Nettiliittymä

Olen ostanut DNA:n nettiliittymän jo viime kesänä. Koko aikana sitä ei ole saatu vielä toimimaan. Viimeksi teiltä ei myöskään soitettu soittopyynnöstä huolimatta! Nyt sain viimein reitittimessä näkymään, että se yhdistäisi verkkoon, mutta tietokoneessa näkyy edelleen, että olisi vieläkin Elisan verkossa. Kuinka siis yhdistän nyt tuon reitittimen niin, että saan käyttöön DNA:n verkon, enkä tarvitsisi maksaa kahdesta eri liittymästä koko ajan?!?
Tanja

Kommentit

  • Ilmeisesti on kyse Ethernnet-liittymästä. Koita sähkökaapissa ytkeä hyppykaapeli toiseen nousuun. Ilmeisesti DNA ei ole uskaltanut kytkeä liittymääsi olemassa olevaan nousuun.
    Jos ei auta soita DNA:n vikapalveluun asiakapalvelun auki ollessa.
    pw
  • Soita tonne.
    DNA Vikapalvelu.0800 300 500
    Pitäis olla auki 24/7


    Aqualung

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.