Netti ei toimi, DNA Valokuitu Plus-Modeemi EX400
Minulla on DNA Valokuitu Plus-Modeemi EX400, josta yhtäkkiä lähti netti joka ei palannut takaisin edes johtojen irrotamisen tai uudelleen käynnistämisen jälkeen. Ajattelin, että resetointi olisi auttanut asiaa, mutta nyt laite villkuu vain vihreää valoa koko ajan. Mikä vikana?
Seuraa viestiä
4
seuraajaa
Kun laite havaitsee ohjelmistopäivityksen, modeemin ”Update”-valo vilkkuu hitaasti vihreänä. Käyttäjän tulee tällöin painaa ”Update”-painiketta, jolloin käynnistyy ohjelmistopäivitys
Modeemin käyttöohjeet löydät osoitteesta https://www.dna.fi/dna-valokuitu-plus-modeemi-ex400-ethernet-talouksiin#kayttoonotto
Käynnistyksen aikana ”Status” on keltainen. Tämä indikoi odotustilaa, jolloin laite ei ole vielä käynnistyt, eikä se ole saanut IP-osoitetta.
Resetointi on aina hyvä ensiapu, jos yhteys ei lähde toimimaan. Täältä https://www.dna.fi/tuki-modeemit voit vielä tarkistaa oman modeemisi käyttöohjeet ja tarvittaessa saat apua vikapäivystyksestämme numerosta 0800 300 500.
kiitos vastauksesta. Yritän resetointia huomenna ja menen antamallesi sivulle. Palaan sitten asiaan, jos nämä neuvot eivät auta.
Osaatko arvioida kuinka kauan modeemi ( ex400) latailee päivityksiä?
T. Hannu
Nyt on kyseessä ensiasennus ja pyysi päivittämään.
Mutta asia korjaantu kun vaihdoin piuhan ulostulo kakkoseen.
Nyt suklaa👌.
Keltainen -statusvalo indikoi odotustilaa, jolloin laite ei ole vielä käynnistyt, eikä se ole saanut IP-osoitetta.
Oletko resetoinut modeemin kunnolla, et vain uudelleenkäynnistänyt? Resetoi modeemi painamalla modeemin takana olevaa reset-nappia 30 sekunnin ajan esim. hammastikulla painaen. Tällöin modeemissa välähtävät kaikki valot yhtäaikaisesti.
Jos tämäkään ei auta, kannattaa pirauttaa asiakaspalveluumme, niin päästään selvittämään tilannetta tarkemmin.
www.dna.fi/yhteystiedot
Modeemissa palaa koko ajan keltainen valo ja nettiyhteyttä ei ole (nyt ainakin tämän koko päivän). Olen yrittänyt resetoida monta kertaa ja mitään ei tapahdu. Kun resetoin, pitääkö kaikkien johtojen olla paikallaan ja modeemi päällä? Olen kokeillut kaikkea.
Jos resetointikaan ei auta, olisitko maksuttomaan vikapäivystykseemme 0800 300 500 yhteydessä, niin päästään tarkistamaan onko alueella mahdollisesti jotain yleistä vikaa, kiitos!
edit: yllä olevaa kirjoittaessani alkoi yhteys taas toimia, keltainen valo paloi ehkä 15 minuuttia. Arvelen että voi katketa uudelleen tänään tai hu.