Netti toimii hitaasti

Hei. Meillä on dna hubi, WiFi sim reititin ja 200M liittymä. Nopeudet on olleet koko ajan vain murto-osa siitä mistä teille maksamme. Lisäksi vaihteluita on aika paljon, jolloin etätyöskentelyä on tuskastuttuva tehdä. Olen ollut yhteydessä teihin muutamaan kertaan eikä asia oikein ole edennyt. Haluaisinkin nyt  liittymän hinnanhyvitystä, koska olemme maksaneet aivan turhasta teille. Lisäksi jos liittymää ei saada toimimaan kunnolla niin purettaisiin koko sopimus. 


Toni Lehto Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Tämä asia on Dna asiakaspalvelun asia, TÄMÄ ON JULKINEN TUKIFOORUMI.

    Yhteyteen toki vaikuttaa moni asia, Montako laitetta, tv:n katselu ja tukiaseman ruuhkaisuus. tässä yleisiä syitä.
    Tuomas
  • Hei Toni!

    Ikävä kuulla, että nettiyhteys ei ole toiminut kunnolla! Kannattaa tässä tapauksessa olla vielä uudelleen yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme jossa voidaan katsoa tarkemmin noita hyvityksiä ja sopimuksen tilannetta.

    Tavoitat asiakaspalvelumme näppärästi Oma DNA -sovelluksen viestien kautta. Lataa sovellus iPhoneen App Storesta tai Android-puhelimeen (Esim. Samsung, OnePlus, Xiaomi) Google Play -kaupasta.
    DNA Ilkka palveluasiantuntija
  • Sim ja liittymän nopeus viittaa 4G:hen. Eli maksat silloin 4 megasesta minimi nopeudesta, tätäkö et saavuta? Silloin voit ruveta vaatimaan jotain, jos näin on.

    Nopeutta voi itsekkin parantaa monella tyylillä, jos halua ja mielenkiintoa, niin kerro lisää...
    JJJ

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.