Ainakaan mitään laajempaa yleistä vikaa ei ole ollut tiedossa matkapuhelinverkossa. Kannattaa alkuun kokeilla ottaa mokkulasta hetkeksi virrat pois. Vieläkö vika on ajankohtainen?
Asiaa kannattaa selvittää tarkemmin asiakaspalvelumme kautta jossa päästään katsomaan myös miltä tuo yhteyden tila parhaillaan näyttää. Asiakaspalvelumme vikapäivystyksen tavoitat maksuttomasta numerosta 0800 300 500 kellon ympäri joka päivä.
Minulla "modemissa" kaikki valot ovat OK, mutta nettiä ei ole. Olen tehnyt myös "hard resetin", mutta mikään ei auta. Ilmeisesti pitää ostaa uusi "modeemi"? Paikka Hki, Pihlajamäki ja muilla netti kuulemma toimii
Jos ongelma on vielä ajankohtainen, olethan tilanteen selvittämiseksi yhteydessä meille asiakaspalveluun dna.fi/yhteystiedot, niin pääsemme tutkimaan netin toimintaa tarkemmin. Kiitos!
Ainakaan mitään laajempaa yleistä vikaa ei ole ollut tiedossa matkapuhelinverkossa. Kannattaa alkuun kokeilla ottaa mokkulasta hetkeksi virrat pois. Vieläkö vika on ajankohtainen?
Jos ongelma on vielä ajankohtainen, olethan tilanteen selvittämiseksi yhteydessä meille asiakaspalveluun dna.fi/yhteystiedot, niin pääsemme tutkimaan netin toimintaa tarkemmin. Kiitos!