Nettiä ei riitä kuin yhdelle

Heips! Ajateltiin opiskelijoina päälle vuosi sitten ottaa tuo 24kk paketti, jossa tuli kotimokkula sim kortilla. Nyt tässä ollaan enemmän kuin yksi laite hommattu ja ongelmana on se, että 300M netti ei riitä kuin yhdelle laitteelle. Vielä vajaa vuosi maksettavana tuota sopimusta. Eikö ole mitään mahdollista neuvotella jonkinlaista uutta sopimusta tai muutosta, vai pitääkö tässä kärvistellä vielä vuosi, että pääsee eroon DNA:lta.

Muutenkin latausnopeus on maksimissaan 20Mbps viidellä palkilla tuolla teidän mokkulalla, ja aina kuin siihen on yhdistettynä enemmän kuin 1 laite, ei ole mahdollista katsoa vaikkapa suoratoistovideoita tai pelata samanaikaisesti.

Olen jo laittanut kauan sitten viestiä asiasta, mutta sähköpostiin ei kuulu vastausta ja ilmoitus-sivustolle ei ole päässyt ainakaan puoleen kuukauteen, koska siellä on aina joku ongelma.

Hyvin turhauttavaa maksaa 35e kuussa jostain,mitä vain toinen voi käyttää, minkä lisäksi molemmilla on tämän takia omat netit puhelimissamme, joista pitää maksaa.

Kommentit

  • Kokeiole ensiksi Prepaidillä miten multa operaattoreilta toimii paikassasi yhteys ja jos paljon paremmin niin:

    Vaikka sopimuksessa lukeekin, että 4Mbps on minimi 4G verkossa, nostasin itse äläkän siitä että mainonnassa on harhautettu (jos ei muuten pura sopimusta), Siellä kun suoraan kusetetaan max nopeuden mukaan on kerrottu kuinka montaa laitetta voi käyttää ym. Oikeasti se ei mene ollenkaan niin. Itselläkin on 50Mbps liittymä ja n. 30 laitetta käytössä, ei ongelmia, kun riippuu ihan laitteista ja todellisesta nopeudesta toimivuus.

    Modeemin palkit on yhtä tyhjän kanssa, muut yhteyden ominaisuudet ratkaisee enemmän ja maston tukkeutuminen sitten vielä erikseen.
    JJJ
  • Ongema voi olla myös nettiturva, jostain syystä Viikolla f-secure hävitti verkon eli oma verkko toimii, mutta f-securen pilveen ei saa yhteyttä. Tähän auttaa uudellen asennus, mutta laite pitää käydä minun palvelussa poistamassa ja uudelleen asentamassa.


    Tuomas Raatikainen
  • Hei Niko!

    Pahoittelut, että netin kanssa on ollut ongelmia ja että et ole saanut vastausta aiempiin yhteydenottoihisi. Pyytäisin tässä tilanteessa olemaan yhteydessä puhelimitse numeroon 044 144 044 tai laittamalla meille viestiä Oma DNA -sovelluksen kautta, niin pääsemme tarkemmin tutkimaanyhteyden toimintaa ja verkon tilannetta.
    DNA Ida S palveluneuvoja

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.