Netflix vika
Netflixiä katsoessa tv hubilla tulee vähän väliä ääni tv kanavasta joka on päällä ollut viimeksi hubissa. Lähtee pois ainoastaan sammuttamalla netflix ja käynnistämällä uudestaan, välillä tapahtuu vain kerran ohjelman aikana toisinaan viidenkin minuutin välein.
Seuraa viestiä
5
seuraajaa
Peilaatko Netflixin sisältöä puhelimesta/tabletista vai katsotko sitä suoraan hubin Netflix-sovelluksella?
Tämän lisäksi kannattaa kokeilla tyhjentää laitteen tiedot. Se onnistuu menemällä DNA TV -sovelluksen päävalikkoon painamalla menu näppäintä. Valikosta löytyy kohta "DNA TV ASETUKSET". Seuraavaksi valitaan kohta Laitteen tiedot. Sitten Laiteasetukset ja Sovellukset -kohta. Sen jälkeen Järjestelmäsovellukset kohdan alta DNA TV. Lopulta Tyhjennä tiedot ja OK.
Mikäli näistä toimenpiteistä ei ole apua, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse jossa tuota päästään tutkimaan vielä tarkemmin ja tekemään tarvittaessa vikatikettiä.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe 8-18
la 9-16.30
Kyseinen ongelma on selvityksessä Netflixin kanssa, herjaa esiintyy laitteilla vaihtelevasti
Olisithan ongelmasta yhteydessä maksuttomaan vikapalveluumme 0800 300 500 niin katsotaan ongelmaa tarkemmin, kiitos!
Onko tähän jotain yleistä korjaus-/päivitysohjetta tiedossa?
Virhe.
Netflixiin ei valitettavasti saatu yhteyttä.Yritä käynnistää Netflix-sovellus uudelleen (-115)
Netflixiin ei valitettavasti saatu yhteyttä.Yritä käynnistää Netflix-sovellus uudelleen (-115)
Tein samat ja nollasin verkon täysin ja ei mikään auta.
Mikähän tässä TV-hubissa mielestäsi toimii???
Jos mielestäsi toimii, et taida sitä edes käyttää, vieläkö se on paketissa oottamassa että joulupukki käy kylässä?
Netflixiä ei voi käyttää lainkaan. Saa vain ylläolevan ilmoituksen aina ja joka kerta kun sitä yrittää käyttää.. Tai siis toki sovellus käynnistyy, mutta kun yrittää jotakin ohjelmaa Netflix-palvessa yrittää katsoa, se on 100%:sti täysin mahdotonta.
Laitoin TV-hubin reilu vuosi sitten kun harkistsin uuden TV:n ostamista. TV-hubin piti korvata uusi äly-TV. Aika nopeasti sen havaitsi. Ostin uuden äly-TV:n enkä sitä kau lainkaan. Toimii Areena, Ruutu, Netflix jnejne..
Älkää kukaan uskoko DNA:n mainontaa TV-hubista. Se laite on roskakoritavaraa. Mikään ei toimi eikä tule toimimaan.
Toivon ettei kukaan laittanut TV-hubia perheen joululahjaksi.
https://forums.geforce.com/default/topic/1025992/netflix-tvq-pm-100-5-2-5-finally-solved/
https://www.google.com/amp/s/amp.reddit.com/r/ShieldAndroidTV/comments/9iv2fl/netflix_tvqpm100_525_error/#ampf=undefined
Mythbustersissa kuitenkin paskaa hinkkasivat ja aika kiitävää paskaahan siitä saivat..
Virhe.
Netflixiin ei valitettavasti saatu yhteyttä.Yritä käynnistää Netflix-sovellus uudelleen (-115)
Nyt hubi on usean kerran tehnyt sitä, että on yön aikana käynnistynyt itsekseen ?(Hubissa palaa vihreä valo)
Auttaisiko jos tuon hubin vaihtaisi uuteen?
Oletko Android N käyttäjäkokeilussa mukana?
