Siirry uusimpaan kommenttiin

Netti pätkii kun monta laitetta käytössä

Kun käytän esimerkiksi läppäriä samanaikaisesti kun TV on päällä (molemmilla sama DNA netti), TV:n kuva pätkii ja läppäri toimii hitaasti. Soittelin tästä teille viime viikolla ja reboottasin modeemin, joka ei auttanut. Seuraavaksi kehotettiin vaihtamalla omat IP-osoitteet kullekin laitteelle DNA:n sivujen kautta, mutta en osaa. Mitä voin tehdä, jotta laitteita voi käyttää samanaikaisesti ilman pätkimistä?
Mella Pesonen Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Eipä tuo toiminnan puutteellisuus johdu niistä IP-osoitteista. Se on ihan silkkaa sumutusta.

    Näyttää siltä , että liittymäsi kapasiteetti ei riitä useamman laitteen samanaikaiseen käyttöön. Vika luultavimmin on DNA:n verkossa , mutta myös liittymätyypillä ja omilla laitteillasi on mrkitystä.
    Veikko
  • Hei!

    Ilman tarkempia liittymätietoja on yhteysongelmia hyvin hankala selvittää. Kannattaa aluksi vielä katsoa ohjeet sivuiltamme https://www.dna.fi/tuki-netti. Jos et saa kuitenkaan ongelmaa korjattua omin avuin niin olethan uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme että pääsemme selvittämään tilannetta tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe klo 8-18
    la klo 9-16.30
    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Jos sinulla on DNA:n kahtiajako antennipistorasiassa, se voi olla viallien. Kannattaa käydä se vaihtamassa DNA-kaupassa.
    PW

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.