhjentämistä. Tämä onnistuu Android-valikon takaa valitsemalla: Asetukset - Laiteriviltä Sovellukset - Järjestelmäsovellukset riviltä Netflix - Tyhjennä Tiedot sekä Tyhjennä välimuisti. Tämän jälkeen sinun täytyy kirjautua Netflix sovellukseen uudelleen.

    Tosin eipä auta nuokaan ohjeet ainakaan itsellä. On tämä kyllä mahtavaa toimintaa DNA:lta...
    Mikko
  • Tehdasresetoikaa hubi takana olevasta reset painikkeesta. Itse kokeilin kanssa välimuistien yms. tyhjentämistä huonolla menestyksellä. Tehdasresetointi auttoi asiaan.
    Marko
  • Kokeillaan. Aika kauan menee tässä asennuksessa kyllä, kun pitää kaikki säätää uudelleen ja ladata päivitykset ja kaikki.
    Antti Heikkinen
  • Kerrotko Antti sitten miten kävi. Tuohon ei kyllä haluttaisi ryhtyä, koska kaikki joutuu, kuten mainitsit, säätää uudelleen vain ja ainoastaan sen takia, ettei DNA:lla tietotaito riitä...
    Mikko
  • Joo, ei auttanut...toki se välittömästi toimi OK mutta nyt kun parin tunnin päästä yritän se vaan sanoo ettei voida juuri nyt toistaa kokeile uudelleen myöhemmin...eli täysin sama homma. Aina pitää uudelleen bootata.
    Antti Heikkinen
  • Tätä asiaa on luvattu tutkia Netflixin kanssa. DNA, onko tämä tapahtunut ja mitä on selvinnyt? Täälläkin ongelma "Nimikettä ei voi juuri nyt toistaa" nimittäin lähes joka kerta laitetta käytettäessä.
    Taru
  • Mielenkiintoista, että noin monella on ongelmia. Hommasin hubin eilen, ja sovellusvalikosta ei löytynyt Netflixiä lainkaan! Soitin tukeen, ja puoli tuntia selviteltiin ongelmaa (välimuistin tyhjennys, uudelleen käynnistys, vierailu sovelluskaupassa jne. jne. jne) - mikään ei auttanut, ja sitten puhelu yllättäen katkesi. Argh!

    Onko kenelläkään muulla ollut tuota ongelmaa, että hubissa ei ole Netflixiä asennettuna lainkaan? Muut (Viaplay jne) kyllä löytyvät valikosta. Entä voisiko DNA tuki vastata?
    Annemaria
  • Mitä herjaa kun painat esim. kaukosäädön valmista Netflix painiketta?
    Marko
  • Marko, ei tapahdu mitään!
    Annemaria
  • Virheilmoitus "Emme voi toistaa tätä nimikettä tällä hetkellä. Yritä myöhemmin uudelleen tai valitse toinen nimike" -ongelma on selvityksessä DNA:n ja Netflixin välillä. Ilmoitusta esiintyy vaihtelevasti ja tietyillä ohjelmilla ajoittain eikä ongelmaan ole ikävä kyllä tällä hetkellä mitään nopeaa yksittäistä korjausta. Yleensä kyseinen ohjelma/elokuva toimii myöhemmin.

    Ensin kannattaa kuitenkin kokeilla Netflix-sovelluksen tietojen ja välimuistin tyhjentämistä. Tämä onnistuu Android-valikon takaa valitsemalla: Asetukset - Laiteriviltä Sovellukset - Järjestelmäsovellukset riviltä Netflix - Tyhjennä Tiedot sekä Tyhjennä välimuisti. Tämän jälkeen täytyy kirjautua Netflix-sovellukseen uudelleen.

    Jos tämänkään jälkeen ei pysty katsomaan mitään ohjelmaa Hubilla (herjaa jokaisen Netflixin ohjelman/elokuvan kohdalla tuota herjaa) niin olettehan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme että saamme nämä tarkempaan selvitykseen.

    Jos Netflixiä taas ei löydy ollenkaan hubilta eikä sen asentaminen onnistu niin tässäkin tapauksessa kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme että voimme selvittää ongelmaa tarkemmin. Tämän ongelman suhteen ei siis ole tiedossa mitään yleistä vikaa.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Ok. Uutta purkkia kehiin:)
    Marko
  • Ei olis tätä hubia tilata näköjää ollenkaa ku ei mitää pysty kattoo. Turhaa joutuu maksamaan vaa. Taidan pistää tän pois kokonaa ja ottaa apple tvn tilalle.
    Sussu
  • Tämän ketjun ensimmäinen viesti on jo yli kahden vuoden takaa ja vieläkin sama ongelma toistuu. Itselläni viimeksi eilen....
    Pekka
  • Itse olen saanut Netflixin toimimaan niin, että poistun Netflix:tä, sammutan hubin virran, niin että oikeasti tulee ilmoitus: Haluatko sulkea. Ja kun käynnistän hubin, niin se käynnistyy niin, että se lataa Androidin. Silloin tiedän, että myös Netflix toimii.
    Pekka
  • Ilmeisesti vika on edelleen selvityksessä Netflixin ja DNA:n välillä? Pitkät on selvitysajat...
    Mikko
  • Mulle soitti dna myyjä joka kauppasi lisää kanavia dna tv:n valikoimaan. Hänelle kerroin tästä kyseisestä ongelmasta eikä hänellä ollut mitään tietoa asiasta. Hän sanoi että ei ole ollut kenelläkään muulla mitään ongelmia laitteen kanssa.
    Sussu
  • Kannattaa kokeilla virtaresetti tai netflix apin pakkolopettaminen asetukset ja sovellukset
    Sami S

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.