Netin nopeus

Netin nopeus pitäisi olla 200? mbs mutta vaihtelee 0.5 mbs- 25mbs 😀 elikkä aivan suorastaan varkaus tämä yhteys.
otto Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Moi Otto!

    Todella ikävä kuulla, että netti ei ole toiminut toivotulla tavalla. Olisitko yhteydessä suoraan meille asiakaspalveluun joko soittamalla numeroon 044 144 044 tai laittamalla viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta, niin tutkitaa tarkemmin yhteyden toimintaa ja mitä tilanteen parantamiseksi olisi tehtävissä. Kiitos!
    DNA Ida S palveluasiantuntija
  • Täysin sama homma täällä. Surkeaksi on mennyt. Ja ei mitään hyötyä vaikka useamman kerran asiakaspalveluun ollut yhteydessä ja kävin kivijalkamyymälästäkin kysymässä olisko mahdollista saada toista modeemia (tai mokkulaa lähinnä) lainaan, mutta ei tullut muuta apua sieltäkään kuin että "ota yhteys vikapalveluun" kun netti hidastuu. Eivät edes suostuneet tarjoamaan toista modeemia mukaan kokeiltavaksi. Vikapalvelusta sen verran että reilun kymmenen minuutin jonotuksen jälkeen löin luurin kiinni, kun sattuu ihmisellä olemaan parempaakin tekemistä kuin roikkua jonkun vikapalvelun jonotuksessa.

    Ja kertoo kyllä paljon DNA:n nykylaadusta kun vikanumeroonkin joutuu odottamaan vuoroansa.

    Ja vaikeaa tuntuu olevan että eroonkaan tästä palveluntarjoajasta ei tahdo päästä kun keksimällä keksitään tekosyitä sieltä päästä että "tee sitä, tee tätä" ennenkuin ilmoitat ensinnäkään asiasta mihinkään. Kaikki mahdollinen on laitteistojen osalta tehty ja tarkastettu. Kännykässä DNA:n liittymä yhtä tuhottoman hidas kuin mitä se on mokkulan kautta.

    Paras kommentti oli asiakaspalvelun puolelta, että "hyvin vähän on dataa liikkunut" - Miten helvetissä sitä dataa voi liikkua, kun nopeudet on käytännössä luokkaa 56kbps modeemin tasolla...!?

    Netflix ja CMore välillä täysin käyttökelvottomia kuvanlaadun suhteen, IP-TV:tä turha yrittää myös illalla katsella, kun pätkii 10 sekunnin välein.

    Samassa veneessä
  • Dna:n verkonparannus/korjaus rahat menny kaikki niihin IDIOOTTIMAISIIN TV MAINOKSIIN.Itse kanssa kyllästyin heidän puhelin palveluiden jonottamiseen ja jos sattui pääsee järkevässä ajassa sinne niin ,ainahan sitä vika oli heidän mielestä omissa laitteissa eikä Heidän,tai sitten tuli vaan se klassinen, koita resetoida mokkula..siihen heidän ammattitaitonsa taitaa loppuakkin.

    Onneksi itse tajusin jo aikanaan vaihtaa liittymän muualle...
    EX-Dna
  • Noista DNA:n mainoksistahan DNA varoittaa asiakastiedotteissaan https://corporate.dna.fi/asiakastiedotteet?type=tukari3&id=469&scrollTo=hc1WEqJjEkTA .
    PW
  • Pw luitko sä tota viestiä ..sanottiin TV mainoksiin....
    Ps .ei sun tarvi kaikkiin viesteihin täällä aina vastailla vaikka oletkin tietävinäsi kaikesta kaiken
    foliohattu
  • Hei. No niin nyt on käyty USEASTI keskustelua häiriö numeron ihmisten kanssa ja Klaukkalassa (ketunkallion alue) edellen nettiyhteys tasoa : latausnopeus 1.0 ja lähetysnopeus 0.0 .... voitte kuvitella miten ...... hienoa on käydä nettipankissa ja koittaa maksaa laskuja DNA: N 100MB NETTIYHTEYDESTÄ!!!!
    Kun ei ole teiltä ei ole kukaan herännyt ongelmaan VIELÄKÄÄN.
    Lopettakaa nettiyhteyden myyminen ja vuokratkaa se joltain joka pitää lupaukset????
    Tomppa
  • Iltaa tai paremminkin yötä.
    Ei se vaan onnistu tuo netin korjaaminen...... ei kun ei!!!!
    Latausnopeus: 1.2 tänään klo 22.20. Koitappa katsoa ja tehdä jotain mihin tarvitset nettiyhteyttä.... koitappa, takaa ettei onnistu.
    Klaukkalan Ketunkallion alueelle luvattu G5 tukiaseman asennus 9.10.2020 ....... eikös sen pitäisi siis olla jo auttamassa, mutta kun ei ole tuote tukiasemaa asennettukaan, vaikka se lupaus tuli DNA ASIAKASPALVELUSTA ???????
    Ei mahu mun päähän....... asiakasta viedään tietoisesti harhaan myymällä 10-100MB yhteyksiä, vaikka se ei ole onnistunut useaan viikkoon.....liekkö onnistunut koskaan.....
    Terveisin
    Maksettettu 100MB, saatu 1.2  (tuleekohan seuraavassa laskussa hyvitys = 88.8%)
    Tomppa
  • Jos toi on mobiilinetti (5G puheet siltä vaikuttaisi), maksat 4 megasesta liittymästä (se on sopimuksissa taattu nopeus) Jos sitäkään ei saa irti, kannattaa yrittää jotain korvausta saada tai ainakin saat määräaikaisenliittymän poikki ja voit vaihtaa operaattoria, jos ei muuta.

    Laitteilla ja antenneilla voi myös saada irti enemmän nopeutta mahdollisesti.

    Kyllä se sinunkin ostama liittymä jossain toimii maximi nopeudella, ei sitä joka paikkaan ole luvattukkaan.
    JJJ
  • Kannattaa soittaa asiakaspalveluun sen auki ollessa (0800300500) ja vaatia tilauksen mukaista palvelua - huomioiden liittymien takuunopeudet, jotka ovat naurettavan pienet.
    PW
  • Soitettu on asiakaspalveluun ja he tuon 5G tukiaseman aikataulun antoivat.
    Toisinsanoen ongelma on heillä tiedossa mutta asialle ei tehdä mitään. Tarkoitushan ei ole että soitamme joka päivä ja kerromme saman asian....??
    Täytynee kokeilla hoitaako kilpailijat asiakkaitaan paremmin tällä alueella.
    Tomppa
  • Niinpä, jotain toista operaattoria on kokeiltava ja toivottava että yhteys toimii tavalla, että nettiä voi käyttääkin.
    Tomppa

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.