Tuon itsestää käynnistymisen jälkeen hubi on jumissa eikä suostu sammumaan kaukosäädöstä. Virtajohto pitää ottaa hetkeksi irti. Ei kai tuota noin joudu käyttämään?
Itse myös tiputin dnatv versioon 29. Sen saa pois android asetukset, sovellukset, dnatv, poista päivitykset. Eikä päivitä kun hub siitä ilmoittaa, jos ei auta niin antaa päivittää.
Eli sellainen ohje tänne myös palveluneuvojille jos joku muukin sattuu painimaan saman ongelman kanssa;)
Virhe.
Netflixiin ei valitettavasti saatu yhteyttä.Yritä käynnistää Netflix-sovellus uudelleen (-115)
Oliko tähän jo löydetty joku järkevä pysyvä ratkaisu? En ainakaan itse löytänyt lueskelemalla sellaista.
Netflix antaa toistuvasti ilmoituksen "Emme voi toistaa tätä nimikettä tällä hetkellä. Yritä myöhemmin uudelleen tai valitse toinen nimike". Hubin uudelleen käynnistämällä vika poistuu.
Nykyään joudun käynnistelemään laitteen lähes päivittäin ja vähintään pari kertaa ennenkuin ongelma poistuu ja välillä silloinkin viiveellä.
Pysyvä ratkaisu olisi toivottava :o)
Mutta nyt tosiaan noin kuukauden ajan ei ole kertaakaan lähtenyt Flixissä kama pyörimään ennen uudelleen käynnistystä. Kyllähän tuo hieman alkaa harmittaa.
Muutoin kyllä on toiminut hyvin.
Voit kokeilla Netflix-sovelluksen tietojen ja välimuistin tyhjentämistä. Tämä onnistuu Android-valikon takaa valitsemalla: Asetukset - Laiteriviltä Sovellukset - Järjestelmäsovellukset riviltä Netflix - Tyhjennä Tiedot sekä Tyhjennä välimuisti. Tämän jälkeen sinun täytyy kirjautua Netflix sovellukseen uudelleen.
Tosin eipä auta nuokaan ohjeet ainakaan itsellä. On tämä kyllä mahtavaa toimintaa DNA:lta...
Onko kenelläkään muulla ollut tuota ongelmaa, että hubissa ei ole Netflixiä asennettuna lainkaan? Muut (Viaplay jne) kyllä löytyvät valikosta. Entä voisiko DNA tuki vastata?
Ensin kannattaa kuitenkin kokeilla Netflix-sovelluksen tietojen ja välimuistin tyhjentämistä. Tämä onnistuu Android-valikon takaa valitsemalla: Asetukset - Laiteriviltä Sovellukset - Järjestelmäsovellukset riviltä Netflix - Tyhjennä Tiedot sekä Tyhjennä välimuisti. Tämän jälkeen täytyy kirjautua Netflix-sovellukseen uudelleen.
Jos tämänkään jälkeen ei pysty katsomaan mitään ohjelmaa Hubilla (herjaa jokaisen Netflixin ohjelman/elokuvan kohdalla tuota herjaa) niin olettehan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme että saamme nämä tarkempaan selvitykseen.
Jos Netflixiä taas ei löydy ollenkaan hubilta eikä sen asentaminen onnistu niin tässäkin tapauksessa kannattaa olla suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme että voimme selvittää ongelmaa tarkemmin. Tämän ongelman suhteen ei siis ole tiedossa mitään yleistä vikaa.
Asiakaspalvelu 044 144 044
ma-pe klo 8-18
la klo 9-16.30
Netfix kirjautuminen ei onnistu, mikäs lienee ?


Nämä sivut avautuu
Kokeile onko sovelluksen sammuttamisesta apua asetusten kautta, käynnistä Hubi uudelleen ja kokeile kirjautumista.
Mutta mites pääsen takas tuolle sivulle mikä näyttää verkon tarkistustiedot?
Olis ihan kiva tietää miten nopeus vaihtelee hubilla.
Monta kertaa jopa saman toiston aikana.