Etsimäsi kommentti on joko siirretty toiseen keskusteluun tai poistettu kokonaan.

Nettitikku E3372 ei yhdistä nettiin

Olen poistanut Huawei Mobile Broadcomin ja asentanut monee kertaan. Led vilkkuu kyllä yhdistäessä ja syttyy palamaan jatkuvasti, mutta yhteyttä ei tule.
Poistin jo tietoturvan, käyttöön jäi vielä Defender.
.Yritin päivittää tikun, mutta se ilmoittaa olevansa ajan tasalla. Olisiko SIM-kortissani vika? On puhdistettu Ccleanerilla, ym.

Kommentit

  • Hei Jarmo!

    Jos mahdollista niin SIM-kortin toimivuutta kannattaa vielä testata toisella laitteella. Kokeile vielä myös seuraavia toimenpiteitä:
    • Irrota mokkula ja käynnistä tietokone uudelleen. 
    • Kiinnitä mokkula samaan porttiin kuin aiemmin. 
    • Jos mokkulaa ei vieläkään löydy, kokeile toista USB-porttia.
    • Irroita Mokkula koneesta, poista yhteysohjelmat koneelta (Windows lisää/poista  -toiminto), käynnistä kone uudelleen ja kytke Mokkula uudestaan  koneeseen ja anna se asentaa yhteysohjelma uudestaan.
    Mikäli et saa yhteyttä näillä toimenpiteillä toimimaan niin olethan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, että voimme selvittää ongelmaa tarkemmin asiakastietojen kanssa, kiitos.

    Asiakaspalvelu 044 144 044
    ma-pe 8-18
    la 9-16.30

    Palvelemme myös Facebookissa ja Twitterissä:
    https://www.facebook.com/dna.fi
    https://twitter.com/DNA_Palvelu

    Sähköisen yhteydenottolomakkeen löydät sivulta https://www.dna.fi/yhteystiedot

    DNA Hanna palveluneuvoja
  • Liittyy ilmeisesti netissäkin raportoituun Win 10 1709 versioon.
  • Windows versioni on tuo1709, nettitikkuni kyllä nyt yhdistää, mutta yhteyden syntyminen kestää n. 3 minuuttia. Todennäköisesti tuo ongelma tuli lokakuussa tuon version päivittymisen aikoihin, en ole ihan varma. Täytyy tutkia vielä asiaa netistä, itsehän sille en voi mitään.
  • Millä keinolla sait yhteyden muodostumaan? Minullakin LED palaa jatkuvasti mutta selain ei käynnisty automaattisesti kuten teki ennen. Vai pitääkö tuossa vain sitkeästi odotella?
  • Viime viikolla kyselin asiakaspalvelusta, ei tullut mitään ohjetta.  Aikani kokeilin tosiaan yhteys syntyi, pitkän viiveen jälkeen, sen jälkeen käytin enää mokkulan wlan-yhteyttä, en nettitikkua. Tänään kokeilin tikun toimivuutta, ei suostunet enää yhdistämään. Kokosin vanhan pöytäkoneen, käynnistin Windoes 7:n. Tökkäsin nettitikun usb:n, selain avautui suht nopeasti ja yhteys nettiin syntyi, eli tikku toimii, mutta ei Win10 versiossa 1709.
  • OK. Eipä sitten voi muuta kuin odotella Microsoftin luvattua korjausta. Kiitokset avusta!
  • Korjaus piti tulla eilen mutta eipä kuulu.
  • En ole minäkään löytänyt mitään korjausta. Eilen kuitenkin laitoin tikun usb-liittimeen, odottelin n. 3 minuuttuia ja lähiverkkoyhteys(ethernet)syntyi. Tällä yhteydellä nyt tätä kirjoittelen,
    IPv4-osoite:     192.168.1.100
    IPv4 DNS -palvelimet:              192.168.1.1
    192.168.1.1
    Valmistaja:       Microsoft
    Kuvaus:             Remote NDIS based Internet Sharing Device
    Ohjaimen versio:                       10.0.16299.15
    Fyysinen osoite (MAC):           0C-5B-8F-27-9A-64

    IPv6: olen poistanut käytöstä.

  • Nuo edelliset tiedot kopioin tuolta asetuksista, saattavat olla väärin, mutta tuon IPv6 olen ottanut pois.

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti.Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.